Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiavälitystä, aurakatselmuksia, enkeleitten viestejä :))

Vierailija
27.06.2007 |

Ihan muutamalle vain, kerro itsestäsi, avaa sydämesi ja kerro miten voin sinua auttaa?

<3

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aura kiinnostaa erityisesti. Ja kaikki henkiseen puoleen liittyvä ;)

Kyselisin vielä, että näkyykö onko tulossa lisää lapsia?

Aurassasi on paljon punaista. Se on elämän energiaa, elinvoimaa. Sinulla taitaa olla hyvä terveydellinen tilanne, vastustuskykysi on hieno. Keltaista on joukossa myös, se kuvastaa iloa ja positiivista asennetta elämään. Huumorintajua ja kykyä löytää kaikesta ne hykerryttävät, sydäntä ja mieltä kutkuttavat ihanat jutut. Pieniä pilkahduksia turkoosia, kuvastaa sitä että ymmärryksesi maailmankaikkeudesta, sen luojasta, ja henkisestä elämästä on heräilemässä. Sinussa on keveyttä, näen paljon perhosia ympärilläsi. Aivan kuin olisit metsän lapsi, säilyttänyt sen viattomuuden sydämessäsi, lapsen uskon elämään ja sen ihaniin ihmeisiin :)) Kaunista :)

Vierailija
22/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ristiverinen, silmät vihreät. Miehellä vaaleat hiukset ja vihreät silmät.

Miten meidän liiton käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisitköhän vielä minullekin. vaalea 29 v, sekainen ahdistunut mieli. Kiitos etukäteen!

Vierailija
24/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän välttämättä olekaan sukulaisesi -tässä elämässä ;)

Mutta, siltikin saan vastaukseksi, että hän on jotain sukua sinulle ollut. Tai jollain tavalla ollut elämässäsi kun olet ollut pieni. Joku, jonka sydäntä olet koskettanut ja joka on muistanut yhteytenne. Ei ole tärkeää se, kuka hän on. Tärkeää on se, että hän on apunasi ja oppaanasi, jos niin tahdot.

:)

Älä huoli, tulee vielä päivä, kun tämä on sinulle tärkeämpää tietoa kuin miltä se nyt vaikuttaa;)

Vierailija
25/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä että joku tänä päivänä kuvittelee että netin kautta toinen ihminen voi ennustaa tulevaisuutta? Lähinnä ajattelen että ap nauraa tuolla itsekseen ja kirjoittelee teille puuta heinää. Eihän tämä voi olla totta?

Vierailija
26/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, en voi enkä saa kertoa aikoja.

Mutta tiedä, että hänellä ei ole mitään hätää enää. Hän on levollinen, muistaa jo.. Hän ei sure, hän tietää jo että elämä ei pääty koskaan. Hän tietää että kohtaatte uudelleen. Valtavasti rakkautta ympäröi häntä, ja samoin teitä jäljelle jääneitä. Teitä lohdutetaan ja pyydetään muistamaan että kuolemaa ei ole.

" Kaikki on hyvin, ihan kaikki *halaus*"

Vierailija:

Sukulainen matkalla rajan taakse. Onko vielä pitkä aika? Ehdinkö nähdä hänet? Näetkö häntä jo?

Vierailija
27/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa se ihanalta =) Minulla pyörii koko ajan sana " kielo" päässä. Taitaa liittyä niihin perhosiin..

Vierailija
28/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelisi välittävät sinulle yhden sanan: Rohkeus.

Ole rohkeasti juuri sitä, Mitä Olet. Sinun sydämesi tietää jo oikean ratkaisun, huomaatko? Se on se keveys, se ilo, riemu, jonka tunnet sen pelon takaa. Poista pelko, ole rohkea! Älä tyydy siihen, mihin pelkosi sinua pakottaa. Ole rohkea, tähtisisareni, ja astu tuosta ovesta joka sinulle on jo raollaan!

Iloa ja valoa! :))

Vierailija
29/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on ettei ap tiedä....

Vierailija
30/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsisar - onko minulla sellainen:))))

Olemmeko kohdanneet täällä, mistä minut tunnistit?

Tiedätkö, olin kamalan huojentunut kun päätin että EN hae sitä paikkaa, mutta olen saanut paljon rohkaisua sen hakemiseen. Tämä on todella vaikea valinta sillä koen että otan jotain lapsiltani ja perheeltäni pois jos sen valinnan teen - ikään kuin menettäisin heidät (en ehtisi olla heidän kanssaan). Peloissani olen!

Aurelia *halaa sielunsisarta*

Vierailija
31/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 31v, vaalea kahden pienen lapsen äiti. Elämässäni on kaikki tällä hetkellä kunnossa, mutta olen hiukan synkkäluonteinen ja elämän ilo on usein kateissa. Mistä sen löytäisi? Ärsyynnyn myös herkästi pienistä jutuista ja kyseisestä asiasta kärsin kovasti, sekä myös mieheni : ) Voitko auttaa? voitko kertoa jotain edellisistä elämistäni? Tälläiset asiat ovat kiinnostaneet minua kovasti. Saavatko lapseni hyvän elämän?

Sinulle välitän tasapainottavaa energiaa. Keskity, sulje silmäsi, niin tunnet sen :))

Energiaa välittäessäni sinulle näen ojennettavan ihania sinisiä orvokkeja :) Niiden sanotaan täyttävän mielesi rauhalla ja ilolla, seesteisyydellä. Kerää niitä ympärillesi, vaikka vain mielen tasolla jos et muuten. Ne auttavat sinua pysymään tuossa tyyneyden olotilassa :)

Kehoitetaan sinua myös hiljentymään kerran päivässä.. kokeilemaan meditaatiota. Se olisi suureksi avuksi sinulle.

Enkeleitä :)

Vierailija
32/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuinka voit miljoonien ihmisien joukosta tietää kuka tänne kirjoittaa ja tämä " viesti" on tarkoitettu juuri hänelle? Luulen että haluat vain päteä ja saada kontakteja muihin ihmisiin. Hyvää mieltä siitä että ollut heille avuksi. Todellisuudessa en usko että voisit tietää mitään. Ehkä vain luulet tietäväsi. Eihän siinä mitään jos toiset haluavat uskoa ja toinen saa satujen kertomisesta hyvän mielen. Juuri tälläiseen uskomiseen perustuu kaikki ihmeelliset kultit.

Vierailija
33/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen sinisilmäinen blondi, kaksi lasta ja ihana mies... vaan eräs asia hiertää, on välillä ollut tosi vaikeaa, nyt jo jonkin aikaa oikein rauhaisaa. Miten käy, järjestyvätkö asiat, pääsemmekö sen yli?

Vierailija
34/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäröiköön se teidät kaikki, ihan jokaisen :)

Vierailija
35/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet tässä ketjussa? Mikä sinua tässä kiehtoo? Jokin, koska tänne olet jo kirjoittanut enemmän kuin yhden viestin. Jokin, koska et pysty olemaan avaamatta tätä :) Tiedätkö ne yöperhoset, jotka hakeutuvat valonlähdettä kohti, vaikka toisaalta eivät pidä koko valosta?

Olet oikeastaan aika suloinen ;)

Vierailija
36/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tämä ketju on mielestäni niin USKOMATON! En tiedä alkaisiko tämä naurattamaan vai oikeasti itkettämään. Tällä tasollako ihmiset on vielä tänäkin päivänä. Kai meitä nykyään naurattaa että historian suuret henkilöt ovat tehneet ratkaisunsa esim. sian sisäelimistä mutta tämä on mielestäni vielä pahempaa.

Vierailija
37/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani on jo tuonpuoleisessa. Onko hänellä hyvä olla? Haluaisiko hän kertoa minulle jotain?

Kasvaako perheemme vielä ja onko edessämme suuria suruja?

t. Äiti 35 v.

Vierailija
38/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on sanottu että huora on maailman vanhin ammatti mutta ei se niin mene, maailman vanhin ammatti on ennustaja. Eikä näköjään ihmiset muutu.

Vierailija
39/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ehtisit vielä kertoa minullekin jotain.

Olen reilu 30v. nainen, naimisissa, kahden laspen äiti, keskiruskeat pitkät hiukset, siniset silmät.

Opintoni ovat venyneet ja lopuuun pitäisi jaksaa ne rutistaa, mutta samalla koitan nyt hakea jotain työtäkin itslleni. Nämä kuvioit vaivaa välillä, miten jaksaa yhdistää kaikki, löytyykö mukava työ ja minne elämä meitä visosien varrella kuljettaa vielä perheenä?

Toivomme vielä joskus saavamme ehkä lisää lapsia, mahdammekohan saada, onko onni myötä elämässä?

Pysymmekö miehen kanssa yhdessä ja miltä näyttää lasten tulevaisuus?

Ja toivon ettei vakavia sairauksia osuisi tielle, välillä vaivaa onko itselläni kaikki kunnossa?

Entä näetkö onko enekleit meidän mukanatai onko meille jotain viestejä?

Kiitos kaunis jos jaksat ap vastailla, voimia itsellesikin ja kanista kesää toivottelee

nimim. Liilatuuli

Vierailija
40/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että tämä vanha nainen katselee onnellisena lapsiani, voivatko lapseni kaikesta huolimatta hyvin? Voinko antaa vihdoin itselleni anteeksi? Joku ennustaja puhui minulla majakasta jota en ole vielä löytänyt, oletin tästä että nyt rinnalla oleva ihminen ei vieläkään ole minulle se oikea, onko tähän asiaan apua? Kiitos... -7-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi