Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei kutsu mua ristiäisiin, mikä pettymys!

Vierailija
27.06.2007 |

Ei voi mitään, tuntuu tosi pahalta kun en saa kutsua kaverin esikoisen ristiäisiin. Ne pidetään tänä viikonloppuna ja sain ihan vahingossa tietää asiasta ja siitä, että mukaan on tulossa myös kavereita. Loukkaa mua tosi paljon, vaikka tiän, et johki se raja on pakko vetää. Ei sitten varmaa olla mitenkään läheisiä, joten anti olla tästä eteenpäin, empähän enää tuputa seuraani :( Luulin onneton vaan, että oltiin muka jotenkin läheisiäkin, kun hän raskausaikana usein mainitsi että olen hänelle ainoa ystävä, jolle voi rehellisesti puhua hänen tunteista ja ajatuksista. Tämä vesittää täysin kaikki hänen puheensa!

Vituttaa ihan suunnattomasti..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kutsuin vain kaksi ystävääni ristiäisiin. Toinen jonka olen tuntenut syntymästäni ja toinen josta tuli lapseni kummi. Muita ystäviä, vaikka kuinka rakkaita ovat ja todellakin ovat, en kutsunut. Ei ollut mitään henkilökohtaista, mutta tilaisuus oli todella pieni ja vaatimaton, joten montaa ei voinut kutsua. Johonkin se raja on vedettävä, kuten sanoit.

Vierailija
2/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kummitkin lähisukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri juttu olisi jos paikalla olisi vain sukulaisia ja ne lapsen kummit, ei muita.

Ilmeisesti ne kutsutut ystävät on sitten läheisempiä kuin sinä. Vai ovatko jotenkin kuitenkin sukua?

Vierailija
4/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä ystäväni myös pahoitti mielensä mutta oli pakko vetää raja jonkin sillä jos olisin kutsunut hänet olisi pitänyt kutsua 15 muutakin. Mulla on laaja kaveripiiri ja ollaan kaikki tekemisissä toistemme kanssa joten ei voinut vain yhtä kutsua.

Vierailija
5/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lunasta lupaustanne jälkikäteen ja osoita hänelle, että hän lopulta oli teille tärkeä!

Terveisin yhä loukkaantuneempi ap

Vierailija
6/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli kahvin keittäjänä mukana juhlapaikalla.

Vierailija
7/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meitäkään ole kukaan kutsunut, ellei olla (lähi)sukua tai kummeja.

Tosin miehen mummo kutsui pari miehen serkkua toisen lapsen ristiäisiin.

Toivottavasti kukaan ei ole loukkaantunut.

Vierailija
8/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän kutsuttiin koko kylä, meillä raja oli 20 henkilössä.

Vierailija
9/9 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä oli kaikki kaverit. tai kakskyt ' parasta' - on niin pieni suku. muutenkin tilaisuus oli ' tervetuliaisjuhla' , ei uskonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi