Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Lokakuiset loppuviikko to-su**

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot kuluvat nopeasti ja töiden teko sekä esikoisen meno pitävät vauhdissa mukana. Viikon päästä on tiedossa yli kuukauden loma, ihanaa! Lomasuunnitelmia ei ole joten suunnistamme mökille. Veneilyä ja leppoisaa yhdessäoloa tiedossa. Loppulomasta tulee talopaketti (ainakin toivottavasti kun luvan kanssa vielä ongelmia) tontillemme joten sielläkin tulee jotain häärättyä.

Äitiyspakkausta en aio ottaa kun esikoisen pakkauskamat ovat lähes käyttämöttömiä. Mietin kantoliinan ostamista, onko kellään kokemuksia? Esikoiselle oli lainassa liina, taisi olla rengasliina ja muutaman kerran yrityksen jälkeen luovutin kun vauva vain huusi kurkku suorana liinan sisällä.

Pitäisi löytää joku juhlavaate elokuisiin juhliin mutta muutaman kaupan jälkeen löytäminen tuntuu tosi vaikealta. Haluisin kuitenkin jotain naisellista, en mitään kaapua. Toisaalta en viitsi satsata mihinkään hirmu kalliiseenkaan kun käyttökertoja tulee olemaan vain yksi. Jos joku muu painii saman ongelman kanssa niin otan mielelläni vinkkejä vastaan !!!

Hyviä vointeja ja poutasäätä toivoen J rv 22 + jotain

Vierailija
2/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kesän häihin housut www.bebelane.com:sta ja olen ollu hirveen tyytyväinen MUTTA hinnat ovat sielä melko korkeita. Tosin laatu kyllä käy käsikädessä ja samoin palvelu. Paidan ostin sitten vero modasta. Mulla tosin varmaan tulee vielä jatkossakin käyttöä äitiysvaatteille.

Yksi hyvä paikka tsekata on huuto.net itse olen ostanut sieltä paljon lastenvaatteita ja muitakin tavaroita ja pelkkiä postiiivisia kokemuksia ko. paikasta on.

Mulla on ihan sama ongelma, etten todellakaan löytänyt kaupoista mitään fiksua vaatetta päälle. Henkassa ei oikein ollu mitään tai jos oli niin ei ollut kokoja. Lindexin mallistoon olen täysin pettynyt, ne ei kyllä istu mun päälle ollenkaan...

Olen vielä ruumiinrakenteeltani sitten sellainen, etten voinut kuvitellakaan mekkoja...siksi ostinkin housut ja ihan tyytyväinen olen kyllä ollut. Saa tukisukat alle...hihihi... :)

Tyylikkäille äitiysvaatteille olisi tosiaan kysyntää...

katarina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Katarina vinkistä. Kävin heti kurkkaamassa sivuilla. Ihastuin bootleg-farkkuihin, ne olisi pakko saada =). Pitävätkö koot hyvin paikkansa? Pienin koko oli 36 joten mahtaakohan se olla normaalia pienenpää?

Minäkin olen enemmän housuihminen ja normaalistikin juhla-asuni koostuvat housupuvuista jne. Nytkään en millään haluaisi ostaa juhliin mitään kolttua jossa en tunne itseäni kotoisaksi.

Tänään mulla onkin vapari joten suuntaan vielä esikoisen kanssa stokkalle katsomaan. Juhlat ovat tosiaan vasta elokuun alussa mutta tuskin silloin kaupoissa vielä syysuutuuksiakaan on. Joten nyt varmaan vielä voisi olla kokojakin jäljellä...

Mukavaa päivää, J

Vierailija
4/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä, jos teillä muillakin olis masukuvia otettuna? Tässä mun omani :) http://groups.msn.com/vauvaonline/otus.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=42…

Vauva tuntuu välillä olevan tosi ylhäällä, toisinaan taas potkii ihan alas. Miten päin mahtaa mahassa kölliä? Ja nyt on alkaneet potkut tässä viikon sisällä tulla kovemmiksi, maha ihan heiluu välillä!

Tintti rv 24+1

Vierailija
5/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity meidän lokakuisten msn-yhteisöön, Lokakuun Lumous-2007 (http://groups.msn.com/Lokakuunlumous-2007), siellä jotkut meistä ovat laittaneet masujaan esille:) Ja muutkin saa liittyä joukkoon:D:D

Ja pakollisen mainospalan jälkeen omaan napaan. Ei pitäisi syödä mitään, kun heti ylämaha on ihan pallona, tosi kaunista kun ylämaha on isompi kuin alamaha....paitsi makuulla ollessa.

Eilen oli aika rankka päivä jostain syystä. Päivällä söin varmaan vähän liikaa ja se ahdisti oloa koko illan. Imurointi tuntui tosi rankalta, etenkin kun siinä piti esikoista vahtia samalla. Saunominen veti loputkin voimat pois ja lopulta nukkumaan mennessä tuntui että supistaa vaan koko ajan. En enää esikoisellekaan jaksanut kovin hyväntuulinen olla, raukka ihmetteli että mitä äiti nyt kiukuttelee.

No jospa se taas tästä. Mutta hurjaa jos nyt jo normaalit kotityöt ym. saavat olon noin kuitiksi, mitä se on parin kuukauden päästä....?

Uutu

Vierailija
6/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin kurjan näköinen päivä:( Esikoisella alkoi päiävkodista kesäloma ja miun saikku jatkuu.... Miehelläkin alkaa tänään kesäloma, ei tosin pidä kuin viikon kun säästää ensi talven etelän matkaan.

Me päätettiin ottaa pakkaus ja paperitkin on jo lähteneet joten ei voi muuttaa mieltä enää. En aluksi ajatellut ottaa kun vaatteita on ja esikoisen pakkauksesta en tykänny yhtään. Mutta se raha on niin pieni että käyt kerran ruokakaupassa niin hupsis sinne meni. Päädyin pakkaukseen kuitenkin kun oli ihan kivoja bodyja ja puoli potkareita jotka on suosikit. Talvihattu ja potkupuvut jää kuitenkin varmasti käyttämättä. Mutta hyvän pahvilaatikon saa:)

Kasvaisi tuo maha jo, tuntuu että se on jämähtänyt tuohon samaan kohtaan, napa on pullistunut täysin ulos jo pari kk sitten ja mahan ympärys on yli metrin (lähtötilanne 65cm) mutta tuntuu että ei oo vähään aikaan kasvanut tai sitten se vaan tuntuu siltä?

Mie oon ostanut aika paljon äitiysvaatteita mutta miusta se on kiva että kaikkia niitä voi pitää raskauden jälkeenkin toisin kun esikoisen aikaisia vaatteita, ihan kauheista mahan yli housuja,yök. Olen ostanut vain Mamaliciouksen ja bebesin noppies merkkisiä sekä yhdet lindexin valkeat pellavan tuntuiset housut jotka on tosi hyvät.

No eipä tässä muuta pitää lähteä ruokakauppaan, hyvää viikonloppua kaikille. Maanantaina onkin sitten neuvola , verenpaineen mittauksia on ollu joka toinen vko mutta nyt on kunnon neuvola aika pitkästä aikaa

Pepsi rv 24+0

Vierailija
7/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin äitiyspakkauksen rahana, koska meillä on pljon vauvan vaatteita. On kaksi äitiyspakkausta, -01 ja -04. Sitten lisäksi olen saanut sukuliselta toisenkin äp:n vaatteita. Ystävältä saan vielä lisää jos on tyttö...meillä siis on vaatteita reilusti. Täytyy vain ostaa vauvan sänky, vaunut ja turvakaukalo. Ehdittiin myydä ne joskus pois. Vointi on jotakuinkin ollut hyvä. Eilen illalla tuli muutama kipeä supistus. Lasten kanssa kun on kotona, ei paljoa tuu levättyä. Joo, täytyy käydä minunkin www.bebelane.com -sivuilla. Hyvää loppupäivää kaikille.

Vierailija
8/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOACHIM kyseli kantoliinoista; minulla trikoinen pitkä liina ja kovasti olen tykännyt. Ei ole niin kuuma kuin kudottu liina ja helppo sitoa. Kudottu on tosin tukevampi, sanovat, mutta kyllä minä olen tykännyt omastani : )

Joku täällä olikin jo huutonetistä puhunut. Olen ostanut sieltä lähinnä mammavaatteita ja ihan hyviä olen saanut kohtuuhintaan. Jopa uusia vaatteita on myynnissä.

Äitiyspakkauksesta. Tänään tuli juuri ilmoitus, että paketti tulee parin viikon sisällä postiin. Otin paketin tällä kertaa, vaikka vaatetta on yllin kyllin. Kiva kuitenkin saada jotain uutta ja oli niin kivan näköinen se toppapuku ja muutkin vaatteet. Toppis oli tällä kertaa pienempää kokoa, taisi olla peräti 68, eikä lakkikaan vaikuttanut aivan mahdottomalta. Mulla on paketit -02 ja -04, kolmoselle en ottanut, raha kyllä meni niin ettei sitä edes huomannut : )

Noista lastenvaatteista vielä: mulla on tytön vaatteita paljon, pieni haave on jossain taustalla, et tällä kertaa tulis poika, niin sais ainakin hyvällä omallatunnolla ostella vauvanvaatteita : ). Vaikka ostan minä tälle neloselle jotain uutta, oli sitten tyttö tai poika...

Kävin sitten sokerirasituksessa ja tietysti siellä oli pari arvoa koholla. Nyt sitten dieetti ja vs-seuranta ja lähete äitipolille. Jos arvot koholla kotiseurannassa, luultavasti joudun insuliinin aloitukseen. Eli nyt itseä niskasta kiinni ja ruokavalion tarkistus!

Nellinii

Vierailija
9/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muuten neuvolassakin pitkästä aikaa. Verenpaine oli laskenut normaaliksi, mikä on positiivista. Painoa oli tullut peräti 2kg!!!! Se on mulle paljon, vaikka viikossa painonnousu ei ollut kuin reilu 400g. Huomaa kyllä, että olen ollut jäkaapin lähellä liikaa : ) Ja kun tuo liikkuminenkin on jäänyt vähiin supisteluiden vuoksi.

Vauvan sydänäänet oli ok, liikkuikin reippaasti. Nyt sit otettiin sf-mittakin, joka oli juuri keskikäyrällä. Olin jo pelännyt, että huitelee jossain korkealla, sen verran isolata maha tuntuu. Joku jo kyselikin, että onko meille tulossa kaksoset : )

Niin, ja pari kertaa ovat kyselijät kauhistelleet mahan kokoa, kun La vasta lokakuussa. Mahan perusteella kun aattelisi vaavain syntyvän jo loppukesästä ; )

Eipä noihin kommetteihin viitsi kuin nauraa, et kyllä se ehtii vielä kasvaa lisääkin. Tulkaapa sitten katsomaan ja tuokaa kottikärryt mukana masua varten : )

Kaunista päivän jatkoa

Nellinii 26+1

Vierailija
10/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain tänään Kelasta postia, mukava alkaa odottelemaan pakkausta :) äitiysraha oli myös se mitä pitikin joten kaikki hyvin. Vauvanvaatteita olisi meilläkin mut kieltämättä jo monet melko huonokuntoisia, varsinkin 68cm ja siitä isommat. Pakkauksen ottamiseen riitti ihan se että vaatteet miellytti ja tiedän pitäväni pikkuisen päällä. Tähän astihan mulla nuo kolme on poikia, Nelliniilläkö tyttöjä? Sekä mahankoko-kommentteja että tyttösäteilyä olen saanut runsain mitoin! Naapuri jo ainakin kolmatta kertaa sanoi et olenko aivan varma ettei kaksosia ole.. pianko-synnytät-jutut koitan kuitata vaan et toivottavasti en ;)

Tulkaapa ihmeessä msn-yhteisöön! Mulla ainakin on siellä masukuvia. Tintin maha oli oikein söpöinen :)

Heinäkuuhun vaihtuvaa viikonloppua lokakuiset! Ä rv 26+4

Vierailija
11/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan kirjoitellut varmaan pariin kuukauteen, kun on ollut niin kovasti muuta tekemistä. Nyt alkaa tahti hiljalleen hiipua masun kasvaessa ja jotenkin vauvojen tulo alkaa todella mietityttää : ) Enpä ole paljon asiaa kerennyt miettiä kevään aikana.

Joku kyseli kantoliinasta. Meillä on se Hug-a-bub ja on ollut kyllä hyvä. Tosin käyttö keskittyi enemmän kesään, talvella ei niinkään tullut käytettyä. Se kun vaatii sitten kantotakin, jos talvella meinaa käyttää. Ostoskeskuksissa sillä on tietysti käyttöä ympäri vuoden ja varsinkin, jos vauva ei viihdy rattaissa ja on masuvaivaa.

Kiva oli katsella teidän masukuvia, itsellä ei ole kuvaa laittaa. Ehkä jossain vaiheessa pitäisi pari muistokuvaa ottaa. Tässä raskaudessa en ole masua kuvannut yhtään.

Rsna ja viikkoja 26+0

Vierailija
12/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa, taas. Miksiköhän aina käy näin, että hyvistä aikeistani huolimatta saan aikaiseksi kirjoittaa noin viikon tai kahden välein? Esikoista odottaessa roikuin linjoilla vähän väliä, joten taitaa tuo puolitoistavuotias taaperoinen pitää äitinsä kovin kiireisenä ;)

Joackimko se kyselit linkkejä kivannäköisiin äitiysvaatteisiin? 07Mamma (jos muistin nickin oikein, anteeksi jos en!) taisi joskus mainita tällaisesta putiikista www.motherhood.com Firma on amerikkalainen, mutta toimittaa tuotteita kaikkialle maailmaan. Ja koska euro on vahvoilla dollariin nähden, tulee tilaus suhteellisen edulliseksi. Itse sain tuota kautta kaksi ihanaa mekkoa, yhdet housut sekä paidan. Olen nyt muutenkin ostellut aika paljon odotusvaatteita. Jotenkin kesällä on niin ihana pukeutua vaihtelevasti. Esikoinen kun syntyi joulukuussa, niin pidin yksiä ja samoja tummansinisiä farkkuja kyllästymiseen saakka.

Minulla olisi äitiysneuvola ja -lääkäri ensi viikolla. Koetan silloin saada lähetteen pelkopolille. Vaa' alle astuminen hirvittää minuakin. Esikoisen aikana painoni nousi koko raskaudessa 9 kiloa, mutta nyt vauhti taitaa olla ihan toinen. KAIKKI maistuu niin hyvälle. Meillä oli aamulla naapureita kylässä ja leivoin suklaapiirakkaa. Nyt olen syönyt sitä jo kaksi palaa :)

Äitiyspakkausta emme ota tällä kertaa. Esikoisen jäljiltä on niin paljon vaatteita, ja niistä pieni osa ihan käyttämättömiä. En esimerkiksi koskaan käyttänyt potkuhousuja, vaan suosin puolipotkareita. Kantoliinan hankintaa mietin. Olen kuullut, että hug-a-bub on monien suosiossa.

LokakuunLumous-listalle oleville kysymys: Onko siellä aktiivista? :) Pohdin vain, että kirjautuisinko mukaan. Olen esikoisen tiimoilta mukana yhdessä msn-yhteisössä ja tykkään kirjoitella sinne.

Ihanaa, miehellä alkaa loma tänään.

Kesäkuulumisiin,

Ghigi rv 26+2 (jo!)

Vierailija
13/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin alkaa vatsaa olla painoa tullut jokusen 6 kg koko aikana.

Neuvola oli viime viikolla.

Ensi viikolla on sitte ekaa kertaa neuvolalääkäri en ole edes tavannu häntä.Ei oo kuulemma tarvetta käydä siellä kun noita polikäyntejä on sen verran usein meillä.

Sf mitankin ottivat ekaa kertaa nyt juuri en muista kuinka paljon se oli.

Täällä vietetään mieheni pojan 2 v.synttäreitä.

Ensi viikolla sitte taasen töihin melkein kahden viikon tauon jälkeen,ei oikein jaksaisi enään,mutta pakko se on jaksaa elokuun vika viikko lomaa ja sitte melke ensi vuoden talviloma perään.Ei tarvi sitte varmaan mennäkään töihin kuin elokuun ajan.

Tarvis kanssa täyttää noi kelahakemukset. Sais sen äippäpaketinkin joskus.Oottekos jo tehneet vaunuhankintoja.

Meille löyty uudehkot emmaljungat duo edget.On kyllä hyvät jos on tilaa kuskata ja säilyttää niitä.

Noita mieheni lapsia välillä saa lykätä kun ne tossa eteisessä on.

Aika rientää nopeasti ei sitä odotusta loppujen lopuksi enää oo ku noi puolet jäljellä.Saatiin jo muuten synnärin numeronkin,et saa tilata ajan tutustumista varten.Ollaan varmaan tintti samassa perhevalmennuksessa sanoivat ainakin neuvolassa,et lokakuisille perustetaan oma porukka.

Fami75 ja tiitiäinen 24 ja risat

Vierailija
14/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä aikaa menee..Meillä on nyt sitten muutto takana, ja tavarat alkaa pikkuhiljaa löytää omat paikkansa. On kyllä vielä laatikoitakin siellä täällä, alkaa kunto loppumaan, kun muutaman viikon ajan on pakannut, kyykkinyt, nostellut, kantanut, remontoinut ja purkanut tavaroita. Välillä tuntui, että selkä hajoaa aivan täysin, mutta tahtia hiljentämällä on taas päästy pahimman yli. Supistelut meinasi myös yltyä välillä aika koviksikin, ja oli jo pakko ottaa pari päivää levon kannalta, tosin nuo kaksi vilperttiä pitää huolen siitä, etten ihan täysin levon kannalta voi ottaa..Onneksi esikoinen on ottanut oikein reippaan asenteen, ja välillä on jo huolissaan kysynyt, että " miten sinä äiti jaksat kokoajan tehdä jotain, vaikka sinulla on se vauva mahassa" , aika ihanasti huolehdittu 4-vuotiaalta:) On sitten reippaana leikkinyt pikkuveljen kanssa, ja antanut pienemmälle periksi, että leikit jatkuisi sujuvasti!

Maha kasvaa hirveää kyytiä, ja tosiaan kokoa piisaa mahassa sen verran, että ei äkkiä uskoisi la:n olevan vasta lokakuussa..Yläkäyrällä näytti menevän, kun kohdun korkeutta mittasi neuvolassa. Noo, on mikä on, ja isommaksi vaan tulee;D

Pakkauksesta on ollut puhetta, minä jo päätin, että otan rahana, mutta sitten aloin taas jahkailla! Se raha menee niin pian, ja luultavasti vaan ruokakauppaan (kuten joku muukin totesi!), niin toisaalta olisi kiva ottaa pakkaus, sitä on niin kiva tutkia:D Saa nyt nähdä, kahdelle edelliselle olen jo ottanut, ja vaatetta on meillä joka paikka täynnä. Muutenkin pakkauksen vaatteet on jäänyt tosi vähänlle käytölle, mutta silti vaan tekisi mieli..Ilmaiseksihan sen saa, joten voihan ne vaatteet jotka jää käyttämättä antaa taas eteenpäin:) Nyt pakkaus oli vaan niin paljon kivempi kuin aiemmilla kerroilla..

Masukuvista oli puhe, ja hoksasin, etten ole ottanut yhtään kuvaa mahan kasvusta tässä raskaudessa, vaikka edellisissä otin niitä " säännöllisesti" , höh! Pitänee lykätä miehelle kamera käteen kun tulee töistä:)

Nyt pitää lopettaa jaarittelu, venyy niin pitkäksi nämä jutut..

Vanile rv 24+6

Vierailija
15/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perhevalmennus lauantaina 15.9. ja vauvan hoitoa opetellaan seuraavalla viikolla, oliskohan ollut tiistaina. Eli jos samassa ryhmässä ollaan, niin moikataan :) Ainakin yksi ystäväni on tulossa samaan ryhmään, kivaa! En tiedä sitten, mutta minusta tuntuu, että kauhean myöhään valmennus on, siitä enää kuukausi laskettuun aikaan. Vai miten ne yleensä muualla järjestetään?

Vierailija
16/26 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin narahdin sokerirasitus testissä. Kaikki kolme arvoa koholla vaikkakaan ei paljoa. Nyt sitten seurantaan ja toden näköisesti insuliinille joudun kun olin esikoisestakin. Kyllä harmittaa.

Meille kanssa äitiyspakkaus tulossa vaikka tavaraa on ennestäänkin. On kuitenkin kiva että on jotain uutta ja niitä on niin kiva päästä kohta hypistelemään. Kaikki vauva tavarat on kellarissa ja haetaan ne vasta loppuvaiheissa esiin.

Valmennukset oli esikoisesta ihan hyvään aikaan,mutta synnytysvalmennus oli niin viime tipassa että olin synnyttämässä kun olisi ollut kakkos käynti :)

Mulla on liikunta jääänyt tosi vähiin kun pelkkien kotihommien tekeminen tuntuu rakaalta ja kävelyllä ollessa pitää suorastaan madella kun aina pistää vatsaan vasemmalle samaan kohtaan. Mistähän toi johtuu? Onko muilla kokemuksia?

No juu aika omaa napaa,mutta ens kerralla sitten muuta.. :)

Vierailija
17/26 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhuttu mitään neuvolassa. Sanoi vaan et ei oo viel hänellä tietoa koska sitte seuraava ryhmä alkaa.Kai sitte kertoo jossai vaihees.

Aika myöhään kyllä mut parempi ehkä silloin kun kaikki ovat vissii sillo jo äippälomalla jotakuinkin.

Itse jään jo 5.9 jos sitte jaksaa siihen asti ei oo paha.Sit on viel lomaa elokuun vika viikko.

Sais nyt noi kelan paperit kuntoon.Ja sen paketin.

Trvis viel ostella monenlaista.Hoitopöytä ois ostoslistalla.Meil on kaksikerroksinen talo et varmaan laitan sen sitte alakertaan ja yläkerrassa sitte vaan sängyllä..

Vaatteita oon jo jonkun verran saanut ja ostellut.Kaikki vaan on kaupassa vaaleenpunasta ja sinistä.

<et loput vaateostokset saa jäädä sitte syksyyn.

Mulla on seuraava ultra heinäkuun lopulla vähän huolestuttaa et onko sitte vielä kaikki kunnossa.Mut ei se sitte murehtimisesta auta.

Meillä synttärit ohi kyllä sitte on poikki viel kun on niin lämmintä ollut tänään.Pulikoitu koko päivä ja kakkua popsittu.

Maanantaina sitte töihin..

Vierailija
18/26 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vain kaikille tasapuolisesti! Ihan ilma ollut tänään...Siihen se ihanuus sitten meikäläisen kohdalla loppuukin...Sain tällä viikolla suru-uutisen tullessani töistä, isäni on kuollut. Että vaihtui sitten työnteko ja raskaudesta ilakointi suruun ja hautajaisjärjestelyihin!=( Ei se vain elämä aina kulje, niinkuin sitä on suunnitellut, ikävä kyllä!!!

Typerintä on,että silloin kun odotin esikoistamme, noin 2v sitten, vietimme mieheni äidin hautajaisia....Eli surtavaa riitti siinäkin raskaudessa...Tulee vaan väkisinkin mieleen,että ainako täältä yksi poistuu,kun on toinen tulossa?!?

Että näin meille...Muuten raskaus sujunut särkyineen ja kolotuksineen, maha kasvaa ja la lähenee uhkaavasti....

Kiiuli&masukki 23+jotain

Vierailija
19/26 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suureen suruusi.

Sanattomaksi vetää tuollaisen uutisen edessä...

Jaksamista sinulle ja perheellesi.

Nellinii

Vierailija
20/26 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni Kiiulille perheineen. Että tosiaan pitikin vielä sattua raskausaikaan nuo läheisten menettämiset, se on kyllä ikävää. :(

Huh mikä päivä meillä... Esikko on ollut koko viikonlopun kipeänä, eikä jaksa olla missään muualla kuin äidin sylissä (ja silloinkin kitisee). Lääkettä ei suostu ottamaan, ruoka ei maistu eikä maitoakaan uppoa riittävästi. :( Aamulla nukkui niin pitkät päikyt ettei iltapäivällä enää saanut unen päästä kiinni, sitten nukahti kävelyllä ja nyt ei taas saa yöunista kiinni vaikka on aivan järkyttävän väsynyt. Huoh. Yhtä huutoa koko päivä. Jos ei aamulla ole parantunut, ei kai auta kuin lähteä lääkäriin, vaikka en kyllä tiedä mitä ne siellä voisi tehdä kun oireina ei ole kuin matala kuume ja äärimmäinen kiukkuisuus...

Siitä ä-pakkauksesta on ollut puhetta. Me ei sitä oteta (vaikka vaatteet on paaaaljon kivempia kuin esikon pakkauksessa) koska kaapit on täynnä vaatteita. Eihän se raha tosiaan mikään iso ole (kun pakkaukseen vertaa), mutta ajattelin täydentää sillä kestovaippavarastoja. Kun käytettynä ostaa niin saa varmasti ihan hyvän määränkin!

Mies on vikaa päivää lomalla, ja luistanut aika hienosti lupauksestaan lähteä vaunukappaan lomansa aikana. Grrr... Piti mennä niitä tuplia kattomaan, jotta saisi kunnollisen käsityksen siitä mitä tarjolla on, ja mitä ne maksaa. Ajattelin kyllä nekin ostaa käytettynä sillä käyttöaika saattaa jäädä aika lyhkäseksi, enkä taas jaksaisi maksaa itseäni kipeäksi... Toisaalta mies on kyllä sitä tyyppiä joka tykkää ostaa kaiken uutena, että ans kattoa nyt...

Noh, nyt taas tuon kiljuvan lapsen viereen nukutuspuuhiin. Reilu tunti on nyt nukutettu tyyppiä joka normaalisti nukahtaa ihan ilman nukuttajaakin hetkessä. Onneksi tuo on normaalisti niin helppo, hulluksi tulisin jos tämä olisi jokapäiväistä...

Suhni & (erittäin aktiivinen) Monni (24+3?)