Lue keskustelun säännöt.
Kaksoset kuolivat kotisynnytyksessä =(
26.06.2007 |
Toivottavasti moinen hörhö joka vastoin neuvoja ja suosituksia synnyttää kotonaan saa elinkautisen!
Lukekaa Iltasanomista.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla