Just, kännissä keskellä viikkoa!
Otin sauna-siiderin, ja sit useammankin... nyt kännissä.
Tosin on mulla syykin, sain tänään kuulla huonoja uutisia perheenjäsenen terveydentilasta. Mä en oikeesti jaksa aina näitä huonoja uutisia... Miksi toisia ei vain voida parantaa?
Kommentit (3)
meillä on yritystä takana reilu vuosi, ei ole vielä kakkonen tärpännyt. Ja tosiaan, tuo toisen sairaus ei varmaan yhtään helpota meidän stressiä.
Mutta kakkonen, älä anopista välitä!
en oo imettäny ku puol vuotta, lapset on syöny valmisruokaa melko usein, ne on menny hoitoon aika pienenä ja oon ottanu sillo olutta yms.
Mutta en oo tehny mitään sellasta, joka vaarantais mun lapsien elämän tai terveyden, eli ottanu niiden aikana alkoholia tai imettäny niitä vaikutuksen alasena. En myöskään käyttäny lääkkeitä tai alkoholia raskausaikana.
Kannattas sunkiin miettiä..
Meillä ristiäiset tulossa kohta, miehen äiti tuli siivoamaan ja minä tivsahdin sille että harmi kun ei valita miehen sukulaisia. No tosta meni sillä herne nenään. En tiedä miksi sanoin, ei ymmärrä, sanat vain putosivat suustani. Nyt istun makkarissa ja juon valkkaria, vaikka ei saisi, imetän. VITUTTAA, mä olen täysi ääliö