Mikseivät naiset tee koskaan aloitetta seksiin?
Miksi miesten pitää aina tehdä ties mitä, että naiset syttyisivät?
Kommentit (25)
Miksi pitäisi? Jos olette alhaisempi elämänmuoto niin miksi naisen pitäisi kiinnostua miehestä? Hyväksykää paikkanne
Samasta syystä kuin sitä et tee koskaan aloiteta siihen että alettaisiin siivota.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin sitä et tee koskaan aloiteta siihen että alettaisiin siivota.
Tai avaa naiselle lompsaasi tai hanki hänelle lahjoja, taloa ja autoa. Avioliitossa jaetaan kaikki, eivaan naisen lihalompsaa. Jos haluat pelkän panosuhteen niin mene grinderiin
Et saa naista syttymään. Nainen, joka haluaa sua, tekee kyllä aloitteen.
Et vaan osaa tyydyttää naista.
Katso peiliin ja mieti kysymystäsi uudelleen.
Olen tehnyt, mutta se ei varsinaisesti nosta tunnelmaa että mies nimittelee nymfoksi. Juu, on syystäkin exä.
Eipäs nyt riidellä siellä. Naisena olen kyllå tehnyt aloitteen monta kertaa. Jos nainen ei ole koskaan tehnyt sinulle aloitetta, se ei vielä tarkoita, etteivät naiset tee koskaan aloitetta. Perusmatikkaa.
Sinun kannattaa kysyä asiaa vaimoltasi.
Siirryppä kuule 40 viiva 60 v sinkkuihin, sieltä lähtee. Tai sitte 20 v opiskelijoihin.
Sinun kannattaisi ketjun aloitteena valita alueeksi seksi silloin kun aihe sitä koskee.
Naiset tekee vähän aloitteita seksiin kun verrataan miehiin. Siinä on oikeasti ihan valtava ero.
Minä ainakin tyrkytän itseäni tapailukumppaneille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee vähän aloitteita seksiin kun verrataan miehiin. Siinä on oikeasti ihan valtava ero.
Miten jaksatte ihmetellä tätä vuodesta toiseen. Katsokaa joskus joku luontodokumentti. Koiras on ihan erilainen organismi kuin naaras ja niiden seksuaalisuus on aivan erilaista. Hyvällä tuurilla kohtaa joskus, mutta hyvin usein ei
Koska aina kun teen aloitteen, menee mieheltä ohi. Pitää erikseen todeta, että yritän tässä flirttailla ja sittenkin saattaa käydä niin, ettei hoksaa mitä ajan takaa, vaikka ihan selkeästi flirttailen.
Pitäisi vissiin tarrata suoraan munasta kiinni (on kehotettu näin tekemään), jolloin mies olettaa, että koska naista kiinnostaa, on se heti valmis toimiin, eikä lämmittele mitenkään. Ja asiahan ei ole näin, että vaikka kiinnostaa, nainen olisi valmiiksi märkä eikä se mieskään yleensä valmiiksi pystyssä ole ilman esileikkiä. Silti miehet ajattelee, että heti kun heillä seisoo, nainenkin on valmis. Ei ole.
Kun mies tekee aloitteen, oletuksena on, että joutuu houkuttelemaan toisen osapuolen mukaan, eli saa sitä esileikkiäkin ilman, että pitää erikseen pyytää. Naisena, kun houkuttelee miehen seksiin, useimmat skippaa esileikin kokonaan ja olettavat, että nainen on heti valmis, kun mies on saatu kiinnostumaan.
Ex teki kyllä aloitteita, mutta ei harrastanut esileikkiä ollenkaan, joten seksielämä kuoli siihen. Nykyisen kanssa molemmat tekee aloitteita, mutta pahoin pelkään että sen esileikin skippaamisen takia tulee vähenemään, koska ei tee mieli olla seksin jälkeen monta päivää alakerta ruvella. Ja olen kommunikoinut, mutta kiimassa ukolta unohtuu.
Kun molemmat osapuolet huomioi toisiaan, tekee nainenkin enemmän aloitteita. Pätee kyllä toisinpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska aina kun teen aloitteen, menee mieheltä ohi. Pitää erikseen todeta, että yritän tässä flirttailla ja sittenkin saattaa käydä niin, ettei hoksaa mitä ajan takaa, vaikka ihan selkeästi flirttailen.
Pitäisi vissiin tarrata suoraan munasta kiinni (on kehotettu näin tekemään), jolloin mies olettaa, että koska naista kiinnostaa, on se heti valmis toimiin, eikä lämmittele mitenkään. Ja asiahan ei ole näin, että vaikka kiinnostaa, nainen olisi valmiiksi märkä eikä se mieskään yleensä valmiiksi pystyssä ole ilman esileikkiä. Silti miehet ajattelee, että heti kun heillä seisoo, nainenkin on valmis. Ei ole.
Kun mies tekee aloitteen, oletuksena on, että joutuu houkuttelemaan toisen osapuolen mukaan, eli saa sitä esileikkiäkin ilman, että pitää erikseen pyytää. Naisena, kun houkuttelee miehen seksiin, useimmat skippaa esileikin kokonaan ja olettavat, että nainen on heti valmis, kun mies on saatu kiinnostumaan.
Ex teki kyllä aloitteita, mutta ei harrastanut esileikkiä ollenkaan, joten seksielämä kuoli siihen. Nykyisen kanssa molemmat tekee aloitteita, mutta pahoin pelkään että sen esileikin skippaamisen takia tulee vähenemään, koska ei tee mieli olla seksin jälkeen monta päivää alakerta ruvella. Ja olen kommunikoinut, mutta kiimassa ukolta unohtuu.
Kun molemmat osapuolet huomioi toisiaan, tekee nainenkin enemmän aloitteita. Pätee kyllä toisinpäinkin.
Kannattaisi sunkin miettiä onko järkeä olla tuollaisen karskin hyväksikäyttäjän kanssa ollenkaan. Jos ukko on niin eläin että vaan rynkyttää menemään ja unohtaa sinut niin halojata halloo. Sullakin pääkopassa vikaa kun hyväksyt tuollaisen kohtelun itsellesi
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielipide mut tuntisin itseni epänaiselliseksi jos tekisin enemmän aloitteita kuin mies. Kyl se voi mun puolesta aika tasan mennä mutta ei enemmän kuin mies. 😌
Tein viimeksi eilen, ja kuten tavallista, panemiseksihan se meni. Ehkä sua ei kukaan halua?