Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsi, karsi, korkeemman kruunun saat. Kaikki taytyy tehda itse. Lapset hoidetaan kotona. Heita leikitetaan, askarrellaan, heida kanssaan musisoidaan, jumpataan...

Vierailija
30.06.2007 |

Ruoka tehdään alusta asti raaka-aineista itse. Kotona siivotaan itse. Lapsi tietenkin mukaan motivoiden jne. jne. Luoja paratkoon, jos joku pääsee ja jopa haluaa päästä joistakin asioista helpommalla. Aivan ennenkuulumatonta on, että lapsi voi saada enemmän ja laadukkaampia virikkeitä (sic!) päiväkodissa kuin kotona. En voi kuin pyöritellä päätäni. Uskoo, ken tahtoo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tule ajatelleeksi, että muut suhtautuvat heihin hymähdellen, eivät hekään täydellisiä ole, kaukana siitä.

Vierailija
2/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sitä omien lasten hoitamista kärsimyksenä pidät!

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni uusavuton mamma romahtas?

Vierailija
4/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkivoipaisuuteen kompastuu aika monet. Ja siitä kärsii myös lapset.

Itse tykkään ihmisistä jotka uskaltaa olla epätäydellisiä ja nauraa itselleen. Niitä ei vaan kauheen montaa tässä maassa taida olla.

Suomalaiseen historiaan kuuluu se et on jotenkin hienoa kun kärsii ja voi huonosti eikä ehdi (osaa?) huolehtia itsestään. Sitte ravataan vanhempana lääkärissä ja ruikutetaan kuin pienet vauvat kun lääkäri ei osaa hoitaa ja etsitään vikoja kaikista muista ja joka asialle syyllisiä. Hyi yök-että vihaan tätä suomalaista sielunmaisemaa. Marttyyriudessa ei ole mitään hienoa, se on itsekästä ja tyhmää. Jokainen lapsikin jos saisi valita valitsis iloisen, itsestään huolehtivan äidin, jolla olis joitakin inhimillisiä piirteitä, kaikkivoivat superäitimyytin sijaan. Oppisivat lapsetkin rakastamaan itseään eikä tarttis masentua jo murrosiässä.

Ihmiset on sitä varten että auttavat toisiaan, ja viisas ihminen osaa laiskotella ja nauraa itselleen.

Mutta täällä ehkä onkin jotain synnytys- ja talouskoneita liikkeellä?

Vierailija
5/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä ohessa on useammankin lapsen äidillä aikaa/mielenkiintoa tarkkailla, lurppaako Ida-Sofian ja Artun luomi tänään mihinköhän aikaan...

Vierailija
6/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapset on tehty sen vuoksi, että haluamme viettää aikaa yhdessä perheenä. Ruuat tehdään pääosin itse, samoin siivotaan ja hui kamalaa, lapset ovat usein myös apuna!

Leikkimistä, askartelua tms. oman jaksamisen mukaan, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Ja todellakin, en usko lapseni saavan yhtään parempia virikkeitä päiväkodissa. Kerhot ja muu lapsiseura riittää aivan hyvin.

Vierailija
7/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ainakin lapset on tehty sen vuoksi, että haluamme viettää aikaa yhdessä perheenä. Ruuat tehdään pääosin itse, samoin siivotaan ja hui kamalaa, lapset ovat usein myös apuna!

Leikkimistä, askartelua tms. oman jaksamisen mukaan, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Ja todellakin, en usko lapseni saavan yhtään parempia virikkeitä päiväkodissa. Kerhot ja muu lapsiseura riittää aivan hyvin.

Vierailija
8/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsellista touhua taas.

Täällä saa aina niin ihanat naurut kun lukee teidän kiihkoilijoiden juttuja. Jatkakaa!

Vierailija
9/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse " tein" 2 lasta isolla ikäerolla jotta jaksaisin ja voisin hommaan paneutua. Olen nauttinut 5 kotiäitivuodesta, mutta elokuussa 3v menee tarhaan, ei enää riitä mun rahkeet ja silloin se on hyvä myöntää.

t. ihan tavallinen äiti jolla on hyviä päiviä ja huonoja päiviä

Vierailija
10/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Janica on virikehoidossa =D

Ei muistaakseni tyttölapsia tässä taloudessa ole.

19

Vierailija
11/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä peesaan sua!

Vierailija
12/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten kanssa ei jakseta tai haluta tehdä yhtään mitään.

Se jos joku on säälittävää.

Vierailija:

Ap, sarkasmia ei tällä palstalla koskaan ole ymmärretty :D Ja toi l (sic) oli useimmille ihan liikaa :DD

Mutta mä peesaan sua!

Vierailija
13/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista ihmistä psykologit kutsuvat " suorittajaksi" . Eli he ovat aina ansainneet rakkauden suorittamalla, tekemällä, toimimalla. Siksi he ovat sellaisia kuin ovat.

Vierailija
14/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ruoka tehdään alusta asti raaka-aineista itse. Kotona siivotaan itse. Lapsi tietenkin mukaan motivoiden jne. jne. Luoja paratkoon, jos joku pääsee ja jopa haluaa päästä joistakin asioista helpommalla. Aivan ennenkuulumatonta on, että lapsi voi saada enemmän ja laadukkaampia virikkeitä (sic!) päiväkodissa kuin kotona. En voi kuin pyöritellä päätäni. Uskoo, ken tahtoo.

Vierailija
15/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omien lasten kanssa ei jakseta tai haluta tehdä yhtään mitään.

Se jos joku on säälittävää.

Vierailija:

Ap, sarkasmia ei tällä palstalla koskaan ole ymmärretty :D Ja toi l (sic) oli useimmille ihan liikaa :DD

Mutta mä peesaan sua!

Vierailija
16/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää touhu ei oo ihan tervettä...:DDDD

Vierailija
17/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta hyväksyttävää, että alle vuoden ikäinen viedään virikehoitoon tai että lasten kanssa ei haluta viettää aikaa?

Vierailija
18/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eineksiin voin kommentoida, että surullista :D

Vierailija
20/27 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kenties vielä promilleja eilisillasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän