Energiavälitystä, aurakatselmuksia, enkeleitten viestejä :))
Ihan muutamalle vain, kerro itsestäsi, avaa sydämesi ja kerro miten voin sinua auttaa?
<3
Kommentit (52)
en tiedä jaksanko enää miestäni, jossa sinänsä ei ole mitään vikaa. Olen työtön.
Tuntuu, että elämästä puuttuu jotain.
XXX
sekundäärinen lapsettomuus, kroonista sairautta, ongelmia avioliitossa.
Nyt kaikki on suunnilleen taas kohdillaan, mutta väsyttää. Henkisesti olen ihan loppu. Surettaa luovuudenkin ehtyminen.
Tulevaisuus ei näytä valoisalta, tuntuu kuin joutuisin luopumaan kaikista haaveistani kurjan kohtalon ja muiden ihmisten takia.
Tarvisen apua...
Juuri muuttanut avoliittoon. Eronnut talvella.
Haluisin tietää miten tämä elämä tästä sutvaantuu? Olenko oikealla tiellä. Miten koet tän hetkisen tilanteeni ja mielenrauhani? Mikä tahansa tieto auttaa.
Aura kiinnostaa erityisesti. Ja kaikki henkiseen puoleen liittyvä ;)
Kyselisin vielä, että näkyykö onko tulossa lisää lapsia?
Sukulainen matkalla rajan taakse. Onko vielä pitkä aika? Ehdinkö nähdä hänet? Näetkö häntä jo?
Olen 31v, vaalea kahden pienen lapsen äiti. Elämässäni on kaikki tällä hetkellä kunnossa, mutta olen hiukan synkkäluonteinen ja elämän ilo on usein kateissa. Mistä sen löytäisi? Ärsyynnyn myös herkästi pienistä jutuista ja kyseisestä asiasta kärsin kovasti, sekä myös mieheni : ) Voitko auttaa? voitko kertoa jotain edellisistä elämistäni? Tälläiset asiat ovat kiinnostaneet minua kovasti. Saavatko lapseni hyvän elämän?
Vierailija:
en tiedä jaksanko enää miestäni, jossa sinänsä ei ole mitään vikaa. Olen työtön.Tuntuu, että elämästä puuttuu jotain.
XXX
Olet kuin kietoutunut harmaaseen viittaan, ikäänkuin olisit näkymätön.. et halua kokea, et tuntea, et itkeä. Sisimmässäsi on suuri surumielisyys, etkä oikeastaan itsekään enää tiedä mistä kaikki alkoi, mistä kaikki johtuu. Tahdot olla näkymätön lapsi.
Ystävä kallis. Välitän sinulle kauttani suurta rakkauden ja lohdun energiaa. Se kietoutuu sydämesi ympärille, hoivaten ja hellien. Se ympäröi sinut kokonaan, fyysisen vartalosi, sielusi, energiakenttäsi. Anna lohdun ja rakkauden täyttää sinut.
Minulle viestitetään että tämä on vain välivaihe elämässäsi. Sellainen pysähtynyt tuokio, jolloin käyt läpi elämääsi ja itseäsi. Se on rankkaa, mutta lopulta palkitsevaa. Kun hetken vielä jaksat, niin tämä on ohitse. Sen jälkeen tiedät enemmän, ymmärrät paremmin ja tiedät mihin suuntaan ja miten lähteä elämässäsi. Keräät nyt voimia kestääksesi ne muutokset jotka elämääsi tahdot tehdä, vaikkei sinusta tällähetkellä siltä tunnukkaan. Mutta niin se menee.
Aurinkosi on jo tulossa pois pilven takaa. Lähetän sinulle voimia. Muistathan että olet tärkeä ja rakas niin kovin monelle. <3
Mikähän siinä on, että kukaan " näkijä" ei pysty näkemään minulle mitään? Moni yrittänyt. En mielestäni ole sulkeutunut. Osaatko sanoa? Pelottaa, että kaikki näkevät jotain kamalaa, eivätkä halua sanoa :(
2
Vierailija:
sekundäärinen lapsettomuus, kroonista sairautta, ongelmia avioliitossa.
Nyt kaikki on suunnilleen taas kohdillaan, mutta väsyttää. Henkisesti olen ihan loppu. Surettaa luovuudenkin ehtyminen.
Tulevaisuus ei näytä valoisalta, tuntuu kuin joutuisin luopumaan kaikista haaveistani kurjan kohtalon ja muiden ihmisten takia.
Tarvisen apua...
Lähetän sinulle energiaa. Samalla kun energiaa välitän, sydämessäni tuntuu suuri polte. Se on sinun surusi ja tuskasi, jonka olet padonnut sisääsi. Et ole antanut itsesi tuntea sitä, ja se on jäänyt sisääsi. Tehnyt sinne pesänsä ja jäänyt asumaan. Rakas ystävä, on aika päästää siitä irti ja luopua siitä. Anna itsellesi lupa itkeä. Ei ole mitään hätää, ei ole. Ikte pois nuo surut, kyyneleet jotka ovat patosi takana. Älä ole noin vahva, anna itsesi olla myös heikko ja kokea , tuntea, käpertyä toisen ihmisen syliin ja olla pieni. Uskotko, sitä kautta olet oikealla tavalla vahva. Sillä tavalla saat lisää voimaa jaksaa ja kestää. Älä kiellä rakkaittesi tukea ja lohtua itseltäsi.
Näen enkelisi. Hän välittää sinulle viestin:
" Tunne tämä suunnaton, suunnaton rakkaus ja valo joka sinua nyt ympäröi. Muista, että et sinä ole yksin. Ei sinua ole koskaan hylätty, eikä tulla hylkäämään. Kipusi keskeltä, olet turhaan huutanut apua, mutta et ole nähnyt miten sinulle on vastattu. Etkö lapseni ymmärrä, me olemme aina olleet lähelläsi? Muistatko, miten ollessasi pieni, näit meidät? Olimme iltaisin vuoteesi äärellä, kun kävit nukkumaan tietäen olevasi aina turvassa? Nyt on aika unohtaa tuo pelko joka sisimpääsi on jäänyt kiinni. Anna se meille, anna meidän huolehtia siitä ja viedä se pois. Olemme kuulleet pyyntösi ja rukouksesi, olemme tässä. Emme jätä sinua koskaan yksin. Huominen on jo kauniimpi. Tämä murroskausi menee ohitse. Uuden syntyessä vanhan on poistuttava. Ja me tuemme sinua siinä. Et ole yksin.."
Voimia, valoa ja Rakkautta Sinulle lähetän, ihana ystäväni! <3
Vierailija:
Mikähän siinä on, että kukaan " näkijä" ei pysty näkemään minulle mitään? Moni yrittänyt. En mielestäni ole sulkeutunut. Osaatko sanoa? Pelottaa, että kaikki näkevät jotain kamalaa, eivätkä halua sanoa :(2
Ei kyse todellakaan ole siitä, että näkijät näkisivät jotain pahaa eivätkä sitä haluaisi kertoa. Kyllä useimmat ne pahatkin asiat kertovat, mutta eivät tietenkään suoraan. Sinun kohdallasi kyse on vain siitä, että sinun ei haluta tietävän tulevaasi. Se on niin yksinkertaista. Jos tietäisit, jättäisit huomaamatta jotain tärkeää, oppimatta jotain oppimisen arvoista. Eikä sitä haluta sinulta riistää. Siksi siis tulevasi säilyy yllätyksellisenä. Älä siis plekää :)
Hei,
Millaisen viestin ja ohjeen enkelini antaisivat minulle tähän valintatilanteeseen liittyen? Kumpi päätös on oikea? Pysyä tässä työssä vai hakea toista? Kärsisikö perhe jos haen toista?
Kiitos, kiitos, kiitos!
Aurelia
Näen ympärilläsi energiakehosi. Se on kirkas, kaunis, ehjä. Sinussa on voimaa, uskoakin, kunhan et vain päästä sitä karkaamaan. Ymmärrän että sinua pelottaa. Älä kuitenkaan keskity tuohon pelkoon. Keskity elämään, onneen, iloon, rakkauteen. Keskity positiivisiin ajatuksiin. Sinun vierelläsi on suuri enkeli, oma enkelisi. Hän suojaa sinua, ohjaa sen kuohuvan kosken ylitse turvaan. Älä heitä toivoasi, se on tärkein sanoma sinulle nyt. Äläkä pelkää, sinulla on vielä paljon paljon aikaa jäljellä. Tulet näkemään omat lapsenlapsesi, ja elämään kauniin elämän.
Siunausta!
Läheisesi lepää vielä. Hän on kovin uupunut sairaudestaan. Vaikka lähtönsä täältä olikin omalla tavallaan hidas ja lempeä, hän sai runsaasti aikaa siirtyä. Mutta nyt hän vielä lepää, hänellä on hyvä olla. Ei ole kipuja, ei surua, ei tuskaa. Viileä tuulahdus on merkkinä, kaikki on nyt hyvin. Kun hän on levännyt, hän tulee muistamaan sinua. Ehkä et näe häntä, mutta hän välittää sinulle jonkinlaisen viestin josta tiedät että hän on luonasi.
Enkeleitten siunausta!
Vierailija:
Vierailija:
Mikähän siinä on, että kukaan " näkijä" ei pysty näkemään minulle mitään? Moni yrittänyt. En mielestäni ole sulkeutunut. Osaatko sanoa? Pelottaa, että kaikki näkevät jotain kamalaa, eivätkä halua sanoa :(2
Ei kyse todellakaan ole siitä, että näkijät näkisivät jotain pahaa eivätkä sitä haluaisi kertoa. Kyllä useimmat ne pahatkin asiat kertovat, mutta eivät tietenkään suoraan. Sinun kohdallasi kyse on vain siitä, että sinun ei haluta tietävän tulevaasi. Se on niin yksinkertaista. Jos tietäisit, jättäisit huomaamatta jotain tärkeää, oppimatta jotain oppimisen arvoista. Eikä sitä haluta sinulta riistää. Siksi siis tulevasi säilyy yllätyksellisenä. Älä siis plekää :)
Vierailija:
Juuri muuttanut avoliittoon. Eronnut talvella.Haluisin tietää miten tämä elämä tästä sutvaantuu? Olenko oikealla tiellä. Miten koet tän hetkisen tilanteeni ja mielenrauhani? Mikä tahansa tieto auttaa.
Näen vanhan naisen. Hän hymyilee, silmänsä tuikkivat rakkautta. Hiuksensa ovat nyt jo harmaat, kiinni siodtut, mutta nuoruudessaan ovat olleet kauniin ruskeat. Hän on hieman pyöreähkö, kätensä kovin pehmoiset ja lämpimät. Hän hymyilee, nyökkää. Saan viestiä, että nyt voit jo hengähtää. Ei ole mitään hätää, ole rauhassa. " Sinulla on seuraa" sanoo tuo vanha nainen. Ymmärrän, että hän on seurassasi, katselee onnellisena, tyytyväisenä elämääsi, suloisia lapsiasi. Suuri rakkaus välittyy hänestä.
:) Enkeleitä polullesi, ystävä.
Minä haluaisin tietää, milloin tämä tuska ja raskas jakso helpottuu? Tiedän, että edessä on vielä surua ja luopumista, mutta jos jotain iloakin olisi meille tulossa? Alkaa vaan olla voimat lopussa, eikä enää vastoinkäymisiä jaksaisi.
Nainen 29v vaalea, vihreäsilm. Mies 34 v tumma. Miten meidän suhde?