MÄ SEKOAN!!! Sain just tietää, että minä ja mieheni saadaan 9kk:n päästä sisko/veli!!!!!!!
Olen porannut silmät päästäni koko päivän,kun äitini ilmoitti olevansa raskaana! MITEN ne voi tehdä meille jotain tällästä????????
Eli siis mun miehen isä ja minun äiti ovat naimisissa keskenään... KYLLÄ!!
Mieheni isä on ollut leski jo n. 6 vuotta ja äitini ja oma isäni erosivat 13 vuotta sitten. Minä ja mieheni on tavattu v. 2003, jolloin vanhempammekin tapasivat, rakastuivat ja 2005 soi hääkellot. SEN olen jo HYVÄKSYNYT, vaikka TODELLA VAIKEAA SE OLIKIN!!! Sekä miehelleni etä mulle.
MUTTA NYT.... Äitini(41v) on RASKAANA MIEHENI ISÄLLE!!!!!!!!!!!!!! Minä ja mieheni saadaan YHTEINEN pikkusisko/veli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MULLA HAJOO PÄÄ, HÄVETTÄÄ!!!!!!!! Pitääkö mun ja mieheni erota... Tää alkaa kuulostamaan jo niin sairaalta =/
Kommentit (30)
teidän lasten biologiset mummo ja pappa asuvat yhdessä ja ovat naimisissa!
Kaunareista tai ei, niin kyllä näitä löytyy.
miehesi sisaruspuoli on sinunkin sisaruspuolesi ja lapsenne enopuoli on naimisissa lapsenne tätipuolen kanssa joka on miehesi anoppi?
Vaan siten että äitisi saa miehensä kanssa lapsen. Ja miehesi ajattelee että isänsä saa vaimonsa kanssa lapsen. Ei noita mutkikkaampia sukulaisuuskuvioita tarvitse kaikille toitottaa.
Nyt sinun anoppi(puolesi) on sinun oma äitisi!
Vierailija:
Nyt sinun anoppi(puolesi) on sinun oma äitisi!
Tyttäreni setä ja isäpuoli ovat yksi ja sama henkilö;) Lapsemme ovat sekä serkuksia että sisaruksia keskenään..
Tapasitte vuonna 2003 miehesi (huom. et käytä sanaa poikaystävä eli ilmeisesti ette ole ihan teinejä) kanssa, ja nyt äitisi on 41-vuotias... äitisi oli siis vuonna 2003 37-vuotias... minkäs ikäinen sinä olit silloin? Entäs nyt?
P.S. Äitisi ehtii ikänsä puolesta vielä hankkimaan miehensä kanssa toisenkin lapsen!
Ymmärtäisin jos sanoisit että 7 kk päästä, kukaan tuskin siittämishetkellä ilmoittaa raskaudestaan saatika tietää tärpänneen.
Runsaat isot kirjaimet ja huutomerkit paljasti provoksi
miten joku voi naida veljensä kanssa??????????????????????????
on maailmassa kamalampiakin asioita.
Koetahan kasvaa aikuiseksi.
26 on kimpassa laspensa isän veljen kanssa =)
en ole 26, mutta itse ymmärsin näin: 26 ja puoliso/avokki saanut yhteisen tyttären. Eronneet tai mies kuollut, jonka jälkeen 26 on mennyt yhteen ex-miehensä veljen kanssa. Tällöinhän uusi mies on tyttären setä ja isäpuoli ja pariskunnan yhteiset lapset ovat serkkuja tyttärelle, mutta samalla sisar- tai velipuolia tyttärelle. Keskenään yhteiset lapset olisivat tietysti vain ihan täysiä sisaruksia. Ihan mahdollistahan tämä on ja luulenpa, että aikanaan ollut hyvin tavallistakin.
Raskaustestistä laskettuun aikaan on 8 kk...
positiivinen testi. Nykyään jo hieman ennen tuota 4 viikkoakin... eli raskaus kokonaisuudessaa on 10 kk, josta 9 kk testin tekemisen jälkeen.
40 viikkoa on (noin) 9 kk, EI 10 kk.
Esimerkiksi minulla viimeisten kuukautisten alkamispäivä 21.5. (josta laskeminen aloitetaan) ja laskettu aika 26.2. Eli 5 päivää yli 9 kk.
Ettekö sekä te että he ole aikuisia ja vapaita tekemään mitä vain?
On noita tilanteita ollut muillakin ja hyvinpä ovat selvinneet niistä.. Mitäpä niitä häpeämään!!
Te ette silti ole sukulaisia. Ajatelkaa asian hauskoja puolia.
Ensinnäkin sinä ja miehesi ette ole sukua ettekä millään sukulaisiksi muutu. Joten ei tässä todellakaan mitään " perverssiä" ole. Olette 2 aikuista ihmistä jotka olette rakastuneet ja teidän vanhemmat samoin 2 aikuista ihmistä yhdessä.
Tulevan sisaruksen kannalta niin en tiedä asutteko ihan pienellä paikkakunnalla. Mutta noin muutoin niin eihän sitä nyt jokaiselle vastaantulialle tarvitse toitottaa että mun isoveli ja isosisko ovat naimisissa keskenään. Läheisille ystäville voi sitten jossain vaiheessa kertoa ja silloinkin niin että joku aikuinen selittää asian. Jos taas asutte pienellä paikkakunnalla niina sia varmaan pian selviää " kaikille" , mutta toisaalta silloin myös varmaan kaikki tietää jo " taustan" eli että tilanne nyt vaan on tämä.
Eihän se edes ole varma että tulevaisuudessa (pikkusisaruksen mennessä koullun) asutte samalla paikkakunnalla vanhempienne kanssa.
Loppujen lopuksi tämä on kuitenkin positiivinen asia. Pieni vauva on syntymässä, pieni ihme. Vauvan vanhemmat eivät ole tehneet mitään väärää. He eivät ole sukua keskenään ja sinä ja miehesi ette myöskään ole sukua keskenään. Vaikka nyt tuntuu kamalalta niin pyydän suhteellisuuden tajua... kukaan ei ole sairastunut vakavasti, kukaan ei ole joutunut onnettomuuteen ja vammautunut etc... Ihan oikeasti niin tämä on positiivinen asia!!!
Jos tuttavapiirissäni kerrottaisin tuollainen tausta niin varman ensin ihmettelisin tyyliin " että siis hetkinen" . Mutta heti kun selviäisi että on kyse " uusioperheestä" niin en todellakaan ihmettelisi asiaa. Suoraan sanottuna en kyllä itse pidä tuota minkäänlaisena " sensaationa" . Lähinnä hassuna yhteensattumana!
Meidän naapurissa asuu n. 40v yh-äiti jolla on 19v tytär lapsia sekä vauva. Tämän äidin 19v tytär on myös äiti vauvalle joka on n. 2-3kk vanhempi kuin toinen vauva. 40v ja 19v äidit (jotka siis ovat äiti ja tytär) ovat toistensa naapureita. Nuorempi vauva on siis 3kk vanhemman vauvan täti :-). Minun mielestäni se on lähinnä ihanaa ja uskon että 40 ja 19v äiti ja tytär ovat erittäin läheisiä. Ei minun mielestäni teidänkään " tarinassa" ole mitään tuon kummallisempaa!!!
Sulattele rauhassa asiaa. Mutta ihan oikeasti usko pois että ei tämä mikään mailimanloppu ole ja kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu. Etenkin kun saat pitää pientä sisartasi nyyttinä sylissä. Niih... tulee aivan nostalginen olo... minäkin olisin vielä halunut sisaruksen.