BB- suosikkisi tällä hetkellä?
Mun on Tero ja Cheryll. Aiemmin inhosin Chipaa mutta nyt alkaa kyllä vaikuttaa Teron kanssa ainoalta jolla sydän paikallaan. Lisäksi inhoan sitä miten näitä kahta "kiusataan".
Kommentit (29)
yleensä ne ovt Niko ja Ade, jotka kääntävät jutun heti johonkin toiseen tai kääntävät keskustelun itseensä tai Teron tai Cherylin kustannuksella pilailuun. Tero ja Tuuli keskustelevat joskus asiallisesti, mutta eihän BB nyt näitä keskusteluja näytä, koska samaan aikaan jossakin toisaalla muhii Aden ympärillä joku haukkumisrinki tai Niko apinoi muuten vaan... Onhan tuollainen nyt keskiverto-BB-yleisön mielestä paljon mielenkiintoisempaa, joten "normaalit" ihmiset, kuten Tero, jäävät auttamatta paitsioon. Kukin tykkää mistä tykkää, mutta mieluummin mä ne rahat jollekin tuollaiselle suht normaalilla soisin, kuin jollekin pahimmalla kiusaajalle tai persettään jakavalle kakaralle.
Puhuuko se mistään mitään? Ihan omituinen ja boring.
En voi käsittää aikuisten ihmisten touhua ja koulukiusaamismeininkiä.... eivätkä itse edes huomaa touhujansa, Ade ja Niko etunenässä paskaa viskomassa. Yök! Ja Marianne, törkeää käytöstä ja vielä näkee itsensä uhrina...Kyllä se elämä vielä opettaa.
Ei oikein ole sellasta ehdotonta suosikkia, mutta Chipaa kyllä ihailen kun on niin vahva. Mä oisin varmaan jo ajat sitte lähteny talosta jos oisin kokenu niin paljon negaa ku se!
Ade, Niko ja Anniina taitaa olla mun pahimmat inhokit. Ei ois Anniinan kannattanu siihen juoruryhmään liittyä.
Ja Nikohan tosiaan on värikäs persoona, mutta se ei silti anna musta oikeutta olla niin inhottava kun välillä on piste
Tänä vuonna ei ole ketääns selkeästi voittaja-ainesta olevaa, kuten oli viime vuonna Sauli.
Ihana hömppä! Toivoisin myös että Jari-Matti pääsisi enemmän esiin, vaikuttaa suht´ normaalilta.
Nikon toivon myös pysyvän talossa pitkään.
Marianne ja Ade pois mahdollisimman pian.
Ja ehkä Tuuli ja Tero.
Jari-Matti olevinaan joku playeri. Pah. En tykkää.
Inhokki numero 1 on Niko, hyvänä kakkosena tulee Ade