Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piditte Rajaseudun poikamiehistä, Mujunen ja Pasi

Vierailija
27.06.2007 |

tunteeko joku, mitä heille kuuluu nyt?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma mies tuolta seudulta kotoisin, mutta lähti jo kymmenen vuotta sitten työn perässä pääkaupunkiseudulle. Itse olen Helsingissä syntynyt ja ensimmäinen vierailuni miehen kotikonnuille Pohjois-Karjalaan oli todellinen kulttuurishokki. Kesälomalla käydään tuolla mökkeilemässä, muutama tuttukin paikka näkyi dokumentissa, noita kavereita en kyllä ole tavannut.

Mutta, tuollaista siellä toisaan on ja mielestäni dokumentissa tavoitettiin jotain ihan olennaista tuon seudun ilmapiiristä... Välillä tuntuu, että on siirtynyt ajassa taaksepäin. Ihmisillä on aivan toisenlainen elämänasenne ja prioriteetit. Siinä kun täällä etelässä harrastetaan golfia ja tennistä, tuollapäin miehet metsästävät, kalastavat ja laittelevat autojaan/traktoreitaan/perämoottoreitaan jne... Monet naiset ovat lähteneet kyliltä ja miehille sen oikean löytäminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
22/23 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta, tuollaista siellä toisaan on ja mielestäni dokumentissa tavoitettiin jotain ihan olennaista tuon seudun ilmapiiristä... Välillä tuntuu, että on siirtynyt ajassa taaksepäin. Ihmisillä on aivan toisenlainen elämänasenne ja prioriteetit. Siinä kun täällä etelässä harrastetaan golfia ja tennistä, tuollapäin miehet metsästävät, kalastavat ja laittelevat autojaan/traktoreitaan/perämoottoreitaan jne... Monet naiset ovat lähteneet kyliltä ja miehille sen oikean löytäminen voi olla vaikeaa.

mutta tässätapauksessa henkilöt voisivat katsoa peiliin. Aluksi tuntuivat ihan sympaattisilta, mutta kyllä karkottavat naiset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa taas nähtävänä herrain vuonna 2026. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän