Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka nyppii alapään karvat?

Vierailija
29.06.2007 |

Eilen ekaa kertaa nypin edestä bikinirajat ja jätin vain viivan keskelle. Kesti jonkin aikaa, mutta oli hauskaa ja siihen jäi oiekin koukkuun. Kaikki pienimmätkin karvat piti nippaista pois :)

Rasvasin ihon ja tänään se on siloinen ja tuntuu hyvältä!

Eli! Miten kauan karvat pysyvät poissa nyppimällä? Nypittekö myös haaroista, ja miten? Peilinkö avulla, vai sheivaatteko vain?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vahaus on kyllä niin mainio keksintö!

Saan suurta tyydytystä, kun saa juurineen esim. kaikki kainalokarvat veks.

Ero vahatulla ja sheivatulla on kuin yö ja päivä. Minulla oikein pahaa tekee, kun näkee jollain vasta sheivatut kainalot, missä ne ihonalaiset karvatupet näkyy. Yöks!

Esim. Kiira Korpi on tästä hyvä esimerkki. Vaalea iho, niin kyllä törkeältä näyttää " tummat tupet" kainaloissa kun näytettään lähikuvia jäältä. Kyllä kantsisi hänenkin siirtyä vahaukseen.

Vierailija
2/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuko vahaus kovasti? Jos sattuu alussa niin tottuuko siihen? Mulla on arat kainalot ja niihin jää sheivauksen jälkeen arka pinta ja mustat tupet näkyviin, ärsyttävää. Aiemmin Veet' illä oli kainalokarvan poistovoide joka toimi hyvin mutta sitä ei enää löydy. Mitä vahamerkkiä käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi sattui. Oli vielä tekniikka hakusessa. Lisäksi kainalokarvat olivat liian pitkät ja laitoin liikaa vahaa.

Sitten en muka saanut venytettyä sitä ihoa samalla, kun toisella kädellä piti tempaista se liuska veks. Apuna minulla oli mieheni, eikä se sitten oiken osannut kiskaista kunnolla :-). Sattui ja oli epäsiistiä.

Nykyään hoidan koko homman itse.

Laitan ohuelti vahaa, kaiken a ja o. Lisäksi kainalokarvat on tosi lyhyet (voi vaikka ensin sheivata, ja odotella muutaman päivän että karvat kasvavat hieman). Näin ollen se vahan levitys on tosi helppoa. Sitten vain nopea kiskaisu. Siihen kipuun kyllä tottuu!

Tämä on nyt mun toinen vahausvuosi. Enää ei kyllä tunnu missään, sehän on ihan yksi silmänräpäys, milloin se sattuu = kiskaisuvaihe. Ja se tyydytys, kun näet ne lukuisat karvat tuppeineen päivineen vahaliuskassa!! Kainalot on sileät tosi pitkään ja jatkossa " ylläpito" käy tosi helposti.

Olen tosi herkkäihoinen. Joskus iho punottaa hetken toimenpiteen jälkeen. Tänään ei yhtään. Ehkä eilinen kuorinta kainalon seudulla auttoi.

Käytän myös välillä Veetin kylmävahaliuskoja, mutta mielestäni tämä kuumavaha toimii kainaloissa paremmin.

3

Vierailija
4/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus sattuu niin p*rkeleesti, että jätän suosiolla väliin ja vedän vaan höylällä. On lisäks melkoisen aikaavievää puuhaa.

Mutta lopputulos kyllä yleensä on kaiken sen arvoinen :)

Vierailija
5/5 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pervolta mutta kyllä mun mies sitä vähän onkin. Se oikeesti tykkää siitä, mulla itsellä menis hommasta vaan niskat kipeiks. Ja kyllä nyppimällä saa paljon siistimmän ja pitkäkestoisemman tuloksen kuin muilla tavoilla. Mitään vahauksia en ole koskaan uskaltanut kokeilla.. brrr!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme