Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hieno asia on jos lapsi pääsee musiikkiopistoon?

Vierailija
30.06.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen soittanut muutaman vuoden musiikkiopistossa pianoa. Nyt keskimmäinen pääsi soittamaan lyömäsoittimia 6 vanhana. Kuopus menee syksyllä musiikkiopiston muskariin.

Arvostan sitä hommaa kovasti. Musiikki kuuluu olennaisena osana meidän perheeseen. Minä olen musiikkiin erikoistunut luokanopettaja ja mieheni on muusikko. Hei vaan kaikille tutuille, jotka ehkä tunnistavat. ;)

p.s. Musiikkiopistoon millään paikkakunnalla ei pääse hakijoista kuin ehkä 10-20 %.

Vierailija
2/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ymmärrän, mutta tuntuu että meidän paikkakunnalla musiikkiopostossa ovat suunnilleen kaikki, tuskin sieltä rannalle on kovin moni pyrkijä voinut jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän paikkakunnalla pääsee kaikki halukkaat muskariin, josta voi sitten valita soittimen jne... toisin on kuvataidekouluun, johon arvotaan vain muutama joka vuosi.

Vierailija
4/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan helppo päästä sisään. Jo itse pääsykokeet ovat aika vaikeat. Ja sitten johonkin pianoon ja viuluun haluaa puolet porukasta, joten harvinaisempiin soittimiin on helpompi päästä. Tosin heidänkin on saavutettava testeissä vaadittu taso.

T. Musiikkiopison opettaja

Vierailija
5/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi