G: Kuinka monta tyrkkypaitaa sinulla on vaatekaapissasi?
Tietämättömille tiedoksi, että tyrkkypaita on sellainen jonka tarkoituksena ennemminkin esitellä kuin peittää rintoja.
Kommentit (17)
varmaan lasketaan samaan kategoriaan, nykyään kun imetyksen ajatellaan olevan lapsellinen tekosyy äidille päästä esittelemään tissejään.
mulla on niin säälittävät tissit, etten yritä esitellä niitä, mielummin koitan saada miesten huomion kiinittyyn mun timmiin perseeseen.
Pikemminkin mulla on sellaisia paitoja, joilla pyrin häivyttämään rintani.
T. 75E
Miehelle välillä esittelen ;) 80dd
Ei ole paljoa mitä esitellä. Tuskin ketään kiinnostaa pienet ja rupsahtaneet tissit.
Tuubi- ja spagettiolkaimiset topit ~ 15 kpl
Hihattomat juhlatopit, neuletopit ~ 10kpl
Ja paitapuseroita ja neuletakkejakin käytän aina napit napaan asti auki, alla toppi eli tyrkkyjä kaikki. =)
Jos isorintaiset ei sitä tiennyt, nin v- aukko joka tulee rintojen väliin asti pienentään visuaalisesti rintoja. Siksi toisekseen, kun on mitä näyttää niin miksi niitä piilottamaan =)
Terveisin DD75
vastaako vaan isitissiset näihin kyselyihin?
t. 70B
kullä löytyy täältäkin jos määritelmä on tuo. Itse pidän tosi paljon ohutolkaimisia toppeja yms. Ja miksi en pitäisi? Mummoani siteeraten: " kyllä nuori nainen saa esitellä avujaan, vanhana kun joutuu piilottelemaan" . Mielestäni hyvän maun mukaan voi pukeutua ilman että peittää kaiken (eli en itsekään lähtisi julkisille paikoille paidassa jossa näkyy napa ja tissit miltei kokonaan, about 10 sentin suikale kangasta peittämässä...). Mulla on hyvä iho ja mielestäni myös sopusuhtaiset rinnat, vanhempana näin tuskin on, joten nautin kun vielä voin ;)
n28vee, 70C
ja vaikken isorintainen olekaan, tykkään kun miehet ihastelee kroppaani. sitten on pari läpikuultavaa toppia, joiden alla pidän makeita rintsikoita. toimii sekin. mikä ettei. en häpeile! :)
kun on imetyksen turvottamat jätit. Jotenkin häiritsee myös toisten naisten tissivaot, jos vaikka istuu vastapäätä, onneksi harvat mun tutut sellaisia esittelevät...
Valtaosa paidoistani toki on sellaisia v-aukkoisia, jotka saavat rinnat näyttämään pienemmiltä.
75DD
Taidat olla vaan kateellinen kauniille naisille.