tyttö mahassa, raskausoireet?
Eli siis millaisia oireita oli ja millainen masu oli siis niinkun oliko kuin vesimelooni vai sievä pieni pallo?
Kommentit (7)
Eli esikoinen tyttö ja raskausaika oli todella helppo lievää pahoinvointia kolmisen viikkoa ja taisin oksentaa muutaman kerran.
Toisen tytön raskausaikana olin pää pöntössä ekat neljä kuukautta. Oksensin kun olin syönyt, oksensin kun näin ruokaa, oksensin kun ajattelinkin ruokaa ja jo ruuan tuoksu sai oksentamaan. Kaupassa käynti oli todella vaikeaa tuona aikana. Useimmiten kun menin kauppaan menin suoraan kaupan veskiin oksentamaan jotta sen jälkeen sain ostokset tehtyä. Paino laski muistaakseni 6kg
Pojan kanssa pahoinvointia vain alussa, tytön kanssa jatkui synnytykseen asti :-x
Hyvin lievää pahoinvointia, en oksentanut lainkaan. Ruoka maistui hyvin. Maha oli levinnyttä mallia ja painoa tuli hurjasti.
nyt odotan kolmatta (2 tyttöä ennestään) ja olen oksentanut aika rajusti kerran ja ollut huono olo jaksoissa. Muiden kohdalla koko ajan.. katsotaan nyt..
siitä, odottaako tyttöä vai poikaa. Samanlaista kansaperinnettä kuin loru " etana etana näytä sarves onko huomenna pouta" . Uskokoon ken tahtoo.
Paremmin ennustaa se, miten lasta on tehty. Jos on pantu päivittäin kierron keskivaihe läpeensä, poikaa pukkaa. Jos taas on ollut harvempia, satunnaisempia yhdyntöjä, tyttöä veikkaisin.
Meillä kaksi poikaa, tehty just noin.
Mistä ihmeestä olet tuollaista saanut päähäsi?Kyllä nyt on jollakin taas niin suuret luulot itsestään että...
Mäkin uskoin ennen tuohon ajoitusjuttuun kunnes tutustuin asiaan.