Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on TÄRKEÄÄ! Kommenttia kaipaan.

Vierailija
28.06.2007 |

Oletteko huomanneet, että esim. Soft Embo-vessapaperissa olisi joskus punaista rihmaa? Olen raskaana ja vessakäynnillä satuin vilkaisemaan paperiin (pelko keskenmenosta) ja siinä oli sellainen veriviirun näköinen juttu.

Voiko olla pelkästään paperissa olevaa väriainetta? Tutkailin uudelleen, tuleeko minusta vuotoa, mutta en havainnut ainakaan.

Meni yöunet. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä, käy tarkastuttamassa? parempihan se on tarkastaa asia, lääkärit nimenomaan painottaa sitä että täytyy mennä heti lääkäriin jos verta!!

Vierailija
2/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen paremmin kuin hyvin. Itselläni oli keskenmeno ja seuraavissa raskauksissa olin pelosta hysteerinen. En uskaltanut vessapaperia edes katsoa ja pidin mustia alkkareita, ettei mahdollinen pieni vuoto näkyisi. Pientä vuotoahan voi olla ja kaikki voi silti olla hyvin. Voimia ja siunausta sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi samoin ihan alussa, n. rv 5+, kun kuopusta odotin. Eli paperissa oli pyyhkimisen jälkeen pieni punainen viiru. Kun uudestaan pyyhki, mitään punaista ei näkynyt. Pelästyin ja varmaan monta arkkia tarkistin ja kun missään puhtaassa paperissa ei punaista näkynyt, ajattelin sen olevan verta. Seuraavana päivänä sitä alkoikin tulla enemmän (n. siteellisen verran) ja tietysti olin varma keskenmenosta. Verta tihkutti epäsäännöllisesti reilun viikon, mutta kaikki oli kuitenkin kunnossa. Tuo " keskenmeno" on nyt vilkas 1-vuotias.

Toivottavasti sinulla ei verta (jos se nyt sitä edes oli) tule enempää ja vaikka tulisikin, kaikki voi hyvin olla silti kunnossa.