Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailla asuneet! Miten olette järjestäneet lastenhoidon?

Vierailija
30.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asutaan. En ole menossa työelämään.

Vierailija
2/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi valita parhepäivähoitajan, jolla on joko muutama hoitolapsi tai että hoitaa vain yhtä lasta. tarhaan pääsee 3 vuotiaana ja jos sitä ennen haluaa laittaa hoitoon, niin sit on erikseen pikkuisille " tarha" , joka ainakin mun mielestä maksaa vähän enemmän, kuin tuo normaali tarha. Sitten on leikkiryhmiä, joissa lapset käy ilman äitiä pari kertaa viikossa n. 3tuntia kerrallaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltamenoihin lapsenvahtina on ollut naapurin täti, sekä olemme myös siinä mielessä onnellisessa asemassa, että miehen sukulaisia asuu lähistöllä. Myös ystäväpiiristä löytyy tarvittaessa lastenhoitoapua.

Vierailija
4/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän normaalia myöhemmin aloittaneet, esikoinen liki 2v ja kuopus 1,5v.

Vierailija
6/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ja lapsi oli silloin vajaa 3 kun meni päiväkotiin.

Vierailija
7/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kodin vieressä (Englannissa) on pieni, kodinomainen lastentarha kauniissa talossa. Siellä näyttäisi olevan kivaa. Pihallakin paljon tekemistä lapsille, ja kaunista puutarhaa ja pihaa. Oon kuullut vain hyviä kokemuksia paikasta.

Tosin sitten mun kyllä pitäisi työssä ansaitakin, että olisi varaa maksaa hoitomaksut.

Au pairia en tahtoisi. Meillä ei ole sopivaa tilaa hänelle kotona, ja vaikka hommassa olisikin varmaan hyvätkin puolet, en luottaisi vieraaseen nuoreen, joka on vielä vieraassa maassakin, sellaisen vastuun kanssa. Ja omaa perhe-elämääkin se häiritsisi.

Vierailija
8/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siellä käydä lukemassa ihmisten kokemuksia. Itse en siis kyseistä hommaa tee.

t. 14

Vierailija
9/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti tuntuisi paljon paremmalta kuin au pair.

lapset saisivat kavereita, oppisivat nopeasti uuden kielen ja samalla sopeutuisivat paikalliseen kulttuuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan