Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi 3v10kk ikäinen poikamme tekee näin " ärsyttävästi" ?
29.06.2007 |
Osaa polkea pyörällä, mutta ei kuitenkaan viitsi tehdä kuin pari polkaisua ja sitten jää jököttämään ties kuinka pitkäksi aikaa keskelle tietä.
Kommentit (3)
se kiinni pyörään. Jos poika väsähtää, vedän kotiin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osaa kyllä polkea, mutta taluttaa pyörää mieluummin. No, kai se siitä joskus muuttuu.
Alue: Aihe vapaa
Vai onko liian väsynyt leikkiäkseen/pyöräilläkseen? Mun kolmevuotiasta on vaikea saada nukkumaan tarpeeksi ja väsyneinä päivinä on ulkona just tuollainen tuijottelija.
Vähän kyllä mietityttää sinun jaksamisesi ap, jos noin vihamielisesti suhtaudut tuollaiseen viattomaan juttuun...