Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos vaan laiskat " äidit " !!!!!!

Vierailija
29.06.2007 |

en saa lapsiamme hoitoon, koska näiden laiskojen kotiäitien lapset vievät kaikki hoitopaikat!!!!!!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan että ei ne lapset ole mitään paketteja, joita voi säilöä epämääräisiä aikoja sinne ja tänne. Jokainen turha vaihto on liikaa.

Vierailija
42/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan voi mennä ketään muuta lasta osoittamaan sormella ja sanomaan että sinä, sinä siellä, juuri se Jami siellä olet se lapsi joka on vienyt meidän Pekan paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan Vantaalla, kun mies pääsikin yllättäen haluamaansa koulutukseen ja niillä oli sika lyhyt aika, koulutuksen alkuun, kun täyttivät.

Ei se hoitiopaikka kyllä lähelläkään ollut, mutta elokuussa pääsee vaihtamaan oman alueen päiväktoiin.

En mä nyt tiedä, onko tuo nyt niin ' kova' hinta, että tulee lapselle hotiopaikan vaihto muutaman kuukauden jälkeen, ei kaikille lapsille ole vaikeaa tutustua uusiin kavereihin.

Ja itse olen siis työssä, mies oli viimeksi kotona lasen kanssa.

Vierailija
44/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te hyvät naiset ymmärrä, että ei ne päivähoitopaikat sillä lisäännyt, että nämä " virikelapset" potkittaisiin hoidosta pois. Jos lapselle ei löydy hoitopaikkaa, niin kyllä se on kunnan päättäjien vika, jotka eivät ole huolehtineet, että kunnassa on riittävästi päivähoitopaikkoja. Isot Herrat ne vain nauravat partaansa, kun akat tappelee keskenään.

Oikea kohde kateudelle lapsen jäädessä ilman hoitopaikkaa ovat kunnan muut rahareiät. Miksei kukaan mäkätä, että taas vei urheiluseuran kunnanavustama ryyppysakki meidän lapsen päivähoitoon tarvittavat rahat? Tai pustoyksikön kolmen tunnin kahvitaukoja viettävät kesätyöntekijät? Mitäpä vielä turhuutta on kunnassanne? Kävikö kunnanhallitus " opintomatkalla" ? Jos siis ollaan kateellisia, niin ollaan sitä sitten reilusti oikeille kohteille!!!

Ja sitäpaitsi, jos päivähoito-oikeus olisi vain ja ainoastaan töissä kotinsa ulkopuolella käyvillä ihmisillä ja vain ainoastaan sinä aikana, kun ko. henkilöt siellä työpaikallaan ovat, niin miettikääpä, kuinka paljon byrokratiaa siitä kertyisi. Vuorotyöläiset kopioisivat kiltisti päiväkodin tädeille työlistansa ja keikkatyöläiset hakisivat kahta viikkoa ennen keikan alkua paperin siitä, että aikovat tulla tuuraamaan äkillisesti sairastunutta sairaanhoitajaa. Sitten nämä päiväkodin tädit tarkistaisivat näitä papereita siinä samalla kun vahtisivat pikku pilttejämme. Näinköhän olisi hoito sujuvaa ja hoitopaikka aina taattu siitä lähipäiväkodista?

Vierailija
45/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että subjektiivinen päivähoito-oikeus pitäisi poistaa. Tämä oikeus on sekoittanut monen äidin pään. Ei muisteta enää lapsen parasta vaan omaan napaan tuijottelu voi jatkua vaikka lapsia tuleekin.

Päivähoitopaikat vain niitä tarvitseville, lausunnolla voisi tietenkin edelleenkin päästä kotiäidinkin lapsi hoitoon, mutta ei muuten.

Vierailija
46/46 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää nyt hyvät ihmiset siihen, että niitä äitejä, jotka ovat 100 % kotona ja viedät silti lapsensa hoitoon, on vain muutama prosentti. Nykyaikana elämä on pätkätöitä, freelance hommia, mielenterveyden avohoitoa ja ydinperheilyä ilman mummu-mamma-kumminkaimat apua lastenhoidossa. Jos subjektiivinen päivähoito-oikeus poistetaan, tekee se monen pienen lapsen äidin elämän totaalihelvetiksi, kun kaikeen pitää varautua puolta vuotta etukäteen ja hakea proopuskaa proopuskan perään kuin neukkuaikaan ikään. Tosin, siellä ei tarvinnut hakea proopuskaa saadakseen lastaan hoitoon. Se puoli kyllä hoitui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän