Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: kun annat naisellesi suuseksiä,

Vierailija
25.06.2007 |

kyllä minullakin kestää 20min ennenkuin laukean, vaikka se tuntuisi kuinka hyvälle. itse nuolen mielelläni 30 min tai vaikka 2 tuntia jos se vaan tuntuu hyvälle.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi miestäni imeä varttia pidempää. Itse saan orgasmin noin 5-10 minsan kielaroinnin jälkeen.

Vierailija
22/52 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään moneen junaan. En ole ikinä saanut ohjeita kädestä pitäen annettuna enkä muutenkaan. Silti on ihmetelty, että kuinka osaan hieroa juuri oikein. Monia naisia voi lukea kuin avointa kirjaa.

Eleitä, ilmeitä, hengitystä, lihasten liikkeitä, kehon myötäilyä. Kokeilkaapa miehet hieroa naiselle orgasmi sormin, katse tiukasti pillun suulla. Pyörivin liikkein, edestakaisin, kevyemmn tai voimakkaammin painaen. Ihan riippuen reaktioista. Orgasmia ei voi teeskennellä, kun se näkyy täysin selvästi pillunsuulla rytmikkäänä supisteluna. Ja vinkkinä, että tarpeeksi liukuvoidetta pitää olla.

Naiset, jos miehellä ei tunnu olevan mitään käsitystä, miten toimia, sanokaa "juuri noin" , "just siitä", "vähän hitaammin", "vähän nopeammin" "vähän ylempää" jne.

Emme me miehet palautteesta suutu. Rakentava palaute on usein ainut tie kaikkia tyydyttävään päämäärään ja se jää muistiin.

Mies on halunnut opetella sitä ja osaakin jo aika hyvin. Vaatii aika hyvän kontaktin mieheen että häntä voi hellästi opettaa. Olen myös selvästi kertonut että pelkässä yhdynnässä en laukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta sitten se ei kyllä enää tee muuta kuin kutittaa. Kielen asentoa ja "kovuutta" pitää osata vaihdella. Välillä kapealla,kovalla kielellä, sitten pehmeällä,leveällä kielellä...

Sitäpaitsi klitan imeminen kyllä kuuluu ainakin meillä asiaan. Se on tietyssä vaiheessa juuri se juttu, joka saa tilanteen etenemään kohti orkkua.

Mä haluan näköjään aika voimakasta suuseksiä.

Onneksi mieheni on siinä mestari!

Vierailija
24/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole koskenut alapäähäni edes sormillaan, eikä edes ole huomannut, että olen ollut muutaman kuukauden posliini, vaan puhuu yhä " pusikosta" ... Seksiä on kyllä harrastettu 1-3 krt/vko.

Hassua kun moni teistä tuumii tyyliin " kyllä se mies nuolee, kun muuten en saa orkkua" . Outoa siis se, että miestänne kiinnostaa saatteko orkun vai ette. Ei meillä kiinnosta edes se, kostunko. No, en kostu, käytetään liukkaria.

Eikä ole kertaakaan pitänyt ongelmana sitä, etten saa. Aina on vaan tyyliin, oi voi, no ehkä sitten joskus. Itse ei tee sen enempää asian eteen.

Meillä seksi alkaa siitä kun mies on tarpeeksi kova, että voi tulla sisään ja loppuu siihen kun mies saa orkun. Siihen on tyytyminen.

Onkohan tämä kuinkakin yleistä, että monet miehet suostuvat myös sellaiseen seksiin, jossa itse joutuu miellyttämään, eikä saa mitään vastineeksi?

Onko teidän täytynyt jotenkin puhua mies ympäri vai onko ihan itse tajunnut asian?

Kerran tänne on tultu nauttimaan ja elämään. Onneksi mulla on mies joka antaa suuseksiä ja on todella huomaavainen ja on kiinnostunut siitä saanko minäkin orgasmin. Seksi sujuukin hyvin ja suuseksiä antaa molemmat mielellään koska näkee kuinka toinen nauttii.

Vierailija
25/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole koskenut alapäähäni edes sormillaan, eikä edes ole huomannut, että olen ollut muutaman kuukauden posliini, vaan puhuu yhä " pusikosta" ... Seksiä on kyllä harrastettu 1-3 krt/vko.

Hassua kun moni teistä tuumii tyyliin " kyllä se mies nuolee, kun muuten en saa orkkua" . Outoa siis se, että miestänne kiinnostaa saatteko orkun vai ette. Ei meillä kiinnosta edes se, kostunko. No, en kostu, käytetään liukkaria.

Eikä ole kertaakaan pitänyt ongelmana sitä, etten saa. Aina on vaan tyyliin, oi voi, no ehkä sitten joskus. Itse ei tee sen enempää asian eteen.

Meillä seksi alkaa siitä kun mies on tarpeeksi kova, että voi tulla sisään ja loppuu siihen kun mies saa orkun. Siihen on tyytyminen.

Onkohan tämä kuinkakin yleistä, että monet miehet suostuvat myös sellaiseen seksiin, jossa itse joutuu miellyttämään, eikä saa mitään vastineeksi?

Onko teidän täytynyt jotenkin puhua mies ympäri vai onko ihan itse tajunnut asian?

Meillä myös seksi eli yhdyntä alkaa kun miehellä on tarpeeksi jäykkä eli ja loppuu kun häneltä tulee. mitään muuta ei sit tapahdukkaan. Turhaan olen yrittänyt houkutella esim. antamalla hälle suuseksiä ja keksimällä jotain millä piristää seksiä. Puhuminen aiheutti täyden lakon meni kuulemma niin vaikeeks jos mua pitää tyydyttää et kädellä on helpompi käydä. Enkä edes tarvi mitään 30min nuolemista 5min riittäis ihan hyvin tai edes hyväily sieltä. Mut kun olen tällänen VIALLINEN malli joka ei saa pelkästä yhdynnästä.

Vierailija
26/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että noita idioottimiehiä on todella paljon. Tai sitten vika on minussa, kun en ole osannut vaatia itselleni mitään. Lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä, eivät ole huomioineet minua mitenkään. Ja niitä miehiä on ollut yhteensä ehkä n. 35, sekä seurustelusuhteita että yhdenyön panoja. Ovat parhaimmillaan ehkä vähän kokeilleet missä kohtaa se reikä on ja sitten sisälle vaan. Olen ollut vain muutaman miehen kanssa sängyssä jotka ovat oma-aloitteisesti alkaneet nuolla minua. Mutta koska olen niin tottunut siihen, etten koskaan saa miehen kanssa, niin olen silloin hämmentynyt ja sanonut miehelle, ettei hänen ole pakko minua nuolla. Nykyinen aviomieheni ei ole yhtään kertaa nuollut minua, joskus alkuaikoina sormella vähän aikaa kiihotti jotta kostuisin, mutta lasten jälkeen olemme nyt 6 vuotta käyttäneet liukastetta. Eli seksi alkaa kun miehellä seisoo ja seksi loppuu kun mies tulee. Yksin ilman miestä sitten hoidan orgasmini.

Vierailija
27/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä on samanlainen, ja hänestä hiljattain erosin. Tämä seksiasia oli siihen suuri syy. Minun orkut, nuoleminen ja käsin tyydyttäminen ei kiinnostanut yhtään, ennnenkuin tajusi että olin tosissaan eroamassa. Eipä lämmitä se tieto.

Nyt tapailen miestä, joka ei edes halua tulla ennenkuin on minut tyydyttänyt. Viime viikonloppu meni nii-in ihanissa tunnelmissa, että nyt suorastaan riippuvuustunteita tulee ;).

Mutta tosiaan, toisia miehiä ei kiinnosta hevon h-vettiä naisen alapää muutakuin siinä mielessä, että kulli sinne upotetaan. Kuulemma kaikkien naisten alapäätkin ihan samannäköisiä.. Justjust.

Vierailija
28/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut onni saada sellainen vaimoksi. Pimppiin ei saa koskea muuta kuin pippelillä, suuseksi on saastaista, esileikkejä ei tarvita, ainut asento on lähetyssaarnaaja. Oman vaimon pillua ei saa edes katsella. Ja jos en ole 3 minuutissa lauennut niin " Jatketaan joskus toiste" .

Jos tästä suhteesta eroan niin ei ole helppo paikka seuraavalle naisystävällenikään. Mitään en osaa, kaikkea haluan kokeilla jne. Olen miettinyt pettämistäkin ihan vaan sen takia että saisin joskus kokeilla suuseksiä puolin ja toisin. Mutta kun on aina vaan tullut torjutuksi kaikessa mitä ikinä yrittää seksin saralla ehdottaakin niin uskaltaako ikinä edes mitään ehdottaa?

Nimim. nummi alaviiva suutari miuku yahoo dot com

Vierailija:

Voin kertoa että noita idioottimiehiä on todella paljon. Tai sitten vika on minussa, kun en ole osannut vaatia itselleni mitään. Lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä, eivät ole huomioineet minua mitenkään. Ja niitä miehiä on ollut yhteensä ehkä n. 35, sekä seurustelusuhteita että yhdenyön panoja. Ovat parhaimmillaan ehkä vähän kokeilleet missä kohtaa se reikä on ja sitten sisälle vaan. Olen ollut vain muutaman miehen kanssa sängyssä jotka ovat oma-aloitteisesti alkaneet nuolla minua. Mutta koska olen niin tottunut siihen, etten koskaan saa miehen kanssa, niin olen silloin hämmentynyt ja sanonut miehelle, ettei hänen ole pakko minua nuolla. Nykyinen aviomieheni ei ole yhtään kertaa nuollut minua, joskus alkuaikoina sormella vähän aikaa kiihotti jotta kostuisin, mutta lasten jälkeen olemme nyt 6 vuotta käyttäneet liukastetta. Eli seksi alkaa kun miehellä seisoo ja seksi loppuu kun mies tulee. Yksin ilman miestä sitten hoidan orgasmini.

Vierailija
29/52 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme yleistyksiä taas!

Vierailija
30/52 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sopiva aika? Tuntuuko 20-30min liian pitkältä ajalta? Kyselen vain, kun oma mieheni antaa suuseksiä aika harvoin. On kuulemma työlästä nuolla, kun minulla kestää lähes puoli tuntia saada orgasmi.. Onhan se tietty totta, että miehet saavat paljon lyhyemmässä ajassa ja naiset pääsevät suihinotossa kohtuullisemmassa ajassa..

Vierailija
31/52 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suostu siihen. Pillua saa mutta nuolla ei saa sitten millään. Eikä myöskään suihinottoa.

Nimim. " Hankkisiko suuseksi-buddyn?"

Vierailija
32/52 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo 30min vähä liian pitkä aika, niskat tulee niin helv kiipeeks suusta ja kielestä lähtee tunto ja suu kuivuu! :D 20min maks. :) Ei kyllä yleensä tarvi niinkään kauan. ;) 10min yleensä. Käy ihan sääliksi niitä naisia keidenkä mies ei anna naiselleen suuseksiä. =S

Vierailija
33/52 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan hidas. Masturbointiinkin saan varata sen tunnin tai pari. No, onneksi mies on sitkeä eikä valita. Ja ottaa muuten suihin joka ikinen kerta kun seksiä harrastamme.

Vierailija
34/52 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole valittanut vaan tykkää vaan. Kun ekan orkun jälkeen tulee monta putkeen.

Vierailija
35/52 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pitkältä ajalta. AInakaan en itse jaksaisi ottaa suihin yhtä puolta tuntia putkeen enkä odottaisi mieheltäkään. Ehkä miehesi innostuisi tekemään sitä vähän useammin jos sitä ei tarvitsisi jatkaa loppuun asti?

Vierailija
36/52 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin niin kauan nuolemista jatkan kun tarve vaatii, vaikka tuossa paikat jumiin meneeki.. :)

Vierailija
37/52 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/52 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä siis juuri näin paitsi että olen mies. Vaimon omien sanojen mukaan hän " ei saa seksistä mitään" joten suostuu antamaan minulle säälipillua ehkä kerran viikossa ja meillä seksi on siis juuri kuten kuvasit. Mutta miten siitä voisikaan mitään saada jos on vaivautunut, estoinen ja jäykkä lahna jo nka mielestä pippeli ja pimppi on pissaamista varten nyt kun kaksi lastakin on jo saatu ja lisää ei edes haluta?

Voisin jättää sen yhdynnän välillä väliinkin jos vain SAISI EDES JOSKUS KOSKETELLA, NUOLLA, HYVÄILLÄ, SUUDELLA jne. mutta kun ei. Sisään vaan vaikka ei kunnolla seisoiskaan ja minuutin päästä alkaa kysely " Eikö sulta jo kohta tule" ja " Et sitten laske sisään, mä en halua valua" .

Eli voi sitä asiat olla seksin suhteen päin persettä myös naisen " vaatimuksesta" . Jos olisin nainen niin ohjeet olisivat JSSAP mutta mitä tehdä näin miehenä? Jotenkin en kehtaisi eroakaan hakea syystä että en saa nuolla pillua eikä vaimo ota edes suihin. Vittu mitä paskaa mutta elämä on...

Vierailija
39/52 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei ole koskaan haitannut se, etten neuti meidän seksistä, enkä saa siitä yhtään mitään. Tulee sisälle kun panettaa ja leikki loppuu siihen, kun laukeaa.

Nyt olen kesän aikana pettänyt useamman kerran miehen kanssa joka omien sanojensa mukaan ainakin nauttii siitä, kun saa mut nauttimaan. Ja kyllä sen toimintakin on ihan erilaista kuin oman miehen. tämä toinen nuolee kauan, sanoo minua kauniiksi ja ihanaksi. Minusta tuntuu, että haluaa seksiä juuri minun kanssa, oma mies haluaa seksiä ja panee mua kun olen käytettävissä...

Joten huonoa omaatuntoa en osaa kokea, kun kerrankin saan mielettömän ihanaa seksiä :)

Vierailija
40/52 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jäänyt jostain hyvästä paitsi näiden 13 yhdessä vietetyn vuoden aikana?

" Epätietoinen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän