Mieheni ex ei anna lasten tavata isäänsä.
On mennyt jo 3 kk ja ei oo saanut tavata lapsiaan. Tää on hirvee tilanne jo mullekin, kun näkee miten mies kärsii.
Kommentit (28)
Miehesi saa tavata lapsiaan uhkasakon uhalla tai yhtyes lastenvalvojaan ja heti.
Olet ilmeisesti aika etäinen tämän miehesi lapsen äitin kanssa, kandeis korjata välejä niin tämä nainen uskaltaisi antaa lapsensa teidän hoiviin!
Ex on vain niin katkera, kun mieheni löysi minut ja itse elää sinkkuna. Ex petti miestäni ja siksi erosivat
Siksi kannattaa pitää välit myös tämän miehesi exään. En minä antaisi lastani isälleen jos siellä hääräis joku tuntematon naikkonen.
En jaksa enää tuottaa lapsille pettymystä. Sunnuntaina olisi ollut isä-tapaaminen. Ex ei taaskaan soittanut eikä vastannut puhelimeen. Sattuu lasten puolesta kun isä ei välitä. Kokeilen siis jos mies tajuaisi, kun seuraavalla kerralla sanon ettei hänellä olekkaan oikeutta tavata lapsia.
Vierailija:
Ex on vain niin katkera, kun mieheni löysi minut ja itse elää sinkkuna. Ex petti miestäni ja siksi erosivat
Samaa mieltä kun kakkonen. Mitä hittoa menit sotkeutumaan toisten ihmisten elämään? Mies sai valita perheensä tai uuden suhteen ja valitsi suhteen. Eiköhän hän ymmärtänyt valintaa tehdessään, mitä on pelissä. Ja missä vaiheessa ne lapset sitten yhtäkkiä niin tärkeiksi muka tulivat? Kun eivät valintaa tehdessäkään tärkeitä olleet. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija:
Olet ilmeisesti aika etäinen tämän miehesi lapsen äitin kanssa, kandeis korjata välejä niin tämä nainen uskaltaisi antaa lapsensa teidän hoiviin!
Vierailija:
Siksi kannattaa pitää välit myös tämän miehesi exään. En minä antaisi lastani isälleen jos siellä hääräis joku tuntematon naikkonen.
Ap ja hänen miehensä eivät ole tehneet mitään väärää. Mitäpä ex meni pettämään ja turha siitä on kiukutella...
On taas kaikki paska maailmassa äitipuolten syytä...
Mutta ap:lle, ei muuta kuin virallista tahoa kehiin, yhteys lastenvalvojaan, niin eiköhän ala taas tapaamiset rullaamaan.
jotain ihan satuja. Tuskin se vaimo nyt mitään pettänyt ole, jos miehellä heti samassa rytinässä on uusi nainen kierroksessa. Tai ainakin tämä uusi nainen on ollut jo kuvioissa samaan aikaan. Eli ovat pettäneet toisiaan molemmat samaan aikaan.
jonka kanssa mies olisi minua pettänyt. Koska pettäessään mies pettää myös lapsiaan. Nainen ei voi olla mikään erityisen luotettava henkilö. Eikä kyllä mieskään sen puoleen. Tehkööt omat lapsensa.
Ex alkoi seurustella miehen kaa, jonka kaa petti, mutta erosivat noin 6 kk sitten ja sen jälkeen ex alkoi olee miehelleni v-mäinen. T:ap
ex-vaimokin voisi harkita omia lapsiaan hoiviisi. Et vaikuta erityisen fiksulta ihmiseltä, en minäkään antaisi lapsiani sinun luoksesi ainakaan yhtä päivää pidemmäksi ajaksi.
Katkerat äidit haukkuvat taas ihan ilman syytä tuntematonta ihmistä. Jos taas olisi viesti, että mieheni ei halua tavata lapsiaan, niin samaa paskaa saisi ap niskaan. Hänen vikansahan on se, jollei miehen ex osaa käyttäytyä aikuisen tapaan, vaan kiusaa lapsiaan. Voi tätä menoa täälä.
Vierailija:
jotain ihan satuja. Tuskin se vaimo nyt mitään pettänyt ole, jos miehellä heti samassa rytinässä on uusi nainen kierroksessa. Tai ainakin tämä uusi nainen on ollut jo kuvioissa samaan aikaan. Eli ovat pettäneet toisiaan molemmat samaan aikaan.
Vierailija:
ex-vaimokin voisi harkita omia lapsiaan hoiviisi. Et vaikuta erityisen fiksulta ihmiseltä, en minäkään antaisi lapsiani sinun luoksesi ainakaan yhtä päivää pidemmäksi ajaksi.
Ootko katkera kakkonen? T:ap