Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Heinähelistimien keskiviikko****

27.06.2007 |

Pääsinpäs yökukkuja aloittamaan keskiviikon pinon ;0)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuiskuneidille voimia! Hyvä, että esikko on hoidossa/tutkimuksissa ja toivottavasti pikkuneiti pysyy masussa vielä hetkisen!

sadetar, minulle eilen Nkl:lla kätilö sanoi, että lääkärit suosittelevat tukisukkia sectioon. Hän antoi myös jonkin tukisukkakaupan osoitteen, josta voi tilata sukkia mittojen mukaan. Ei osannut kommentoida kuitenkaan pitääkö olla tyyriit mittatilaussukat vai ajavatko kauppojen tuki-/lentosukat saman asian. Samalle päivälle näköjään meille sectiot suunniteltu.

HuonounistentirsaG: En ole tavallisesti mikään hyvä päiväunien ottaja, nyt kyllä sitä tulee kuitenkin tehtyä. Uneen pääsy kestää jonkin aikaa, mutta herätessäni herään syvästä unesta täysin unenpöpperössä. Tunti siinä keskimäärin meneepi, mies pyrkii herättelemään, ettei yöuni kärsisi liikaa.

Lähinnä hyväntekeväisyyteen mennyt tämä pvä. Ruokakaupassa käyty ja tilaamani flanelilakanat haettu. Cittarista ostin tarjouksesta Popolinin Kombolino -kestovaippasetin. 3 vastasyntyneen vaippakuorella tarkoitus opetella kestovaippailua (yksi vielä saapumatta). Syötyäni vetäisin tunnin tirsat... :\ Vauveli tänään taas vaisumpi.

Vierailija
22/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monella ollut neukkarilla käyntiä =)

Omia tietoja tältä päivältä:

RV: 36

Paino: +822g/vko yhteensä JO 16kg =(

RR: 134/90 / 133/93 pienesti koholla alapaine

pissa: puhdas

SF: 32 keskikäyrällä kauniisti

RT Ihanaa, oikein päin!!!

SÄ+Liikkeet: + ++

Paikat tiukasti kiinni ja kiinteät, 3cm

Sadettarelle: onnea pienen Eppulin syntymäpäivästä!!

Korasalla taitaa olla " lähtö" lähellä kun niin lallatattaa =) Tsemppiä kovasti!!

Tuiskuneiti: ikäviä nuo pienten sairaudet!! Onneksi nykyään todella hyvät hoidot ja lääkkeet! Varmasti te selviätte jahka ensi järkytys ohi! Jaksamisia teille kovasti!!! Ja toivottavasti pieni pysyy masussa vielä hetken!

Täällä kun tuntuu olevan monta kestovaippailu immeistä: mulla ois tarjolla se pakkauksen kestis jos joku tarvii! Itse en aioi sitä testata :)

Täälläkin yöt ihan syvältä! heräilen vähän väliä!! viime yönä sattui kauheesti masuun kun ei tuo isompi hätä oikein kunnolla suostu yhteistyöhön.. tuntui ihan suppareilta kivut! nyt aloitankin piltti kuurin ja vedän luumua napaan joka päivä!!!! ei helpota noita pukama vaivoja yhtään...

Ja närästys!!!! voi juma, kun ei meinaa edes lääkkeet auttaa enää, hetkellinen apu, mut kohta polttaa taas =(

Tirppis ja pörri 36 <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olivat pienet kasvaneet 2.9 ja 3 kg olivat arviot.

B oli kääntynyt perätilaan, a yhä viistotilassa, pää mun lonkkaluun kohdalla. Odotellaan vielä jos a kääntyisi, kontrolloidaan ensi viikolla. Muuten kuulema sektio.

Omat maksa ja sappiarvot olivat onneksi laskeneet.

Oli vaihteeksi pitkä aamupäivä, ajat olivat yli tunnin myöhässä. Kun vihdoin kolmen maissa pääsin kotiin niin uni voitti (heräilin vasta viiden jälkeen...)

Miten niille joilla on sektio tulossa on naikkarilta annettu aikoja (siis mille viikoille sektio ja milloin se on päätetty). Jotenkin tuo odotuttaminen pitää vielä toivoa yllä että alatiesynnytys olisi mahdollinen.

MotherOf4 rv. 36+2

Vierailija
24/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä että korasa se meistä pääsee tositoimiin ihan milloin vain:) Yrittää mokoma pitää matalaa profiilia mutta lähtökuopissa se on, sanokaa mun sanoneen;)

Tuiskulle toivon kanssa kovasti jaksuja. Diagnoosi varmasti pysäyttää ja kohtaukset säikäyttävät ja asia vaatii sopeutumista mutta kuten täällä jo kirjoitettiinkin niin nykyään tuo on ihan lääkkein hallittavissa oleva sairaus. Ystävälläni on myös epilepsia ja onneksi ollaan 2000-luvulla ja näin kehittyneessä yhteiskunnassa jolloin lääkityksin hänkin voi elää ihan normielämää kolmen lapsen äitinä.

Meikällä yöunet ovat onneksi suht hyvät ja vielä tuo " lakisääteinen" puolituntinen esikon päikkäreiden aikaan takaavat että olen suht kuosissa täällä.

Napa (oma): Mahan nipistystä, löysää vatsaa, närästystä, suonenvetoa, liikaa painonnousua-- kiitos muuten voin oikein hyvin..

Ei vaan; alkaa olla tukalaa kun on niin kankea ettei kohta enää yllä takapuoltaan pyyhkimään... nauhakengät olen hylännyt jo ajat sitten..

Taidanpa käydä hiukka happihyppelyllä ulkona ja sitten saunaan.. ja jos vaikka taas söisi jotain hyvää illallla..

Vierailija
25/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on aktiivista porukkaa, pino on aamusta saakka ollut pitkänä.

me olimme muutaman päivän pääkaupunkireissulla Bernissä miehen mukana työmatkalla ja oli mukavaa vaihtelua kierrellä siellä =)

Olo oli hyvä ja hyvin jaksoi kierrellä kaupoissa ja shoppailla =)

Pidettiin tyttöjen kanssa oikein kauneuspäiväkin eilen, ostettiin kynsilakkoja ja kaikkia hoitotuotteita ja iltapäivänä sitten hotellissa kaunistauduttiin ja tytöt olivat innoissaan. Kynsilakat pysyivät tosin vain hetken kun jo heti tuli vessahätä tms että lakat eivät taaskaan kerenneet kuivua... tiedättehän =)

Täällä supistelee vaihtelevasti, mutta ei mitään kivuliaita, toisaalta eipä esikoisen synnytyssupistuksetkaan koskaan olleet kovin kipeitä... mutta ei nämä mitään säännöllisiä supistuksia ole eikä ollenkaan tunnu synnytyksen olevan lähellä. Meillä on vielä ensi viikon kesälomareissu edessä ja sitten alkaa oikea vierasrumba kun saadaan Suomesta vieraita ja enen sitä en meinannut synnyttää. Appivanhemmat saapuvat apuun 19.7 ja 23.7 näillä näkymin leikataan. Joten ei tässä muuta kuin kaikessa rauhassa odotellaan ja nautitaan tästä loppuajasta, tätä tullaan taas kaipaamaan... vaikka kyllä sitä kovasti jo jännitetään uuden tulokkaan tapaamista, ihan hassua ajatella että meitä on kohta viisi ja mitä ihmettä sieltä masusta oikein tuleekaan =)

Kumppanin mukaaan tuleminen synnytykseen. Itse en osaisi ajatellakaan ketään muuta mukaani synnytykseen, eikä mieskään jättäisi väliin mistään hinnasta.

Oli taas muitakin juttuja mihin piti vastata, mutta ei tule mieleen... eiköhän tässä taas tekstiä ole kerraksi.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Duracel rv 35+6

Vierailija
26/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon tuosta kuulee juttuja puolesta ja vastaan. Itse en kyllä lähtisi moisella aineella synnytystäni käynnistelemään.

Vielä kun Millaste kun oli ihan ite kasannu sängyn niin tein juur suunnitelman että kun tuo mies ei liioin tunnu sitä läjään saavan niin huomenaamuna meikä ottaa pienet huomionhaut ja väsää sen kasaan ihan itte! Ja sitte ollaan niin marttyyria että.. ;)

Persilja taasen

Vierailija
27/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei turhaan odottele =)

ei tuosauna kyllä oloa parantanut!

olen joka ilta saunonut puolisen tuntia ja kukaan ei viihdy siellä mun kanssa kun on muka niinkuuma, mut ei se tänään kyllä hyvältä tuntunut itselläkään.

ollu huono olo koko päivän ja maha kireenä. ei naurata...

mut katsokaa vaan niin vielä täällä 40+ jälkeen pyörin =)

huomenna neuvola..

korasa rv 37

Vierailija
28/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MotherOf4: Meille aikataulutettiin eilen (rv tasan 37) sectio heinäkuun 11. pväksi, tuolloin olisi rv:t 39+1. Tarkemman ajan saapi tietää vasta edellisenä iltana. Katsotaan nyt toteutuuko tuo pvä vai päättääkö pikkuinen yrittää alateitse eli kääntyypi itsestään " pepputarjonnasta" raivotarjontaan...

Vierailija
29/30 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirppis78:

Täällä kun tuntuu olevan monta kestovaippailu immeistä: mulla ois tarjolla se pakkauksen kestis jos joku tarvii! Itse en aioi sitä testata :)

Hei! Jos et ole muuttanut mieltäsi tai kestistä jo luvannut muualle, olisin kiinnostunut siitä. Onko kyseessä ' 06 vai ' 07 kestis? Sähköpostiosoitteeni on mila@netti.fi ota yhteyttä, mikäli asia vielä ajankohtainen. :o)

t. Newbie

Vierailija
30/30 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin melkein tunnin houkutella unta mutta eihän siitä mitään tule kun on niin huono olo. Hirveästi väsyttäisi kyllä kun on päässyt taas univelkaa kertymään ja päiväkin oli raskas. Esikoisen iltatoimien hoitamisen aikaan jo tuntui että nukahdan seisaalleni, mutta sitten iski tämä pahoinvointi :(

LiikuntaGallup: aika vähälle on viime aikoina jäänyt. Lähinnä tuon esikoisen kanssa touhuamista...Ehkä huomenna kunnostaudutaan ja käydään esikoisen kanssa kävelyllä.

Synnärillemukaan: saa nähdä, tuossa sängyssä pyöriessäni mietin sitä, kuinka mies taitaa olla täysin empatiakyvytön. Jos olen sairaana tai muuten hiukan heikommassa kunnossa se pyrkii pysyttelemään poissa kotoa ja välttelee - jos valitan oloani tai pyydän auttamaan jossain vastaukseksi saan vähättelyä tai valitusta kuinka Häntä väsyttää/kolottaa... Mies ei siinä mielessä ole mitenkään hyvä valinta synnärille lähtemään. En tiedä vielä, mitä teen. Mielessä on pyörinyt että jos kysyisinkin mukaan omaa äitiäni...

vauva77