Lue keskustelun säännöt.
Vanhat tyynyt ja peitot???
29.06.2007 |
Vanhat tyynyt ja peitot???
Mitäs olette niille tenheet, kun vaihdatte uusiin?
Roskiinko vaan...?
Kuitenkin ovat suht käyttökelpoisen oloisia, toki jo pitkälti " suositusiän" ohittaneita, eikös nykyään suositella petivaatteiden säännöllistä vaihtoa...?
Vai voiko niitä lähettää jonnekin Pietarin katulapsille tai jotain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muualla niitä voi varmaan laittaa humanitaariseen apuun, jos ovat siistejä, jos ei, niin vaikka marttojen lumppukeräyksiin.