Arat nännit
Vaimollani on arat nännit. Aina valittaa, että pitäisi imeä tosi varovasti -mielummin ei ollenkaan. Rintojen hivelykin aiheuttaa hätkäyksen. Minusta se on hieman epänormaalia.
Olen ajatellut, että asia johtuu siitä, että ei ole synnyttänyt ja imettänyt.
Imettäneet naiset ovat poikkeuksetta pitäneet nännin imemisestä, tulleet jopa "hulluiksi", kun on nainnin aikana imenyt.
Onko arkuus epänormaalia? Onko muilla samoja kokemuksia? Onkohan päätelmäni lähelläkään oikeaa?
Kommentit (6)
Enpä ole koskaan tavannut noin arkanännistä naista ja suurin osa tavatuista on ollut synnyttämättömiä. Osa naisista innostuu enemmän rintojen hyväilystä, osa vähemmän jos ollenkaan.
Mutta koska meitä on moneksi, on sinun parasta toimia vaimosi tahdon mukaisesti. Onhan se varmasti epämukavaa, jos on noin herkkä. Ehkäpä synnytys ja imettäminen muuttaa tilannetta vaimosi kohdalta.
.. ihan samanlaiset älyttömän arat nännit ja 2 synnytystä takana eikä juurikaan ole helpottanut. Imetyskin sattui, mutta miehen en halua antaa imeä, sillä on yleensä kipeää ja epämiellyttävää vaikka kuinka hellä olisi. Ja tietystä aikaa kuukaudesta jopa rintaliivit voi vähän sattua nänneihin.
mutta pitkän imetyksen jälkeen niistä lähti tunto lähes kokonaan. Nyt miehen pitää todella imeä tai melkein purra että tuntuu jossain, pieni nuoleminen ei tunnu yhtään missään.
enkä halua niitä kosketeltavan. muuten rintoja saa/pitää kyllä kosketella seksin aikana. jos on vaikka teepaita päällä ilman rintsikoita ja paita koskettaa sopivasti nänniinm niin tosi epämiellyttävälle tuntuu. nännien näpräys on kyllä satavarma turnoff mulle.
imetys ei muuttanut asiaa miksikään, imetys itsessään kyllä sujui hyvin arkuudesta huolimatta. nännit vähän niinkuin turtui imettäessä, mutta ennalleen ne palas kun imetykset loppui.
Epänormaalia? Ihmisiä on joka lähtöön, ja siinä missä esim. moni inhoaa jalkapohjista kutittamista, on ihmisiä jotka rakastavat sitä yli kaiken. Miten joku voi yksisilmäisesti ajatella, että "kaikki naiset haluavat nännejään imettävän"? Vaimosihan on yksilö, eikä kaikki naiset ole likimainkaan samanlaisia. Eniten ihmetyttää, että jos kerran tiedät, ettei vaimosi tykkää imemisestä, miksi aina kuitenkin teet niin että joutuu asiasta "valittamaan"? Jos mä tiedän jonkin asian, mistä mieheni ei tykkää, en yritä sitä väkisin ajaa läpi...
Mulla ei sinänsä ole rinnanpäät kosketukselle arat (voi olla, että lapsena ja teininä ne oli kyllä sitäkin, on joku hatara muistikuva), mutta en yhtään tykkää, että niihin kosketaan. Se tuntuu erittäin epämiellyttävältä, vaikka varmaan kyse on lähinnä henkisen puolen piirteestä kuin siitä, että iho reagoisi kosketukseen negatiivisesti. Joku kirjoittikin, että rinnanpäihin koskeminen on varma turn off ja näin se on mullakin. On kuin putoaisi korkealta ja kovaa takaisin inhorealistiseen todellisuuteen huolimatta siitä kuinka kivaa hetkeä aiemmin on ollut.
Mulla on pieni vauva jota imetän eikä imetyksessä ole ollut mitään ongelmia. Alkuun tietysti rinnanpäät oli siinäkin tosi kipeät, mutta karaistuivat pian. Mutta koska en tykkää rinnanpäitäni imettävän, en usko lapsen imetyksen millään tavalla muuttaneen asiaa. Jos jostain ei saa kicksejä niin ei vain saa.
mutta itselläni on sama vaiva. En tosiaan halua miehen koskevan nännejäni ja mielummin pitäisin rintaliivit päällä aktin ajan. Ja olen 22-v enkä synnyttänyt, en tiedä muuttaako se sitten asiaa mihinkään.