Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET HUHUU***

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hassua, ensin toivoo ja odottaa että syntyisi nyt jo, nyt kaikki samat merkit, mitkä vähänkin nostaa toivoa, pelottaa.... Mut ei tässä silti mitään kummempaa ole tapahtunut, ei supistele yhtään eri tavalla kuin on tehnyt aiemmin, eli ihan pientä silloin tällöin. Hiukan kirkasta limaa tulee edelleen välillä, mut ei kait siinä mitään... jospa nyt huomiseen päästäisiin.. :)

yö meni taas aika huonosti, ensin kuopus huuteli alkuillasta, sitten esikko heräsi jostain syystä keskellä yötä ja oli vaikea saada nukahtamaan takaisin.. siinä sitten valvoin ja mietin, et mitä sitten teen kun täällä kohta kolme... huu! noh, kai se tästä.... yritän ottaa rauhallisesti jalat ristissä tämänkin päivän, enää yksi yö ja sitten saa vapaasti alkaa tulemaan.. :)

dem@ 41+6

Vierailija
2/5 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinpuheluksihan tämä tuntuu menevän, mutta olen jo käynyt " huutelemassa" vieraisiin pöytiin ja kirjotellu marraskuistenkin pinoon.. päivä on mennyt mukavasti tähän asti, olen tehnyt kaiken hidastetun kaavan mukaan, käynyt tosiaan täälläkin askareiden välissä kurkkimassa.. Neitien kanssa käytiin suihkussa, ja molemmat saivat kylpeä ja puuhata vesileikkien parissa.. :) meidän äiti on tulossa taas töistä tänne kaupan kautta, joskus kolmen jälkeen kun pääsee sieltä lähtemään, niin puol neljän maissa varmaan jo on täällä... :) sitten tehdään ruokaa, ja kenties pikku ulkoilu.. tai sit hän käy lasten kans ulkona ja mä huilaan.. riippuen siitä, saanko nyt kohta tuon nuoremman unille, ja antaako esikoistypsy mun huilata.. sitten ilta varmaan hurahtaa taas mukavasti, lämmitän tänään saunan, mut itse käyn sit vaan suihkussa ja tytöt pääsee vielä uudestaan kylpypuuhiin ja äitini saa saunoa.. :) mut nyt vaikuttas siltä, et kuopus olis univalmis.. katsellaan.. ja jos täällä joku lokakuinen vielä on, niin annahan elonmerkkejä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, missäs muuallakaan!

Mulla ahdistus jatkuu, siis pelko siitä, että en tule tätä vauvaa koskaan näkemään! Pelottaa, että jotakin kamalaa kerkeää tapahtua ennenkuin vauva on ulkona!

Onneksi huomenna on toinen ya-kontrolli ja nyt en LÄHDE sieltä mihinkään vaan aion vaatia käynnistystä!!! Pitää varmaan selkää valittaa ja muutenkin tätä kurjaa oloa. Ei se käynnistyskään varmaan kivaa ole, mutta kun ei pikku-Onni ymmärrä tulla omin avuin ulos.

No, täytyy kai lähteä kauppaan ruokaa hakemaan, että miehet keskenään täällä pärjäävät, KUN olen poissa.

Toivottavasti Dem@, meillä olisi huomenna jo nyytit sylissä!!!

onni:)ilona rv 41+5 (enpä olisi uskonut)

Vierailija
4/5 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sentään ihan yksin täällä ole.. :) sain huilattua hyvin puolitoista tuntia.. kuopus on unilla edelleen, ja esikoinen antoi minun lepäillä sohvalla rakentaen itse palikoita ja katsellen lastenohjelmia.. tässä tilassa sallittakoon tämä.. ;) kyllä minulle sopii nyytti huomenna, siinä iltapuolella tosin vasta.. ;) täällä sentään aurinko näyttäytyy, voidaan äitini tulemisen ja ruoan jälkeen käydä vähän happea haukkaamassa.. :) olisipa jo huominen!!!

Vierailija
5/5 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tunti sitten kotiuduttiin sairaalasta. Tsemppiä teille jäljellä oleville! Kyllä se vauva syntyy vaikka usko meinaa loppua, ihan niinkuin meinasi täälläkin kunnes vauva päättikin tulla syöksynä maailmaan. Laitan kertomusta kunhan jaksan.

Hennajo ja neiti melkein 2 vuorokautta