Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään muulle käynyt näin: nautin, kun mieheni on poissa

Vierailija
30.06.2007 |

Tuli huono omatunto, kun yksi ilta tajusin, että ei hitto, minusta on tosi mukavaa, kun mies ei ole kotona. Lapset nukkuivat, minä istuskelin kaikessa rauhassa katselemassa lempisarjojani ja otin oluen. Oli rauha, olin yksin, olin onnellinen.

Silloin kun hän on paikalla, minua yleensä ärsyttää jokin asia. Ehkä eniten se, miten hän valtaa tilan, mutta ei silti ota kontaktia. Työntää minut yksinäisyyteen, vaikka onkin fyysisesti paikalla. Hänen kanssaa ei voi yleensä keskustella, sillä on niin väsynyt, kun tulee kotiin.

Tai sitten alamme riidellä jostakin. Ruoasta. Siivoamisesta. Siitä että hän tulee niin myöhään.

ehkä se onnellinen yksinäisyys johtuu siitä, että kun mies ei ole paikalla, hän ei myöskään voi tuottaa pettymystä. En odota mitään, en pety mihinkään. Olen oman onneni seppä.

Niin myös tänä iltana. Onnellisesti yksin, mutta ehkä ei sittenkään niin onnellinen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pari päivää sitten ajattelin että ihanaa kun mies lähti taas baariin. siis oikeesti ajattelin niin, vaikka kuulostaa hullulta. Mutta jos todella voisin valita niin viettäisin mielelläni aikaa miehen kanssa niin että hän myös viihtyisi seurassani ja olisi " läsnä" juuri tuo tilan ottaminen, muttei kuitenkaan kontaktin on rasittavaa. oma rauhakin on parempi kuin sellainen yhdessä olo.

Vierailija
2/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkee omia polkujaan. Mä vaan nautin kun ei tarvi aina olla 16 jälkeen kylki kyljessä. Joskus saa nukkuakin jopa IHAN RAUHASSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoo jättää tavarat ym.. lojuman vähän sinne sun tänne, ja aina se käytös ei muutenkaan ole niin ihanaa. Vaikka hyviäkin hetkiä toki on, niin minä nautin yksinolosta. Me tosin olemme melkein aina yhdessä. Varmaan syy siinä, että olemme liian paljon naamatusten. Joskus tarttee omaakin tilaa.

Vierailija
4/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sellaista oikeata yhteyttä oman miehen kanssa ei varmaan sitten enää koskaan tulekaan, että sikäli ihan hyvä oppia tästä yksinäisestä onnellisuudesta nauttimaan.

Se tuntuu kyllä tosi surulliselta, ja johtaa varmaan siihen, että toinen kasvaa toiseen suuntaan ja toinen toiseen.

No, toisaalta, tärkeintä on kasvu... :)

Vierailija
5/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään valokuvammassa Helsinkiä....Ja todella nautin. Nyt juon vähän siideriä, eilen luin kirjaa kaikessa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi