Tunnusta rehellisesti, koska olet viimeksi käynyt JUOKSUlenkillä?
Kommentit (39)
ja heti paukahti pohjelihas, vaikka olin ensin käynyt parinkymmenen minuutin sauvakävelylenkin. Juoksu ei kuulemma sovi minulle.
Juoksemisen sijaan käyn kuntosalilla, ryhmäliikuntatunneilla ja sauvakävelyllä. Välillä kyllä tekisi mieli pinkaista juoksuun ;-)
nyt en sitten ehdi ennen sunnuntaita.
Vierailija:
nyt en sitten ehdi ennen sunnuntaita.
Siis ei voi olla totta että olen kerrankin eka liikuntakysymyksessä:). Aloitin aivan äskettäin, muuten vastaus olisi ollut yli 10 vuotta sitten...
Miehestä en tiedä, ei meidän yhteiselomme aikana
Vierailija:
Miksi ihmeessä pitäisi käydä juoksulenkillä?
Olen liikunnallisesti varsin aktiivinen noin muuten, mutta juoksulenkki ei ole mun juttu.
Mieheni ei ole varmaan ikinä käynyt juoksulenkillä... ;D veikkaisin, että ainaakin 15 vuoteen ei ole juoksennellut muuta kuin naisten perässä.
Ei kukaan niin väittänyt.
Kysymyksen sävy vain antoi olettaa niin, että juoksulenkillä pitäisi käydä.
Mies on yrittänyt kerran käydä n. 6 vuotta sitten. Meni polvi niin kipeeksi, ettei pystynyt kunnolla kävelemäänkään takaisin. Vanha jalkapallovamma :(
Mies ehkä n. 15 vuotta (ja 30 kiloa) sitten.
Loukkantuminen ja sairastelut on pitäneet mut poissa lenkkipoluilta. Josko loppuviikosta yrittäis lähteä.
Mies ei paljoa lenkkeile. Oisko joskus keväällä käynyt yhdellä juoksulenkillä.
Miehen juoksulenkistä on varmasti useampia vuosia. Muuta liikuntaa harrastamme kyllä molemmat säännöllisesti, mutta sitähän ei tässä kysytty :)
Mies on parhaillaan juoksemassa töihin.
Lauantaina loikoilin, sunnuntaina pyöräilin 32 km ja tänään kävelin 8km. Huomenna varmaan taas juoksemaan...
Juoksulenkit eivät ole aikuisille suositeltavia. Kuluttavat hirmuisesti niveliä. Tiedän yhdenkin hoikan miehen, joka ihan juoksuharrastuksellaan oli pilannut polvinivelensä jo alle 30-vuotiaana. Yrittää vielä sinnitellä ilman tekoniveliä, mutta juoksu kiellettiin ehdottomasti.
mies juoksee senkin edestä, viimeksi eilen ja sitä ennen juhannusaattona parikymppiä.
Mutta kun tuo polvi ei kestä. Kävelyllä käyn kyllä.
Meni usko että ikävä vatsakramppi koskaan helpottaa. Kyselin täältäkin, että mikä on kun juostessa oikea (tai joskus vasen) puoli vatsasta alkaa krampata ja kipu yltyy sietämättömäksi. Tää vaiva alkoi synnytysten jälkeen ja tulee esille vain juostessa, ei siis muuta liikuntaa harrastaessa. Vaan ehkä kokeilen taas loppukesästä juoksua, jos tuo kramppi olisi ymmärtänyt kadota siihen mennessä... :)
Sitä edellä kävin... 4-5 vuotta sitten? Raskaudet ja palautumiset ovat estäneet. Tulee noiden lasten kanssa juostua joka päivä pikapyrähdyksiä leikkiessä eli kunto on kohtalainen ja tuplarattaita työntäessä ylämäkeen on kunto erittäin hyvällä tasolla.