Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa kävi poliisi!! Mitäköhän sattunut?

Vierailija
29.06.2007 |

Rauhallisella omakotialueella ollaan....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naapurin tulee saada tietää miksi jonkun luona virkavalta ramppaa.

Vierailija
2/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi pariskunta asuu. Mustamaija ajoi pihaan ja toinen poliiseista kävi ovella ja viipyi n. 5 min, sitten läksivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mä kerron. Sun naapuris on rattijuoppo.

Vierailija
4/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kuusikymppinen pariskunta, äänekäs vaimo, ukko hakkaa polttopuita joka päivä pihalla, usein vieraita/sukulaisia(?) käymässä. Ei kovin hyvin tunneta kun ollaan hiljan muutettu. ap.

Vierailija
5/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tietty ihan hyvä provoketjun alku.

Jos se oli vaikka perhetuttu joka tuli tuomaan vara-avaimiaan että naapurit pääsee kastelemaan kukkia. Ovat tehneet rikosilmoituksen jostain tai siellä on joku kotona kuollut ja poliisi tulee katsastamaan kuolinpaikkaa tai ovat vaikka autolla kolaroineet ja poliisi tulee kyselemään että mitäs kävikään.

Vierailija
6/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin kunnon kyylän kuuluu. Jos poltat, niin hiippaile tupakin kanssa ihan niiden talon vierelle jos vaikka kuuluisi jotain. Tai lähetä yksi lapsista sinne naputtamaan ovelle ja kysymään. Tai keksi itse tekosyy ja mene sinne juoruamaan ovelle. Siten selviää.

Vierailija
7/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta pakko jonnekkin äimistellä asiaa kun ei ukkokaan nyt kotona!

ap.

Vierailija
8/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee uskoo et siellä mitään rikollista on tapahtunu, siis ainakaan asukkaitten toimesta! ap.

Vierailija
9/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se täs vähä hirvittää et jos ovat vaikka jonkun hiipparin tms takia soittaneet poliisille, mä olen yksin lasten kanssa tän yön! ap.

Vierailija
10/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla on joku luukku auki, että voit ehkä jotain kuullakkin. Jos ei muuten kuulu, niin huikkaa vaikka että puhuisivat kovempaa, kun on heikko kuuluvuus.

Vierailija
11/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit eivät sitä välttämättä edes tiedä, joten ollaankin naureskeltu, että kyllä piisaa ihmettelemistä, kun täällä poliisi käy keskellä kirkasta päivää, kun olen lasten kans kotona...

Vierailija
12/12 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne sitä paitsi mene usein papin kanssa