Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään jotain aivan uskomattomatonta

Vierailija
07.10.2008 |

Äiti toi lapsiaan päiväkotiin, pojat noin 2v ja 3v. Vanhempi pojista ei suostunut tulemaan sisään vaan juksenteli pitkin pihaa ja äiti perässä turhautuneena. Ei muutenkaan saa mitään otetta vanhempaan poikaan ja nuorempi on kohta samanlainen.

En voi tajuta miten hän kuvittelee selviävänsä kun pojat ovat 12 ja 13v, kun nytkin meno on holtitonta?

Ja näitä äitejä on paljon!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää äidit komentaa lapsiaan vai miksi ei saa kuria.

Vierailija
2/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sä olet täydellinen äiti, missinmallinen blondi joka urheilee viisi kertaa viikossa, on synnyttänyt alateitse ilman kivunlievitystä ja säilynyt silti yhtä tiukkana kuin ennen, akateemisesti koulutettu, pukee lapsensa Reimaan ja kasvattaa heistä lapsistaan yhtä täydellisiä kuin itse on perintöhuonekaluineen Helsingin Kruunuhaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa tapahtunut.

Siis 3-vuotias poika päiväkodin pihalla juoksentelemassa, vaikka päiväkodin ovesta olisi pitänyt sisää mennä. Ja vielä äiti perässä. Huhuhuhuhuhuhuhuhuh, oletteko moista ennen kuulleet?

Vierailija
4/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi luottaa vanhempaansa, niin se myös uskaltaa välillä olla "kuriton".

Vierailija
5/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku viitsii kertaluontoisen tilanteen nähtyään oikein niin järkyttyä jonkun uhmaikäisen juoksentelusta, että tulee illalla tänne sitä puhisemaan. Ja vielä uskomattomampaa on se, että tekee sen osaamatta kirjoittaa...

Vierailija
6/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ne ovat tulleet luokseni jos haluan, ei ole tarvinnut pahemmin perässä juosta.

ja minä ainakin häpeäisin jos lapseni käytös olisi tuota luokkaa, vaikka olisikin vasta kolme!

ap

Vierailija
7/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sä olet täydellinen äiti, missinmallinen blondi joka urheilee viisi kertaa viikossa, on synnyttänyt alateitse ilman kivunlievitystä ja säilynyt silti yhtä tiukkana kuin ennen, akateemisesti koulutettu, pukee lapsensa Reimaan ja kasvattaa heistä lapsistaan yhtä täydellisiä kuin itse on perintöhuonekaluineen Helsingin Kruunuhaassa.

ja en ole sitä väittänytkään mutta kuitenkin tunnistan tilanteen jossa ollaan tosi metsässä.

ap

Vierailija
8/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi eivät koskaan kapinoi. Se ei tervettä touhua se, voit vaikka tutkia asiaa tarkemmin mikäli haluat.

Vierailija
9/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tämän äidin usein olevan vaikeuksissa lastensa kanssa.

Milloinkohan tämän äidin hermo pettää ihan täysin, pelkään että se tapahtuu.

Ja haluan yleensäkin herättää keskustelua mikseivät äidit komenna lapsiaan?

ap

Vierailija
10/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tode

nmnnäköisesti

Vierailija
11/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta he osaavat käyttäytyä silloin kun tarvitsee käyttäytyä.

ap

Vierailija
12/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat aikoinaan olleet päiväkodissa joten kyllä tiedän mistä puhun.

ap

Vierailija
13/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisen olisit voinut nähdä juoksentelemassa kuvaamallasi tavalla päiväkodin pihalla jos olisin häntä päiväkotiin vienyt joskus. Nyt on kumminkin jo 14v ja pärjään hänen kanssaan oikein mainiosti.

Vierailija
14/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali lapsi nimittäin kokeilee rajojansa ja uhmaa!

Jos sinun lapsesi tottelevat AINA sinua kun HALUAT olet pelotellut heidät araksi.

Muutenkin kuulostat omituiselta, muumejen vilijonkalta.. hyi kauhea ämmä!

Vierailija
15/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi kapinoi, mutta ei ole koskaan sentään lähtenyt ympäri päiväkodin pihaa juoksemaan, ja minä en ainakaa perässä juoksisi, se nyt on äidiltä ihan ensimmäinen moka.

Vierailija
16/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt pikku Jari-pekka olisi sopiva hetki uhmakohtaukselle, kun olemme täällä metsän siimeksessä. Anna mennä".

Vierailija
17/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien. Aika kummasti kultaa muistot, ap. Turha yritys. Sellaisia ovat parivuotiaat. Miksi äidin hermo pettäisi? Eihän hänen tarvitse hermostua, jos hän ei komenna lastansa lainkaan? ;D Silloinhan ollaan välinpitämättömiä.

Vierailija
18/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset lapset ovat erilaisia. Mistä tiedät, vaikka heillä olisi vaikkapa ero meneillään tai äiti masentunut tai mummi just kuollut tmv? Elämässä voi tulla eteen vaiheita, jolloin ne sinunkin täydelliset lapsesi hermostuvat. Kasva aikuiseksi äläkä vertaa itseäsi muihin.

Vierailija
19/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistoni eivät ole kultaisia, kyll mä muistan oikein hyvin.

Ja en minä lapsilleni anna lupaa kapinoida, kyll he ovat ihan itse valinneet käytöksensä ja eivät ole apaattisia tai pelokkaita vaan iloisia reippaita lapsia.

Ja en minä ole täydellinen enkä halua omaa sädekehääni kiillottaa, kiinnostaa vain tämä ilmiö olla komentamatta.

Ja kuulostaa siltä että teitä siellä on aika paljon, tottahan te omaa käsitystänne puolustatte, mutta kyllä tämä äiti on ainakin todellisissa vaikeuksissa lastensa kanssa, mutta silti ei tajua mistä kaikki kuritomuus johtuu. ja niin lapset ovat ihan normaaleja, ei mitään erityislapsia.

ap

Vierailija
20/49 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten luonteissa (kuten myös meidän aikuisten) on huimia eroja. Ja näin kuuluukin olla, se on sitä luonnonmonimuotoisuutta ja ihanaa rikkautta. Kaikista meistä kun ei lampaita saada!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi