Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Saako" mielestäsi provoa jatkaa ja jatkaa?

Vierailija
07.10.2008 |

Tarkoitan että jos heti alussa on selvää että aloitus on provo, mutta trollaaja silti vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa? Minusta on ihan ok, että pystyttyään höynäyttämään muita, provoilija voi kehitellä tarinaa eteenpäin kunnes tekee virheen tai porukalle selviää muuten että on tullut nenästävedetyksi. Mutta jotenkin ottaa aivoon tuollainen että potkitaan vaan muun tekemisen puutteessa syntyessään kuollutta provoa eteenpän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lukea jos joku tekee provosta oikein tosi hupaisan, siis irvailee sitä provoa oikein herkullisesti ja provoilija menee itse lankaan.

Ja kyllä provoilukin ihan taiteesta käy. Itse en osaisi.

Vierailija
2/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dilemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hyvät provot ovat parasta luettavaa, varsinkin jos sen kääntää itsensä irvikuvaksi.

on lukea jos joku tekee provosta oikein tosi hupaisan, siis irvailee sitä provoa oikein herkullisesti ja provoilija menee itse lankaan.

Ja kyllä provoilukin ihan taiteesta käy. Itse en osaisi.

Vierailija
4/6 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole. Itse kerroin kerran jutun naapureista täällä ja luultiin provoksi vaikka täyttä totta oli. Monesti todellisuus on tarua ihmeellisempää!

Vierailija
5/6 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja provoksi haukuttiin, ja joku ääliö alkoi oikein tosissaan haukkumaan :(. Ei ollut kivaa, kun oli muutenkin vakava asia.

Vierailija
6/6 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää että luullaan provoksi vaikkei ole. Itse kerroin kerran jutun naapureista täällä ja luultiin provoksi vaikka täyttä totta oli. Monesti todellisuus on tarua ihmeellisempää!

sanon silti: kerro mieluummin omasta elämästäsi ja naapureistasi/ tutuistasi vain luvan kanssa. Jos lupaa ei heltiä, ei asia ehkä ole sellainen, että he haluavat sinun juoruilevan heistä avoimessa nettikeskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän