***Sisunaiset 25.6.2007***
Huomenta,
aloitampa sitten ketjun kun MINLEE on lomalla, hyvää
lomaa Minlee :D
Itselläni kuten arvata saattoin niin ne naistenviikot
eli tulos +/- 0. Joten paino on ja pysyy 82,4kg.
Mites nyt tehdään laitetaanko painon kehitys kuitenkin
tänne joka viikko niin voimme sitten yhdessä ihmetellä
missä mennään. MINLEE ehtii päivittää listaa vasta
sitten loman jälkeen eli Heinäkuun lopussa.
Nyt on sitten ollut jo muutamana päivänä vaikea pysytellä
herkuttomassa linjassa eli mussutettu on mutta ajattelin
että Juhannuksen/naisten vaivojen " kunniaksi" palataan
ruotuun tällä viikolla =( Kai.... En mitään ihmeellistä
ole herkutellut, makkaraa, suklaata, irtokarkkeja, juustosnakseja yms.
eli herkkuja :D
Juhannuksen jälkeistä elämää eli nyt sitten vaan vyö
tiukalle ja nokka kohti elokuun tavoitetta V A U D I L L A ...
Hyvää alkanutta viikkoa itse kullekkin toivoo
Volga
ps. en noita värejä osaa laittaa =(
Kommentit (29)
Onnellista ja " vaivatonta" odotusta Kitalle :) Voi kun mullakin on taas vauvakuume ja nämä muiden raskautumisuutiset vaan ruokkii sitä entisestään!
Ruokapäiväkirja: Hyvä päätös Ronja! Suosittelen ruokapäiväkirjaa! Minä voin kyllä omani julkaista, mutta siitä tulee vaan sanomista.. Minä nimittäin syön ihan liian vähän ja tiedän sen itse. Pitäisi nimenomaan syödä tarpeeksi ja terveellistä ruokaa. Nälkäkuurilla lähteneet kilot tulevat takaisin todella helposti sitten kun olisi aika siirtyä " ylläpito" vaiheeseen.. Mulla vaan ei ole nälkä ja jätän helposti ateriat väliin -ei hyvä! Olenkin koittanut tässä syödä useammin ja pieniä annoksia... Kaipaisin jotain rytmiä tähän elämään! Niin syömisten kuin kaiken muunkin kanssa :-/
Täällä vaan sataa ja sataa ja sataa. Ulos ei huvita mennä. Onneksi jumppasin maanantaina ja tiistaina kävin lenkillä. Keskiviikkona 6h shoppailemassa kaupungissa alennusmyynneillä (ja löysin yhden vaivaisen laukun itselleni, en muuta) eli ihan kivasti on tullut liikuttua (sadeviikkoon nähden!). Lenkille pitää kyllä päästä vielä loppuviikosta, että karisisi nuo juhannusplussat.
Piti kommentoida vielä jotain, mutta ajatus karkasi :(
~Henniina
Ompa tylsää kun koko ajan sataa. Mä aloin napsimaan tällä viikolla Malacon jotain uutuus lakritsia jossa on 30 prossaa vähemmän sokeria. Mun mielestä tosi hyviä. No sitten aloin ihmettelemään että mikä ihme mulle aiheuttaa ilmavaivoja. No tietty ne on ne lakritsit. Siellä on ainesosana maltitolisiirappi. Höh, siihen loppui niiden syönti. Ilmeisesti noi tietyt makeutusaineet käy sitten joillekkin kun niitä kerran valmistetaan. Tämä viikko on tullut syötyä vähän huonosti. Ei ole ehtinyt laskemaan mitään kaloreitakaan. Jaahans taas on jo mentävä.
niinkuin arvasinkin, ei voi paino tippua jos vain syö eikä liiku!!!
melkein kilo plussaa, voi vitalis! No nyt ei auta kuin ottaa taas ruokapäivkirja esille ja alkaa raapustamaan.
Ilmoittelen painon vasta kun se on alle tuon edelliskerran...kun Minleekin on lomalla!
Hyvää ja kevyttä viikonloppua kaikille!
Niin ja Katti onnea raskausuutisesta:)
Onnea Kittalle myös minulta, jäi huomaamatta, että täällä on taas raskauduttu=)
Tarkkaa linjaa vetelen täällä, yllättävän tiukassa plussarasva näyttää olevan, mutta ehkäpä se johtuu nyt päällä olevista menkoista, että kilot karisee hitaammin.
Olen onnitellut itseäni siitä, että en masentunut viikon lomailusta aiheutuneista plussista vaan olen taas ihan intona laihdutustuulella.
Tänään löysin mukavan yllätyksen päälläni olleista housujentaskuista. Ihmettelin mikä lappunen siellä oli rutussa ja kun kaivoin sen esille siinä luki näin:
" 5.3 2007 , paino 85,2kg, nappi napsahtaa auki ja vyö menee väkisin runnottuna kiinni, mahaläskit pursuaa pahasti"
Olin kirjottanut tuollaisen lapun maaliskuussa koska halusin seurata, että milloinka saan kyseiset housut jalkaani. Unohdin asian ja olen käyttänyt näitä housuja jo pari kuukautta. Ihanaa huomata, että vaikka kiloja on tällä hetkellä vain muutama vähemmän, ero on valtava: housut ovat löysät vyötäröltä (ja lanteilta)ja vyö menee helposti kiinni!
Laitoin lapun takaisin taskuun, toivoen, että se osuu silmieni eteen joskus myöhemmässä vaiheessa (monen kilon jälkeen) ehkäpä taas sellaisella hetkellä kun luulen että edistystä ei ole tapahtunut.
Lähdenpä tästä kaivamaan seuraavia tavoitehousuja ja piilottelemaan niihin lappusia=)
Ororo
Ororo:
Olen onnitellut itseäni siitä, että en masentunut viikon lomailusta aiheutuneista plussista vaan olen taas ihan intona laihdutustuulella.Tosi hieno juttu. Noin se pitäisi osaa ottaa. Välillä lomaillaan ja nautitaan elämästä ja sitten jatketaan laihdutusta eikä jäädä harmittelemaan sitä mitä tuli syötyä :)
Hei,
ensin oikein paljon onnea Kittalle!
Ronja1982: päiväkirjan pito on todella hyvä idis. Tässä ote kolmelta päivältä omastani; ja niillä määrillä kilot tippuu hitaasti (noin 500 g viikko) ja varmasti, eivätkä tule takaisin.
kalorit ruoka
210 mysli ja maustamaton jogurtti (40g ja 100g)
50 appelsiinimehu
75 actimel
100 latte
275 kreikkalainen tomaattikeitto
70 omena
50 omenalettu (paistoin lapsille, piti maistaa)
295 roomalainen salaatti
150 punaviinilasillinen
50 karkkia
1325 yhteensä
210 mysli ja jogurtti
65 appelsiinimehu
250 täytetyt herkkusienet
200 2 x latte
500 kalaa sitruunaöljyssä
150 valkoviiniä
1375 yhteensä
210 mysli ja jogurtti
65 appelsiinimehu
75 actimel
200 1/2 brezel ja ruisleipää ja zazikia
70 omena
375 minestronekeitto riisillä
200 coctail (mansikkacaipi)
150 valkoviini
100 latte
1445 yhteensä
ruokaohjeet ovat saksalaisen Brigitte-lehden dieettiohjeita joita noudatan grammalleen.
Tuohon sitten suunnilleen sauvalenkki ja kerren kuntosalilla niin toimii. Ei ole nälkä kun syön kunnon aamiaisen, lounaan ja illallisen, eikä tee mieli napostella välillä.
Eli alottelin toukokuun puolivälissä painolla 58,8 ja tänään oli aamulla 54,8. Nyt en pidä enää päiväkirjaa, koska paino tippuu tasaisesti, heti jos tasaantuu niin tulee dieettikortit, lehtiä ja taskulaskin pöydälle, ja paino lähtee yleensä kahden päivän sisällä tippumaan.
Nyt nautin vielä illasta, lapset nukkuvat ja miehellä on päivystys.
Kevein terveisin,
Bertta07
Arvatkaapas mitä mä olen tehnyt koko tän viikonlopun??SYÖNYT!!!ai mitä? ihan kaikkia syötäväksi kelpaavaa, niin perus ruokaa kuin myös hirveen määrän herkkuja:keksejä, sipsejä, karkkeja ja ranskalaisia...
Siis tää on aivan kamalaa!Joka aamu mä oon päättänyt että tänään mä en ratkea ahmimaan herkkuja, mutta ihme ja kumma niinpä siinnä on vain joka päivä kuitenkin käynnyt!
Huomisesta lähtien on pakko ottaa itseään niskasta kiinni, tai muuten mä painan Heinäkuun lopussa enemmän kuin silloin helmikuussa kun urakkani aloitin!!!*Aivan kamalaa!!!*
Tiedot siis perjantailta ennen tätä " syöpöttely putken" alkua
Paino viimeks:57,6
Paino nyt: 57,4
muutos:-200 grammaa
Mutta onhan se selvä ettei sitä tällä syömisellä mitään tuloksia saada aikaa, mutta kun sitä on niin kova tuon ruuan perään, niin ei se auta muuta kuin yrittää voittaa tuhannet päivän mittaan vastaan tulevat houkutukset! (Kirjoittaa Ronja jonka edessä pöydällä on tälläkin hetkellä pussillinen Kartanon perunalastuja....Voi, voi!!!)
Ei siitä ruokapäiväkirjan pitämisestäkään tullut yhtään mitään, kun tuntui se kalorien laskeminen niin työläältä. Varmaan olisin oikeesti vaan kauhistellut sitä kuinka paljon niitä kaloreita oikeesti mulla kertyy kuin varkain!
No koitan ensi viikolla olla tarkempana ja saada aikaiseksi oikeesti hyvän tuloksen:)
Plussaa ei onneksi ole tullut kuin alle 1kg. Ilmoittelen tuloksia kun pääsen taas vauhtiin;)
Axe
Lomaltapaluu palautti maan pinnalle. Plussaa tuli niin paljon, että hävettää. Viikon tuli syötyä ja laiskoteltua ja tapani mukaan se näkyy jo viikossa monen kilon plussana. No, ei hätää, tämä tyttö on taas palannut ruotuun ja olo on hyvä. kyllä nämä kilot tästä lähtee ja sitten ilmoittelen teillevirallisen tuloksen kun pääsen taas sinne alle kasinkympin. Ei se onneksi niin kauhean kaukana ole!
Hienosti täällä ihmiset käyvät, periksi ei kannata antaa pienten vastoinkäymisten vuoksi. Mä ainakin voin tällä viikolla niin paljon paremmin kuin edellisellä silloin kun en välittänyt mistään.
Tsemppiä kaikille nyt taas kiire!
ororo