Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat tyynyt ja peitot???

Vierailija
29.06.2007 |

Vanhat tyynyt ja peitot???

Mitäs olette niille tenheet, kun vaihdatte uusiin?

Roskiinko vaan...?

Kuitenkin ovat suht käyttökelpoisen oloisia, toki jo pitkälti " suositusiän" ohittaneita, eikös nykyään suositella petivaatteiden säännöllistä vaihtoa...?

Vai voiko niitä lähettää jonnekin Pietarin katulapsille tai jotain?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla niitä voi varmaan laittaa humanitaariseen apuun, jos ovat siistejä, jos ei, niin vaikka marttojen lumppukeräyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä