BB- suosikkisi tällä hetkellä?
Mun on Tero ja Cheryll. Aiemmin inhosin Chipaa mutta nyt alkaa kyllä vaikuttaa Teron kanssa ainoalta jolla sydän paikallaan. Lisäksi inhoan sitä miten näitä kahta "kiusataan".
Kommentit (29)
harmi että Anniina ja J-M meni Aden kiusaamisporukkaan mukaan ja menetti ehkä mahikset kisan voittoon.
Tampio Tero nauroi koko ajan paskaista nauruaan ja samoi Johan, ei tuollaisia voi kannattaa jotka nauttii kun toiseen sattuu.
Niko ei tekisi ikinä samoin, Duutsonien vierailun aikaan näytettiin Nikon kärsiviä ilmeitä kun kipua tuotettiin muille.
Siedettäviä asukkaita on Annika, Tuuli ja iki-ihana Niko.
mutta Ade on hyvä tyyppi, vaikka yrittävät ne heikommat sitä sortaa.
Hyi Niko? Sehän haukkuu Johania ja Teroa minkä ehtii!! Ja SALAA. Tero sentäs nauroi JULKISESTI, kukapa ei nauranut siinä tilanteessa? Se oli komiikkaa parhaillaan, että homo saa pipin pyllyynsä ;).
Tykkään kyllä Nikon draamasta, se on mahtava tyyppi, muttei todellakaan voittoa ansaitse!! Rahaa siis.
Mun suosikki ehkä Cheryll,se on niin hömppä-aito?
Nikolla oikeasti ongelmia itsensä hillitsemisen kanssa!
Mun suosikki Tero, upea ilmestys ja rauhallinen.
Ainoat, jotka ansaitsisivat voiton.
Tero ja Cheryll on ihan ok, samoin Anniina ja Johan.
Tuuli on ärsyttävä, Niko näyttelee, Ade leikkii diktaattoria ja Jari-Matti ei tee mitään.
Okei olen yleensä aina sorretun puolella, mutta noi on musta vaan ihanan aitoja eivätkä kuulu näihin LÄYHÄÄJIIN.
Tuuli on nostanut kivasti osakkeita mun silmissä josko nämä kolme yhdessä nousisi Adea vastaan.
Ade joutaisi mereen olen aina halveksinut kiusaajia ja selkään puukottajia. Toisaalta en kyllä arvosta näitä p..seennuolijoitakaan.
Ensin inhosin molempia, mutta C on jotenkin niin ihanan huvittava koko yksinkertaisuudessaan. Oletteko muut huomanneet (tietenkin olette) että Terolla on todella kaunis kasvojen profiili. Vaikka ei ulkonäöllisesti kuulukkaan mun miesmakuun niin ihailtava on
Mitä katsottavaa ohjelmassa olis ilman sitä?
Chipa on nostanut osakkeitaan alun jälkeen.
Kunhan ei Ade eikä Aden-peesaaja-dramaqueen-Niko voita!
Molemmat ovat ärsyttäviä, enkä toivo voittoa kummallekaan, mutta ilman niitä en jaksaisi katsoa koko ohjelmaa.
Ehkä sinne vielä joku hyvä tulee.
Puhuuko se mistään mitään? Ihan omituinen ja boring.
Pitää toivoa, että uusista asukkaista löytyisi joku suosikki, tällä hetkellä ei ole oikein ketään. :(
mutta kyllä munkin mielestä Cheryl on nostanut pisteitään.
Mun suosikki on tällä hetkellä on kuitenkin J-M tosi se ei ole pääsyt viellä paljoakaan esiin tuolla talossa.
Ensin inhosin molempia, mutta C on jotenkin niin ihanan huvittava koko yksinkertaisuudessaan. Oletteko muut huomanneet (tietenkin olette) että Terolla on todella kaunis kasvojen profiili. Vaikka ei ulkonäöllisesti kuulukkaan mun miesmakuun niin ihailtava on
minusta myös. Tero on komein mies siellä. Johan ja ade...ei komeita,... e-ei Niko hahaa, ja JAri-matti pullamössö
Luulen, että kun porukka siitä vähenee, niin Terosta saadaan enemmän irti.
Ainut fiksu talossa, vaikka tykkään kyllä Nikostakin ja Cheristä.
Tero! Ällöttämiä paskanpuhujia talo täys. Ei ennen ole ollut mielestäni, aiempina vuosina siis?