Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehestäkin tunnu huomattavasti paremmalta, jos nainen saa yhdynässä orgasmin?

Vierailija
29.06.2007 |

Ihmettelen noita miehiä, jotka eivät välitä nauttiiko nainen, ja saako tämä orgasmia jne. Eikö se miehen munassakin tunnu paremmalta jos on sisällä ja nainen saa orgasmin, ja emätin supistelee? Miten miehet voivat tyytyä " vajaaseen" seksiin? Jos nainen nauttii ja saa orgasmeja vaikka sitten klitorista kiihottamalla yhdynnän aikana, luulisi sen tuntuvan miehestäkin paremmalta.

Vielä enemmän ihmettelen naisia, jotka suostuvat tuollaiseen seksiin, enkä voi uskoa noita juttuja tosiksi, joita täältä luen.

T. nainen joka tyytyi aikaisemmin huonoon seksiin ja jossa mieskin kärsi selvästi, nykyisin sekä saan että annan todella tyydyttävää seksiä orgasmien kera

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä mies että muna.

Vierailija
2/15 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö miehestäkin tunnu huomattavasti paremmalta, jos nainen saa yhdynnässä orgasmin?

Sehän on enemmän kuin puolet omasta orkusta. Miten muuten voisi ollakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se häiritsee, vaimo sanoo ettei häiritse ja ettei voi saada orgasmia kuin omin käsin. Joskus on kyllä tehty niin että tulen sisään juuri kun vaimo on saamassa mutta eihän se nyt tietenkään ole sama kuin spontaani orgasmi yhdynnässä.

Oma veikkaus: tuntuisi varmaan.

Vierailija
4/15 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle. Mutta kyllä se henkisesti tyydyttää. Siinä on vain se ongelma, että mitä paremmalta naisesta tuntuu, sitä vaikeampaa on omaa laukeamista pidätellä.

M29

Vierailija
5/15 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta tuntuu kaikista parhaimmalle kun ensin hoitelen käsillä ja suulla vaimolleni orgasmin ja sit vasta yhdyntä; Voi sitä just lauenneen pillun tiukkuutta ja märkyyttä! Ja sitä paitsi se toinen ja kolmas orgasmi tulee sit naiselle helpommin kun on jo kerran lauennut,

Vierailija
6/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sai vain suuseksissä. Hauskaa tietenkin sekin, mutta muistan vieläkin miten nykyinen vaimoni sai ensimmäisen kerran yhdynnässä. Odottamatonta, sillä hän oli aika estynyt ja olin hänen ensimmäisensä. Olin tietenkin salaa toivonut, että joskus niinkin voisi käydä, mutta kolmannella rakastelukerralla hän sai ja saa edelleen aika säännöllisesti.

Vierailija
7/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sisällä ja vaimoni saa niin en tunne pillun supisteluja omassa kalussani, johtuu ehkä paksuudesta. Parhaiten sen tuntee jos on sormi sisällä ja silloin nautinto on kyllä henkistä laatua.

m 30

Vierailija
8/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma? Ettei teeskentele...

Vierailija
9/15 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistella voi ilman Ootakin

Vierailija
10/15 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittiöille oma luolamainen paikkansa. Tiukkuuden kannalta nainen joka ei saa orgasmia eikä ole sitä lähelläkään on paras. Henkisesti sitten...nou.

Vierailija
11/15 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palloontuminen aiheuttaa sen, että tuntuma pilluun tosiaan häviää. Tämän saa aikaiseksi helposti kun hieroo klitorista samalla kun lykkii...

Vierailija:

siittiöille oma luolamainen paikkansa. Tiukkuuden kannalta nainen joka ei saa orgasmia eikä ole sitä lähelläkään on paras. Henkisesti sitten...nou.

Vierailija
12/15 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti seksiin ja miehen miellyttämiseen. Silti mies sisällä tuntuu niin hyvältä, ettei mikään. Monta kertaa olen juuri saamassa, kun mies saa. Minä käytän kyllä lihaksiani tosi paljon sillä se tuntuu itselle niin hyvältä. Olen seksielämääni erittäin tyytyväinen. Ehkä minä olen sitten antaja luonteeltani. Tärkeintä minulle on se, että toinen tuntuu hyvältä ei se päämäärä. Olen kiinnostunut tantraseksistä, jos saisin miehen vielä pidättelemään ja innostumaan siitä voisin itsekin päästä päämäärään.

Vierailija
13/15 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen tiukkuus todella tuntuu häviävän, kun nainen saa orgasmin, mutta tuloillaan oleva orgasmi ja mielellään mieheni kanssa yhtäaikaa laukeaminen on fantastista, vielä huudot päälle:) N33.

Vierailija
14/15 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, mutta palloontumisvaiheessa ainoastaan emättimen suuaukko on tiukka. " pito" häviää muutenkin kuin takaosasta, josta se häviää täysin.

Vierailija:

Se palloontuminen kai tapahtuu emättimen takaosassa, vai mitä?

Vierailija
15/15 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palloontuminen tuntuu enemmän synnyttäneessä pillussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä