Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä kidultin kanssa: erotako vai ei?

Vierailija
07.10.2008 |

Tämä on raastavaa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Itse käyn töissä ja mieheni opiskelee ikuisesti. Tällä hetkellä lapsemme ovat hoidossa ja mieheni on päivät kotona. Ei ole toistaiseksi mennyt töihin, ei saa opintotukea vaan "tekee koulutehtäviä kotona", joista en tiedä tekeekö niitä vai ei. Tulemme toimeen palkallani, vaikka elomme ei juhlaa olekaan.

Tämä tilanne raastaa. Olen yrittänyt kaikkeni: epäillyt masennusta, kehoittanut hoitoon, muuttanut itseäni, hoitanut lapsia että hän saa omaa aikaa, harrastanut itse. Mieheni käyttäytyy todella lapsellisesti, esim. syyttelee minua lastemme sairastaessa, eikä tule sovittuina aikoina kotiin. Muuten hän viettää aikaa lastensa kanssa ja hän on hyvä isä, ei vain kovin hyvä puoliso minulle. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Pariterapiassakin käyty, jonka hän koki vain syyttelynä. Miten tällaisen kans pärjää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-aika lapselliinen mies- jos sinulla on varaa elättää yksin koko perhe, niin mikäs siinä

Vierailija
2/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankos miehet ovat elättäneet perheensä, kun naiset ovat hoitaneet lapsia ja "toteuttaneet" itseään. Koetko, että mies ei ole sinulle hyvä aviomies, kun ei täytä perinteisen miehen mallia?

Voithan pyrkiä siirtämään miehelle enemmän vastuuta kokonaisuudesta, hoitamaan lasten terveyskeskuskäynnit yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin juuri perheen auton jne...

mieskin tuo kortensa kekoon,, maksaa etelän matkat ja ruuan- tekee osapvtyötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän