Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

surettaa ajatus, ettei ikinä enää vauvoja...

Vierailija
27.06.2007 |

mies ei halua enää ja ikääkin jo 38-v.

Onko muita samoissa mietteissä ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän sulostuttaja niinkun sanovat..

Vierailija
2/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikea on päästä yli tästä, olisin niin kovasti halunnut isomman perheen. Niisk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vain ei tapahdu nappia painamalla ja hetkessä. Jokaisella on oikeus surra sitä vauvaa, jota koskaan ei syntynyt edes.

Vierailija
4/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en enää ikinä tule raskaaksi!

Vierailija
5/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenkodeissa on aids-orpoja, joita kukaan ei tahdo adoptoida etelä-afrikassa esi-isien takia tms. Onnistuukohan sieltä adoptointi tänne suomeen miten?? Siis tämä niille, ketkä kärsii lapsettomuudesta..

Vierailija
6/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisi lasta ja ikääkin 37v. Nuorin 5vkk ja tosi ihana, joten surettaa kun vauva-aika hurahtaa nopeasti. Nyt järki päähän ja ei enempää :) Mieskin suhtautuu jotenkin eri tavalla tähän meidän viimeiseen, lämpimämmin.

Vierailija
7/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo 37v. Kovasti haluaisin vielä vauvan.... mut järki sanoo et ei enää.... vaikea tilanne.

Vierailija
8/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni on antoisaa ja rahaa olisi enemmän. Yhteistä aikaa enemmän, matkojakin ehkä. Isompien lasten kanssa kulkeminen vaivattomampaa, isommille enemmän aikaa.

Vähän ehkä hukassa itseltäni, kuka olen, mitä haluan ?

Vauvan maailmaan olisi niin ihana taas uppoutua ja " unohtaa kaikki muu" ?

Miehen työ vie meidät ehkä uudelle paikkakunnalle ja saan aloittaa " alusta" työni. Se ehkä hieman syö myös työhön sitoutumista tällä hetkellä. Nuorin siis kohta 2-v. ja vanhempainraha olisi kohtuullinen. Isommilla äiti kotona koulusta palatessa (fakta: menevät kavereiden perässä puistoon, kun kotona pitää hissutella pienten päiviäunien vuoksi).

Voi miten sitä ihannoikaan raskasta vauva-aikaa, kun yöllä ei ole tarvinnut hetkeen valvoa eikä vaippojakaan kulu jatkuvalla syötöllä !

Se on nämä ihmisen lisääntymisen vaistot ! (ja laiskuus saamattomuus ja työn vieroksunta ?!). Se nyt vaan on niin palkitsevaa hoitaa omia pieniä (jos se ei ole ihan 24/7).

Maalailkaa nyt auvoisaa tulevaisuutta ilman vauvoja (prkl kun lapsetkin on poikia, että valovuoden päässä odottavat lastenlapsetkin on mimiöiden takana !).

Oma ihana vapaus ja MINÄ itse ?!

Vierailija
9/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla raskaana, tuntea synnytystuskia eikä hoidella puolikuolleena pikkuvauvaa.

Vierailija
10/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskaana, vaikka en olisi ikinä uskonut. Koko ajan oli sellainen tunne, etten tule koskaan kokemaan uutta raskautta ja tässä sitä ollaan.

Odottelen alkaako aamupahoinvointi lainkaan, huolettaa nyt tämä raskaus.

En kai ikinä pääse huolettomaan olotilaan.