Paljonko Lola painaa? (lehtikuvien perusteella)
Suoraanhan se ei sitä sano. Veikkaan 80kg.. Onhan se sievä naamasta, reitevä ja masua on..
Kommentit (30)
oli muuten hurjan ison näköinen napa, tekeekö raskaus navan tuon näköiseksi?
(ihmettelee ekaa odottava)
Vierailija:
Suoraanhan se ei sitä sano. Veikkaan 80kg.. Onhan se sievä naamasta, reitevä ja masua on..
uusimmissa kuvissaan laihdutuksen jälkeen.
Pääsisinpä itsekin samoihin mittoihin (= saisin kurvit kohdalleen), kiloista viis!
Minusta Lola on tosi hyvännäköinen niissä kuvissa!
Itse veikkaan tuota 70 kiloa tai vähän alle.
Kuinka pitkä Lola on, siitäkinhän se paljon riippuu.
Itse painan nyt 78 kg (laihdutus kesken) ja voin vain haaveilla Lolan linjoista, sillä itselläni on enemmän jenkkakahvaa ja selkäläskiä yms.
Se napa oli kyllä aika järkky siinä lööpissä... :(
Pahasti varjostunut kuva juuri siitä kohdin. Muissa kuvissa ei ihan niin paha.
Luulenpa että näyttää sen takia niin jätti-isolta montulta, kun on vielä mahan seudulla sitä " ylimääräistä" , niin on tavallaan vielä niin syvällä.
Seiskassa siinä yhdessä bikinikuvassa (mustat bikinit) näkyi aika selvästi, miten se maha vielä roikkuu, ja reidet olivat todella muhkeat...
Siis todella kaunis ja naisellinenhan hän on, eikä vartalossa mitään valittamista, varsinkaan kun on kaksi lasta saanut. Mutta kun kuvat näin seiskassa, niin ajattelin heti etten itse kyllä lähtisi julkisiin bikinikuviin vielä tuolla vartalolla... samalla vartalolla kyllä olisin täysin valmis lähtemään uimarannalle jne (itselläni kun oma kroppa on kaukana tuosta... kaikkea muuta; roikkoa ja löysää löytyy).
Eli aika rohkea veto Lolalta, kun varmasti tietää miten kuvia tullaa ruotimaan.
Näin Janina Frostellin joskus livenä, kun oli just ollut " tissikuvissa" lehdessä ja luonnossahan se oli kuin heinäseiväs. En meinannut uskoa millään, miten älyttömän hoikka ja kapea hän oli. Kuvissa näytti NIIN kurvikkaalta ja todella isorintaiselta, luonnossa tosi hoikalta.
t. 65kg / 175cm
Mielestäni Lola on kaunis nainen, ja kaikki saavat olla juuri sen kokoisina rannalla kuin mitä ovat. Lisäksi minusta on mainiota, että mediassa näkyy erilaisia kroppia seksikkäissä kuvissa. Itse en kuitenkaan varmaan uskaltautuisi tuolla varrella bikinikuviin kaiken kansan ihmeteltäväksi ja arvosteltavaksi, enkä ainakaan otsikoihin " rantakissa" ja " bikinikunnossa" . Ehkä sitten otsikoihin " kaikki rannalle" tai " kesä tuntuu hyvältä" .
Itse olen 163 cm, 49 kg ja jos masuni ja reiteni olisivat tuossa kunnossa (saavat toki olla kolmekymppisellä äiti-ihmisellä) olisin mielestäni vielä aika kaukana " unelmien bikinikunnosta" . Ja huom! tämä ei tarkoita sitä, että se olisi maailman isoin tai hirvein asia. Kuten sanoin, ei kaikkien tarvitse olla siinä " bikinikissakunnossa" . Mielestäni Lolan kroppa nyt ei vaan ihan tuollaisenaan vastaa sitä " bikinikissakuntoa" ...
Ja sille joka ihmetteli, tekeekö raskaus navalle/mahalle tuollaista, niin joillain tekee, joillain ei. Itselläni on molempien synnytysten jälkeen kyllä palautunut maha ja napa aivan normaaleiksi.
Lolakin harrastaa liikuntaa niinkun minäkin aikoinani.. Lola on minua pitempi joten kyllä hän yli 80kg painaa ihan varmasti.
Veikkaus 85kg.
Mutta ei se Lola kyllä mielestäni mitenkään kummoisen hyvässä kunnossa ollut. Kiinteytettävää riittää, tosin Iltsarin kuvat oli paremmin fotoshopattu kuin Seiskan (joita ei kai sensuroitu mitenkään).
Oma vauva on nyt 4 kk ja vatsani on kiinteämpi kuin Lolan. Mutta se on vaan tuuria, yhtään vatsalihasliikettä en ole vielä tehnyt.
Olen nimittäin realisti enkä haahuile 20-vuotiaan bikinimallin vartaloa!
Kivaa, että Lolalla on rohkeutta mennä bikinikuviin eikä aina vaan näytetä niitä alle parikymppisiä " tähtityttöjä" !!!
Vajaa 70 on varmaan aika realistinen.
80kiloisena vaatekokoni oli 40 ja varmasti on lola ainakin kokoa 42.
-17-
Hänellähän on myös lihasta. Luulen että painaa 75/80kg, olen melko varma tästä.
aivan sama montako kiloa. kunhan on itse tyytyväinen itseensä!
Ihan hyvän näköinen. Ei sellainne bikinikuntoinen, joita lehdissä yleensä esitellään.
Mutta sinähän oletkin vain lihaksikas:-)
Itse olen saman pituinen, hoikempi, vähemmän reitevä ja ilman silikoneja, painan 60 kg, siitä laskeskelin.