Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä jees et mies sheivaa itseään,käy jopa ottamassa ylimääräiset alhaalta ns.

Vierailija
07.10.2008 |

brasilialainen bikinirajaus?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silmään pistää jos mies ajaa säärikarvoja muuten vaan!

Vierailija
2/20 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"homahtavalta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta.

3

Vierailija
4/20 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vain en joutuisi mihinkään fyysiseen kontaktiin heidän kanssaan.

Vierailija
5/20 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin 35v nainen, joka ei ajelisi itseäänkään posliiniksi kuin pakon edessä (leikkaus tms. pakko).

Vierailija
6/20 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten kivempi nuoleskella ja imeskellä toista aina ;)

mutta mitäs sen luulisi edes muita haittaavan kuitenkaan jos itse kuitenkin pidämme siitä näin, ei meitäkään haittaa tippaakaan muiden karvareuhkat tai niiden puute.

Vierailija
7/20 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten kivempi nuoleskella ja imeskellä toista aina ;)

Vierailija
8/20 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun teidän pieni Urpo-Petteri ja Leena-Jannica kysyy sulta uimahallissa että miksi muilla aikuisilla on karvoja mutta sulla ja isillä ei, niin voit sanoa että meillä pidetään puutarha "asvaltoituna" koska silloin on niin paljon mukavampi nuolla pimperoa/imeskellä isin kullia....

Vierailija
9/20 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet jo sheivaile ja kaikenlaista muutenkin näy ja löydy, ettei uimahallissa tartte lapselle mistään imemisistä ja lutkutteluista puhua. Lapselle voi sanoa, että jokainen hoitaa puutarhaansa, hiuksiaan, kulmakarvojaa, kynsiään ym. ym. ym. ihan miten itse haluaa. Kyllä lapsi sen käsittää.

Meillä mies siistii paikkoja myös. Paremman näköistä se on ainakin mun mielestä.

Vierailija
10/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kuuluu olla kaikki karvat tallella! Mitä enemmän, sen parempi!

Vierailija
11/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanaa kun on sellainen seksielämä, että aina nuoleskellaan. Tai sitten ei.

Vierailija
12/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kainalot ja alakarvoituksen siistiminen on jees. Jos on hyvännäköinen kundi ja kainaloista roikkuu karmeat afrot niin yököttää sama ottaa suihin jos elimen joutuu ensin etsimään pensaasta.

Vierailija
13/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies sheivaa alakarvojaan :) Ei nyt ole käynyt missään erikseen niitä poistattamassa (siitäkään en pahastuis), mutta sen kun tosta eestä pois saa, ni sen sheivaa! Ja tosissani komppaan ysiä siinä, että suuseksi on hullun paljon hauskempaa ja mukavempaa, kun vehkeen ympärystö on kalju :P Karvojakaan en paheksu, mutta kyllä kalju on ihan ykkösjuttu!! :D

Vierailija
14/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualtakin poisotto vaan plussaa

Vierailija
15/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivata karvansa siihen tyyliin kun parhaaksi näkee?

Itse trimmaan puskani ihan vain koska en pidä siitä pehkosta. Tulisi kyllä konflikti jos mies yrittäisi estää.

Vierailija
16/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on nähty vain yhden tyypin alapääkarvoitus joka ei satu sheivailemaan. Mutta kyllä tuo on nykyään ihan tavallista että miehetkin sheivaa. Mitä kummaa siinä on? Ja miten se liikuttaa teitä jos naapurin Pentti sheivaa?

Vierailija
17/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siihen kyllä puuttuisin. :) T. 23

Vierailija
18/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen myös, mutten kaikkea pois.

Olen harrastanut suuseksiä naisen kanssa, jolla oli kyllä kaikki karvat tallella, enkä voi suositella, kivempi olis ollu ilman. ;)

No niin, tulipas tunnustus!

Vierailija
19/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan posliinista alapäästä en miehellä pidä (tosin ei se nyt kauheasti haittaakaan, on se kivempi kuin puskallinen karvoja), mutta sellaisella muutaman millin terällä ajettu miehen alapääkarvoitus on ihana!

Tämä tyyli sopii myös karvaisille miehille, jotka haluavat siistiä itseään (kalju läntti peniksen ympärillä muuten karvaisessa miehessä näyttää hassulle).

En ole tavannut miestä joka sheivaisi jalkojaan, mutta sellaisia kyllä, jotka sheivaavat rintakarvojaan.

Ajelkoot mistä vaan jos haluavat, ei haittaa minua! Tosin kelpaa minulle mies karvoineenkin, mutta ajellut kainalot ja siistitty alapää ovat kyllä plussaa. =)

Vierailija
20/20 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tykännyt karvoista ja otti aivoon se karvan sängen pistely koko kehon alueella kun mies puski päälle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi