Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiavälitystä, aurakatselmuksia, enkeleitten viestejä :))

Vierailija
27.06.2007 |

Ihan muutamalle vain, kerro itsestäsi, avaa sydämesi ja kerro miten voin sinua auttaa?

<3

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että Hän on sovittanut sinunkin syntisi.

Vierailija
42/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakasti meitä niin paljon, että kuoli puolestamme. Hän on ääretön rakkaus.

Kaikki nuo henkioppaat ja näkijät ja vastaavat ovat pimeydestä lähtöisin, ja niiden tarkoitus on vain eksyttää ihmisiä pois Jumalan yhteydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 29 v. pitkä, pitkät punertavat hiukset, mies 27v. tumma, pitkät hiukset ja parta.

Kiitos.

Vierailija
44/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään tänne mietiskelemään sanojasi. Ja minulla on sinisiä orvokkeja ulkona amppelissa ! :)

Et varmaan nähnyt minulle enempää kun et vastannut kaikkiin kysymyksiin, ehkäpä sitten seuraavalla kerralla. Lämmin kiitos ja hyvää kesää sinulle!

Vierailija
45/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

26vuotias vaalea nainen. Olen menossa monen vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin miehen kanssa jota rakastan, tuleeko liittomme onnistumaan? Toivoisin oikein kovasti lapsia, saammeko?

Saanko opiskeluni päätökseen, ne painavat minua.

Miten saisin paremman otteen elämästäni?

Olen todella kiitollinen joss jaksat vastata minulle!

Vierailija
46/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin Mielenkiintoinen keskustelu nostetaanpas hiukan

Vierailija
47/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatka enää tätä ketjua. En jaksa aloittaa taas taistelua siitä, olenko saatananpalvoja ja uskonko jeesukseen vai en. Palaan taas joskus, kunhan olen virkeämpi enkä jaksa reagoida noihin halveksuviin viesteihin. Palaute on aina tervetullutta, oli se sitten mitä vain, mutta tuollaista suvaitsematonta nälvimistä ei minun tarvitse kuunnella.

Hyvää jatkoa kaikille.

ap

Vierailija
48/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin vasta nyt tämän ketjun. -Ja harmi kun myöhästyin, aurakatselmus olisi kiinnostanut.

Mutta palautetta voin antaa pelkän ketjun lukemisen takia. Tulin hyvälle mielelle, kyynel tuli silmäkulmaan. Oma edesmennyt sukulaiseni muistui mieleen. Enkelit livahtivat ajatuksiini, ja kiitollisuus omia enkeleitäni kohtaan tuli mieleeni. Jospa saisin sinut välittämään kiitoksen omasta puolestani suojelusenkeleilleni. On ihanaa että joku vaivautuu tännekin palstalle kirjoittamaan sydämellä eikä aina vain törppöjä provoaloituksia. Kiitos että aloitit ketjun ja paina villaisella nuo skeptikkojen älähdykset. Kyllä hekin joskus näkevät elämän kauneuden.

Enkelin siipien havinaa sinulle. :)

Vierailija
49/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeliini olen yrittänyt saada yhteyden, mutta tuntuu että viestit eivät kulje. Missä vika?

Vierailija
50/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on peliriippuvainen juodessaan reippaasti. Siksi meidän rahallinen tilanne ei koskaan tule paranemaan. Onko näin myös tulevaisuudessa?

Tilanne kiristää suhdetta, varsinkin kun meillä on myös yksi lapsi (2v).

Olen myös masentunut enkä jaksaisi olla töissä.

Opiskelemaan haluan, mutta epäröin lukupäätäni, mikä ei ole hääppöinen. Itseluottamus kun on nolla! =(

Elämäni näyttää hyvin harmaalta, minusta.

T. äiti-jkl

Vierailija
51/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkeliini olen yrittänyt saada yhteyden, mutta tuntuu että viestit eivät kulje. Missä vika?

Kuinka luet auroja? Miten enkeliin saa yhteyden?

-Utelias- =)

Vierailija
52/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun oikeasti ja epätoivoisesti olisin halunnut tietää!! =' (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi