Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko Lola painaa? (lehtikuvien perusteella)

Vierailija
25.06.2007 |

Suoraanhan se ei sitä sano. Veikkaan 80kg.. Onhan se sievä naamasta, reitevä ja masua on..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan 67kg..

Vierailija
22/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni meistä tavallisista mölliäisistä olisi valokuvauskelpoinen? Kuinka moni meistä omaa yhtä hyvän kropan, kuin Lolalla (oli se paino sitten mitä tahansa)?

Kuten joku jo sanoikin, niin upeaa, että kuvissa esiintyy joku, joka on " normaalipainoinen" , eikä luuviulu.

Lolalla on oikea asenne ja kyllä hänen kelpaa esitelläkin itseänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. personal trainer

Vierailija
24/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun vartalomalleja on erillaisia. Minä olen xl-malli ja Lola on varmasti XL malli. Ei xl mallit paina yleensä alle 70kiloa. Osaan kyllä työnikin takia arvioida ihmisten painoja.

Lola on upea nainen ja hän on lihaksikas joten aivan tuulesta temmattua että hän painaisi vain jotain 60-70kg. :)

Läskiä ei minusta löydy vaikka painoa onkin, olen muodokas ja kiinteä.

-17-

Vierailija:

Mutta sinähän oletkin vain lihaksikas:-)

Vierailija
25/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ihosta näkyy että vauvoja on tehty-mulla on samanlainen masu vaikkei lisäkiloja olekaan raskaudesta jäänyt. :o)

jotenkin lohduttavaa ajatella että kaunis julkisuuden henkilö on ihan samanlainen äiti kun me kaikki muutkin, siis me joilla ei vielä ole masu palautunut tai ei ehkä palaudukaan ihon osalta raskautta edeltäviin mittoihin.

Tsemppiä Lolalle ja kaikille meille mammoille, olkaa tyytyväisiä omissa nahoissanne ja nauttikaa kesästä! :o)

Vierailija
26/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla venynyt napa raskauksien jälkeen? Ei minulla ainakaan.

Vierailija
27/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä näytän varmasti pulskemmalta kuin Lola. Eli mä arvioisin Lolan painoksi 65.

Vierailija
28/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kuivan kesän oravia jo nähty.

Vierailija
29/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan äimänkäkenä seuraan tätä keskustelua - olemmeko naiset näin vieraantuneet oikeasta elämästä. Upea ihana onnellinen nainen (työpaikkani miesten kommentti) poseraa ilmaisten hyvää oloaan kahdesta lapsestaan ja hyvästä parisuhteestaan ja täällä mietitään, onko hän pulska vai ei??!! Älkäät vaan hyvät äidit puhuko tai kommentoiko tällaisia juttuja pienten tyttöjenne korvien kuullen tai ei ihme että Suomen syömishäiriöisten keskukseen on jo nykyään jonotuslista. Häpeän puolestanne.

Vierailija
30/30 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Lola olisi kuvissa luomutissiensä kanssa, vatsa ja lantio + reidet tietenkin näyttäisivät paljon silmiinpistävimmältä kuin nyt, kun rintoja on suurennettu.

Tämäkään ei siis ole mitään haukkumista, ihan vaan huomio niille, jotka NIIIIIIIIIIIN ihastelevat Lolan " luonnollista" vartaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä