Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo kysymys: Onko teillä muilla, etenkin alakautta synnyttäneillä,

Vierailija
25.06.2007 |

emättimen aukon ympärillä ja siinä sisäpuolella sellasta röpelöä tai tiuhaa poimua? Mulla tursuaa emättimen seinämät vähän ulos tuosta reiästä ja ne on ihan sellaista röpelöä. Mietin vaan, että onkohan tuo jotain kondyloomaa vai synnytyksien surauksena tullutta juttua. En ole ikinä niin tarkkaan tutkinut alapäätäni itse. Sen lisäksi on kaikkia pieniä ja isompia poimuja ja kielekkeitä. Ihan suoraan sanottuna alapää on kauhean näköinen. Synnytyksistä on jo aikaa. Mitä syvemmälle pimpsaan menee, ni se röpelöisyys muuttuu sileämmäksi.

Vastatkaa please

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt sitä ihan normaalina.

Vierailija
2/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain oli synnytysten jälkeen tullu röpelöitä, joillain olli ollut aina ja osalla ei vielä monen synnytyksen jälkeenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain pahoja repeämiä synnytyksessä, mutta edelleen gynet kehuu, että on niin siistiä kaikki. :D

Vierailija
4/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ihmetyttävän tai petihommia hidastavan. Kolme lasta olen alakautta synnyttänyt.

Vierailija
5/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tämä viimeisimmän synnytyksen jälkeen. Ei kyllä ennen oo värkki tällainen ollut. Ja lisäksi se pilden suu ja emättimen etuosan alku on sellasta kukkakaalimaista, en usko kuitenkaan sen olevan kondyloomaa. Siis sellasta lihaspoimua ja vekkiä täynnä. Onko muilla?

Vierailija
6/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitenkään vaivannut (paitsi mun mieltä)

Vierailija
7/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutulle. Joskus jo alle kakskymppisenä huomasin tuollaista, ja olin tietty ihan " paniikissa" onko normaalia. No, gyne sanoi, että jollain on kovinkin poimuinen ja muhkurainen emättimen sisäpinta jne. ja ihan normaalia on. Nyt yhden muksun jälkeen värkki on yhä samanlainen, vähän aukko ehkä väljempi. Kaikenmaailman liparetta mullakin siellä sisällä tuntuu ja nykyään näkyykin :D

Vierailija
8/14 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuaukolta.

Vierailija
9/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kommentti sun pillusi ulkonäöstä.

Vierailija
10/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät pieniksi, ihan kuin en olisi koskaan synnyttänytkään. Esikoisen jälkeen olivat sellaiset isohkot ja roikkuvat, nyt ihan pienet ja sievät.

Vierailija
11/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli kaikki nätisti rivissä...

Vierailija
12/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kaikki kohdallaan niinkun ennenkin..eppariarpi näkyy, mutta muuten en ole eroa huomannut.

Vierailija
13/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku ei tutki alapäätään sen vertaa että tietäis onko kaikki ok ennen ja jälkeen synnytyksen?

tosin sellainen ongelma tuli synnytyksenjälkeen että tehtiin eppari ja repesin. se arpi menee emättimen seinämässä ja on sellainen kova arpikudos. mies laukeaa nykyään sen takia vähän liian nopeasti kun arpikudos ärsyttää oikeasta paikkaa... et näinkin voi käydä. gyne sanoi et hällä on samanlainen arpi tullut.

Vierailija
14/14 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin samaa ja mietin kondyloomaa, kun oli niin röpelöä. Kävin oikein gynellä ja se sanoi, että se on normaalia. Sanoi, että emätin on aina poimuinen tuosta edestä, vaikkei ois edes synnyttänyt. Mun mielestä alapääni on hirveä, mutta gyne sanoi että normaalin näköinen monta lasta synnyttäneen alapää. Tiedä häntä.