Miksi Ellen J. on muka kaunis. Hirveen monessa kuvassa näyttää drag queeniltä. ev.
Kommentit (18)
Kauneus oli kyllä kaukana siitä. Ihan hyvä tyyppi se varmaan on, mutta tainnut todellisuudentaju hämärtyä Hieman.
ei voikaan kovin kauniilta naiselta näyttääkään.
Itse olen Turengista, joten tiedän sen kyllä nuoruudesta asti...
Taisitte olla paskalla kun huumoria jaettiin!
Vierailija:
Taisitte olla paskalla kun huumoria jaettiin!
Ja hymy on kuin irvistys. Noita-akka.
ja minä uskon ennemmin Elleniä kuin muita ulkopuolisia. Ellen on kertonut olleensa pikkupoika niin pakkohan minun on uskoa se!
joka on hänelle todella vakava ja kipeä asia!
Häpeä Ellen!
Veikkaan että aika moni näistä lihonneista av-mamiskoista luokitellaan miesten silmin Elleniä paljon epäviehättävimmiksi.
Itse ainakin ottaisin Ellenin vartalon omani tilalle millom vaan. Ja samoin tukka on kateutta herättävä. Varmaan ihan mukava tyyppi, ehkä kuitenkin liian häpeilemätön mun makuun.
Tässä nyt puhutaan oikein ihan julkimosta, joka esiintyy ja on olevinaan niin niin. Eli täytyshän sellasen sitten ollakin jotain muuta kuin aivoton vain hyvännköinen.....
Ja on kadottanut todellisuudentajun ja käyttäytyy kuin aivoton teini.
Eli Eltsukka on kauniista hiuksistaan ja hyvästä kropastaan huolimatta kateellinen ja moukkamainen bitch. Mieluummin ottaisin ystäväkseni lihavan ja ohuthiuksisen, mutta mukavan ihmisen, kuin hyväkroppaisen ja -hiuksisen ääliön.
Vierailija:
Eli Eltsukka on kauniista hiuksistaan ja hyvästä kropastaan huolimatta kateellinen ja moukkamainen bitch. Mieluummin ottaisin ystäväkseni lihavan ja ohuthiuksisen, mutta mukavan ihmisen, kuin hyväkroppaisen ja -hiuksisen ääliön.
hyvä kroppa ja reippaan näköinen. Tyyli on aika erilainen kun mulla, mutta sopii hänelle ja on persoonallinen. Aika vahva luonne varmaan myös täytyy olla ottaen huomioon, mitä kaikkea paskaa senkin niskaan syydetään (esim. av-palstalla). Mä huomaan symppaavani Elleniä sitä enemmän, mitä useammin näitä juttuja siitä luen.
Tekotukka, liika fake tan ja paljon meikkiä ei aina imartele kantajaansa.