Miten ton muksun saa päiväunilta heräämään? Nukkuu vieläkin
Nukahti pari tuntia sitten ja äsken yritin herätellä kun on lähdössä mummin luokse mutta alkoi vain hysteerisenä itkemään ja nukahti uudelleen. Herätin nätisti, menin viereen ja hiljalleen höpöttelin mukavia. Ikää 3v
Kommentit (6)
Ja isä ei ollut laittanut päiväunille ollenkaan, huoh. En saanut pysymään enää 6 aikaan hereillä joten ajattelin antaa nukkua hetken. Lähti äsken unisena ja varmasti menee jonkin ajan päästä jo nukkumaan. Yleensä menee 9 mennessä. Nyt oli superväsy joten varmaan jo aikaisemmin
joo, kunhan itse saa olla rauhassa ei mitään väliä kun mummi joutuu valvomaan puoleen yöhön että saa lapsen yöunille.
Miksi et laittanut päiväunille koska selkeästi niitä tarvitsee. Toi on jo sen merkki kun nukahtaa 4-5 aikaan sohvalle että päiväunet kehiin.
Lopulta nostin syliin ja laitoin lapselle kengät jalkaan kun oli vielä puoliksi unessa, kannoin autoon
Vaikka se valvoisikin puoleen yöhön. Mitä tuskin tekee. Jos olisi herännyt aamulla normaaliin aikaan niin en olisikaan antanut enää nukkua 6 aikaan. Nukkui niin sikeästi että varmaan yöunia veteli jo
Oma lähes 4 v muksu nukahti mun kanssa sohvalle ja heräsin itse 19 aikaan ja sain hänet hereille puoli kasin korvilla. Nyt on ihan tokkurassa ja mennään varmaan 23 aikaan yöunille. Näin on käynyt ennenkin kun ollaan oltu päiväunien aikaan liikenteessä.
Jos meidän 3-v. ei mene kahteen mennessä päiväunille, en anna nukkua päikkäreitä ollenkaan. Ei se 3-vuotiaalle enää ole katastrofi jos päikyt jää nukkumatta.
Onko lapsi sairas? Siis kuumetta tms.
Ei kai sun auta kuin nostaa ylös ja koittaa keksiä jotain niin mukavaa, että lapsi mieluummin herää kuin jatkaa unia.