Miehet: kun annat naisellesi suuseksiä,
kyllä minullakin kestää 20min ennenkuin laukean, vaikka se tuntuisi kuinka hyvälle. itse nuolen mielelläni 30 min tai vaikka 2 tuntia jos se vaan tuntuu hyvälle.
Kommentit (52)
Hän on erittäin pettynyt jos en saakaan, sanoo,ettei se ole sama asia, jos minä en saa, ei kuulema seksi tunnu niin hyvältä.
Hän haluaa antaa suuseksiä ja minä haluan ottaa sitä vastaan. Ainoa vaan, että minä en saa pelkästä suuseksistä,pitää olla kunnon panoa. Mies ei usko,etten saa pelkästä suuseksistä ja aikoo yrittää vaikka hamaan tulevaisuuteen asti. Lähellä on ollut monta kertaa, että eiköhän se vielä onnistu :)
Mulla siis niin, että mies nuolee kyllä vaikka tunnin, jos haluan, mutta yleensä haluan nopeampaa siihen itse toimintaan.
mutta välillä ongelma sekin, kun laukee suuseksissä niin nopeesti... (1-3 min). voihan sitä toki sitten jatkaa ja onneksi saan vielä toisenkin kalu sisässä. :)
jalkovälistä tapahtuneen kiihotuksen?
Täällä oli joskus aika hyvä naisen kirjoittama kirjoitus suuseksistä, jonka alusta varsinaiseen suun osumiseen jalkoväliin oli mennyt kauan (kiihotettiin muuten naista) joten se kielenkäyttö jäi paljon vähempään kuin vaadittavat 20 minuuttia tai enemmän. Eli ei niin tuskallista miehelle, mutta nainen saa orkkunsa.
Kun ajattelen 30 min -> klitoriksen liputtelua, imemistä jne... niin aih! Aika pitkä aika... Saattaapi klitsu käydä hieman araksi...
Kun saa nuolla ihanaa märkää pillua
ja antaa kielen vaeltaa pepunpeijjällekin.
Ja tuntea naisen ihana maku suussa
Samalla työntää sormi tai parikin märkään pilluun
. . . . . .
M41
Vierailija:
Kun saa nuolla ihanaa märkää pillua
ja antaa kielen vaeltaa pepunpeijjällekin.
Ja tuntea naisen ihana maku suussa
Samalla työntää sormi tai parikin märkään pilluun
. . . . . .M41
mä en jaksaisi sellasta imuttelua ja lirputusta tuntitolkulla. Max vartti ja that´s it. Orkun saan usein lähes heti, mutta niitä tulee sitten session aikana useampikin. Onneksi on tuo taitava kielimies... :)
Vierailija:
Outoa siis se, että miestänne kiinnostaa saatteko orkun vai ette.
Outoa? Kai sitä nyt kiinnostaa se, onko puolisolla (joka kuitenkin kai oletuksena on se rakastettu ja pidetty ihminen) kivaa vai ei.
Onko teidän täytynyt jotenkin puhua mies ympäri vai onko ihan itse tajunnut asian?
Olen ollut alusta asti avoin sen suhteen, että pelkkä penetraatio ei minulle orgasmia tee. Tosin suuseksissäkään en saa aina, jos fiilis ei ole ihan täysin oikea. Kivaa se on silti, mutta usein halua, että siitä siirrytään eteenpäin melko pian. Joskus haluan orkun, joskus taas pelkkä yhdessäolo riittää koko seksikerran kannalta.
Meillä muuten miehellä voi saaminen suuseksissä kestää jopa tunnin. Tosin ei hän " vaadi" , että koko aikaa otetaan poskeen, vaan käsillä hyväileminen on ihan ok, kun leuat väsyy. Joskus kyllä turhauttaa, kun se kestää ja tulee mieleen, että enkö osaa sittenkään tätä hommaa yhtään. Mutta kun parannusehdotuksia ei tule (eikä kuulemma ole) eikä erilaisten juttujen kokeileminen suuremmin auta, niin mitäs teet.
Kyllä mies ihan oikeasti lopettaa seksin juuri siihen paikkaan kun itse saa orkun. Eikä ole kertaakaan edes kysynyt, että sainko.
Eikä nuole, eikä ole edes sormillaan koskenut alapäähäni. Kun ajoin posliiniksi, ei huomannut, ennenkuin mainitsin asiasta.
Senkään jälkeen ei ole kertaakaan uskaltanut katsoa miltä posliini näyttää. Ihmekös tuo, ei kyllä kertaakaan katsonut sitäkään miltä siistityt paikat näyttävät.
Joskus tekisi mieli ihan kysyä mieheltä, että mikä siinä naisen alapäässä oikein on niin pelottavaa, ettei voi sinne edes katsoa, saati sitten koskea sormilla tai peräti suulla/kielellä, mutta en nyt viitsi riitaa käydä haastamaan...
Samaan aikaan vibralla pimppiä ja suulla klitorista ainakin nopeuttaa meillä huomattavasti.
Miten voit olla tuollaisen miehen kanssa? KAIKISSA seurustelusuhteissani on miestä kiinnostanut se mistä minä tykkään ja nautin: Ovat tykänneet hipelöidä sormin; dildolla; antaa suuseksiä; kestäneet niin kauan että itse saan: Joskus jos mies on saanut ensin niin pyytämättä on hoitanut hommat loppuun dildolla tai käsin:
Nykyinen mies on paras kaikista: Viikolla saattaa antaa pyytämättä suuseksiä ja minä saan vain nauttia: Homma ei johda seksiin; minäkin anna miehelle samalla lailla suuseksiä miehelle pari kertaa viikossa:
kun rakastelemme/panemme; niin esileikki kestää puolisen tuntia: Pitkiä hyväilyä; suutelua; suuseksiä; sormeilua jne: Itse seksi on myös todella nautinnollista: Mies tietää mistä tykkää ja kestää juuri niin kauan kunnes itse saan; silti jatkaa vielä pitkään koska tykkää kun saan useita orgasmeja: Ja mies tosiaan ihan omasta halustaan tuottaa minulle nautintoa koska rakastaa minua ja tykkää kun minä nautin ja välittää siitä mistä minä tykkään: IKINÄ ei ole tarvinnut pyytää tekemään jotain:
SINUN MIEHESI ON OUTO JA VAJAA: Itse en voisi moisen kummastuksen kanssa olla: Olisin lempannut jo tokan testi kerran jälkeen: (ekalla kun voi jännittää liikaa ja siksi kaikki menee pipariksi)
Kyllä jäät paljosta paitsi jos meinaat kyseisen miehen kanssa loppuelämäsi viettää:
kyllä munkin miehelle on KUNNIA-ASIA, että minä saan (mielellään vielä useita kertoja). ikinä ei ole tarvinnut pyytää, ihan päinvastoin. enkä kyllä muunlaisen miehen kanssa haluaisi ollakaan.
Menkää polvillenne lattialle ja laittakaa nainen sängylle siihen reunalle niin että tuet itse jalkoja käsilläsi..tällöin ei tarvitse jännittää niskaa....