Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 25.6.2007***

25.06.2007 |

Huomenta,

aloitampa sitten ketjun kun MINLEE on lomalla, hyvää

lomaa Minlee :D

Itselläni kuten arvata saattoin niin ne naistenviikot

eli tulos +/- 0. Joten paino on ja pysyy 82,4kg.

Mites nyt tehdään laitetaanko painon kehitys kuitenkin

tänne joka viikko niin voimme sitten yhdessä ihmetellä

missä mennään. MINLEE ehtii päivittää listaa vasta

sitten loman jälkeen eli Heinäkuun lopussa.

Nyt on sitten ollut jo muutamana päivänä vaikea pysytellä

herkuttomassa linjassa eli mussutettu on mutta ajattelin

että Juhannuksen/naisten vaivojen " kunniaksi" palataan

ruotuun tällä viikolla =( Kai.... En mitään ihmeellistä

ole herkutellut, makkaraa, suklaata, irtokarkkeja, juustosnakseja yms.

eli herkkuja :D

Juhannuksen jälkeistä elämää eli nyt sitten vaan vyö

tiukalle ja nokka kohti elokuun tavoitetta V A U D I L L A ...

Hyvää alkanutta viikkoa itse kullekkin toivoo

Volga

ps. en noita värejä osaa laittaa =(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti positiivistä yllätystä tänään. Ehkä ne juhannustaiat ovat jotakin auttaneet. Eli tilanne ei näytä yhtään hassummalta.

Paino viimeviikolla: 56,1 kg

Paino tänään: 55,7 kg

Pudotus: -400 g

En suoraan laihduttanut viime viikolla ja juhannuksena mutta en sortunutkaan (paitsi että leivoin perjantaina ja näin ollen söin monia kakkkupaloja koko viikonlopun, eikä se kakkutaikinakaan ihan ilman kaloreita taida olla) Mutta lenkkeiltyä tuli kaksi kertaa eikä muita sortumisia sattunut. Sipsit onnistuin tarjoilemaan vain vieraille.

Emomaha:Ne helteet olivat ja menivät täällä Saksanmaalla jossa asustelen. Juhannusta juhlittiin sateen merkeissä.

Nyt pienokainen inisee vaunussa, pitää mennä katsomaan.

Tsemppia juhannuksenjälkeiseen viikkona ja hyvää lomaa lomalaisille!

Bertta

Vierailija
2/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että tämä laihduttaminen on välillä tosi ihmeellistä. Mun viikon tulos on pudotusta -500g ja paino nyt 81,2kg. Olen syönyt hyvää, mutta olen myös pari päivää tsempannut ja sain niiltä päiviltä vähän kalorivajetta. Ulkonakin on tullut tehtyä hommia, mutta ei nyt niin paljon. Mutta en valita ;) hieno homma että pitkästä pitkästä aikaa kunnon pudotus. Mulla elokuun tavoite on -5kg ja siitä on nyt lähtenyt

-800g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa!!

Juhannukset juhlittu ja herkut herkuteltu, joten taas voi aloittaa tiukan linjan, eiks jeps ;o)?!

Meillä Juhannus meni ihan vaan kotosalla ilman juomingin juominkia ja suurempia herkutteluja :o)..makkaraa tosin grillattiin, joten siitäköhän johtunee mun plussatulos eli vaaka näytti 79.8kg, joten plussaa pläjähti 200g :o(, mutta onneks pysyi alle 80kg:n paino kumminkin eli tyytyväinen olen plussasta huolimatta ;o)!!

Mites muilla??Kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!

Sari

Vierailija
4/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui.. juhannuksena olis sit plussia tullut 1.1kg voiko olla totta!?!? No, mun virallinen punnitus päivä on vasta to, mut mitään ihmettä en kyllä odota. Koko pesua kipeenä joten liikunta jää vain haaveeksi ja lisäksi ravaan nyt jatkuvasti jääkaapilla, syynä nua plussat ja tylsyys(kotona kun pitää könnätä). Masentaa.... Tekis mieli luovuttaa.

nefili

Vierailija
5/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]nefili[/b]: Älä anna periksi. Nuo fiilikset on niiiin tuttuja, ikävä kyllä. Olen itse suunnitellut, että ostan jääkaappiin niitä Vie-juomia (kasviksia 200g/purkki) ja rasvatonta Gefilus-piimää sekä vähäkalorisia Valion keittoja - niistä tulee ihania ja maistuvia vatsaa täyttäviä välipaloja vastalauseeksi lihottaville herkuille (kuten sille murupohjaiselle raparperipiirakalle, jonka leivoin jussina...)

[b]Köris[/b]: Hienoa, alle 80 olet ja pysyt!

[b]Volga[/b]: Samassa painossa pysyminen on hyvä juttu sekin :)

Itselläni ei nyt tämä ensimmäinen viikko vatsataudin jälkeen ollut kovinkaan innostava: paino hilautui järkähtämättä päivä päivältä ylöspäin ja oli tänä aamuna jo 82:lla alkava :( Ei auttanut juoksulenkit, pitkät kävelyt, kevyemmät ruokailut... jussina sitten meni syömisetkin hiukan yli piirakan, pizzan ja jäätelön muodossa, mutta menköön. Tänään kävelylle, jos saan kaverin. Ihan hyvä, ettei painoja nyt taulukoida...

Kukas se niistä helteistä puhuikaan Saksassa... jep jep, arvasinhan että ulkomailla olet :)

Emo

Vierailija
6/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitihän se arvata, että juhannuksen vietto näkyy vaa' alla käydessä sitten. Grilliherkut lähinnä syynä... Olin pe-su tarkkailematta syömisiäni ja plussaa näytti vaaka sitten:

Paino:75,2 kg

Muutos: +300g

No mutta ihan hyvällä mielellä olen, sillä takana on pari tosi hyvää miinusviikkoa ja olin varautunut tähän plussatulokseen eli osasihan sitä odottaa. Yllätyksekseni plussaa oli vähemmän kuin odotin, joten en valita. Ihan mukava taas palata ruotuun ja lähteä tavoittelemaan tota seitsemää kymppiä sitten. Seuraavat 5 kg voi kyllä olla jo sitten tiukassa, mutta tiukkana olen minäkin syömisten suhteen!

Minlee: Hyvät lomat ja säät suosikoon :)

Nefili: Häntä pystyyn! Ei saa luovuttaa! Mullekin tuli vappuna 1,1kg plussaa ja masentihan se, mutta kyllä ne sitten karisi ajan myötä pois. Tsemppiä!

HATUNNOSTOT kaikille, jotka selvisivät juhannuksesta plussatta tai jopa miinukselle menivät. Hienoa!

Köris: Parit tai muutamat sadat grammat ei meitä kaada niinhän? Pitäähän tässä laihdutuksessa olla jotain haastetta eli välillä pienet plussat vaan potkii eteenpäin. Hienoa, että pysyit alle 80! :)

Emo: Uusimmassa kuntoplus-lehdessä oli jotain juttua noista knor vie -juomista. Ovat kuulemma terveellinen vaihtoehto, mutta eivät kuitenkaan niin terveellinen kuin tuoreet kasvikset. Mutta multa ei ainakaan onnistu popsia 500g tuoreita kasviksia ihan tuosta noin vaan päivittäin,joten tuo tuote voisi olla hyvä vaihtoehto. Itsekin olen meinannut kokeilla, joten kerro ihmeessä tykkäsitkö jos satut kokeilemaan. Mua arveluttaa se maku, joten kiinnostaisi tosi paljon miltä ne mahtavat maistua?

Nyt salaatin tekoon.. (Kyllä edelleen maistuisi kunnon grillipihvi, kuten viikonloppuna...)

~Henniina

Vierailija
7/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle tullut vain vähän plussaa tai jopa miinusta juhannuksena. Mulla näkyi vähän olevan miinusta, mutta alan sitten taas ilmoittamaan painon kunhan pääsen takaisin sinne kuukauden takaiseen painoon. Pitikin päästää itsensä repsahtamaan :(

Juhannus meni mukavasti ihan kotosalla vaan. Grillailtiin terveellisesti vihanneksia ja broilerin filettä omalla marinadilla (jogurttipohjainen). Pikkaisen tuli kuohuviiniä maisteltua.

Noille Knorrin Vie -juomille hyvä vaihtoehto on myös HeVi Shot -juomat. Tulee kilohinnaltaan halvemmiksi ja niissä on myös purkissa 200 g vihanneksia ja hedelmiä. Olen maistanut sitä punaista purkkia, siinä oli porkkanaa, omenaa, mansikka ja kirsikka tms.. Oli ihan hyvän makuinen! Mulla on kans tuo ongelma, ettei tule syötyä tarpeeksi vihanneksia. Ja nyt kun tässä toista vauvaa yritetään niin olisi hyvä syödä vihanneksia. Parastahan se olisi syödä ihan vihannekset vihanneksina, mutta kunhan nyt edes jotenkin... Mitkä niistä Valion mehukeitoista maistuu hyvälle? Ostin joskus yhtä ja maistui aivan kamalalle :/

Vierailija
8/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus toi minulle + 300g, ei enempää vaikka söin mitä sattuu ja paljon, eli paino 84,4kg. Nyt alkoi vielä naistenvaivat vaivaamaan, eli saa nähdä mitä vaaka näyttää ensi viikolla, hui!

Nyt tekeen aamutoimia, moimoi

sisukasta viikkoa sisunaiset!!

-taaskerran-

Vierailija
9/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinkin paino putosi alle 70 kilon, aamulla vaaka näytti 69,5kg!

En nyt valitettavasti ehdi kirjoittelemaan enempää, kuulostaa kovasti sille että lapset on hyyyvin nälkäisiä....

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
10/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vain sitä [b]Vie omena-porkkana-mansikka[/b] -makua ja se ainakin on mielestäni hyvää. Tosin se on parhaimmillaan laimennettuna esim. puolet-puolet veteen. Näin tulee juotua vettäkin samalla :)

[b]Valion mehukeitoista[/b] mun suosikki on Karviais-boysenmarja, joka ei ole liian makea. Se uutuusmaku vadelma-persikka on ällömpi, mutta lasten mieleen tuntuu olevan ainakin meillä... Toinen mun suosikki on luumu-rusina, mutta siinä on enemmän kaloreitakin :-/

Nyt kun ei ole kotimaisia porkkanoita vielä, meillä mussutellaan paljon naposteluporkkanoita, pussillinen menee hetkessä kun lasten kanssa sen avaan :) Muutenkin nuo lapset syövät paljon enemmän kasviksia kuin minä... tomaatit katoavat hetkessä, samaten kurkku, meloni, porkkanat... hyvä niin. Vie-juomat on työpaikalla hyvä välipala, kun säilyvät ihan kivasti ja on helppoja nauttia - samaten kotona, ei lapset kuule rapinaa eikä rouskutusta ;-)

Emo

11/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä yritän pitää oikein kunnon " rääkki viikon" ! sekä juhannuksen ajan kauheen herkkuttelun takia, mutta myös siks että tää nykynen lähentelevä paino ahdistaa mua!On nimittäin jännä juttu et mua ahdistaa jotenkin paino joka olis 56 alkava!tiedän kyllä syynkin siihen:miellän sen jotenkin päässäni 65 kiloks, joka oli niitä laihdutuksen alku ajan painojani...

Ja olishan se tosi mahtavaa päästä 55 kiloon, joka mulla on nyt tavoitteenakin tälle laihdutukselleni:)sitten sitä olisikin osattava alkaa olla painonpudottajan sijasta painonhallitsija...onkohan vielä vaikeampaa kuin tämä painon pudottaminen? Oman luuloni mukaan on...

Kerron teille nyt sit senkin, et me aletaan varmaan " työstämään" toista vauvelia sitten joskus syksyllä, ja myös sen vuoks mulla on mielessäni myös se, et sitte ois mukavaa raskauden alussa painaa melkein 20 kiloa vähemmän kuin esikoista odottaessani. Ensimmäisessä neuvola punnituksessa nimittäin painoin syksyllä 2005 kokonaista 71 kiloa!

*Älkää vain kertoko kenellekkään!!!*HIH*

Vierailija
12/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vaan emo ja muut.

Tänään vaaka näytti enään 500g plussaa, mikä lie turvotus oli eilen. Se virallinen päivä on tosiaan vasta torstaina, olisimpa vaan fiksuna pysynyt pois puntarilta siihen saakka(kun ei muka pysty).

Nyt pitäis vaan jostain löytyä motivaatio kun on niin vähä enään jäljellä, mut 70kg rikki saaminen on niin tiukissa. Onnittelut vaan ms.Bridielle sen tehneenä.

nyt kutsuu kipeät lapset...

nefili

Vierailija
13/29 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista tiistaita vaikka aurinko jo tähän aikaan pilkottaakin,

kiva :D

Herkuttelu vaihde on vähän jumittanut päälle, ei meinaa

millään pystyä olemaan ottamatta jotain hyvää. Tällä

hetkellä on kaksi ykköstä JUUSTO RIISIKAKUT ja MYSLIPATUKAT,

molemmat niin NAM NAM NAM....

Naistenvaivat päällä ja johtuneeko niistä tuo hillitön

himo ruokaan... vai laihdutuksen voimastako keho

alkaa vaatia saavutettua olomuotoa takaisin ????

Palkitsin itseni lempikirjailijani kirjalla kun on jo

hyvin takana 7,6kg aloituksesta. Toinen palkinto

mikä lie ajattelin että odottaisi minua kun koulut

alkaa ja jos vaikka olisi sitten 75kg... lähempänä...

Tuo kirja saa luvan " riittää" tuohon 80kg alitukseenkin

jos vaikka toteutuisi piankin, voi kun toteutuisi matkaa

on vain 2,4kg joten eiköhän tuo onnistu noin 3-4vkon

päästä, plääh... ompa pitkä aika :D

Hitaasti hyvä tulee mutta siltikin tekisi mieli että aika

juoksisi kilot pois pyyhkäisemällä :D Hitaasti tietty

nämä kilotkin hiipivät eli itselläni oli synnytyksen

jälkeen vain 81kg ja 1v6kk myöhemmin 90kg ja

laskin että eihän se tee juuri mitään... 3kg /6kk....

500g/kk.... 100g /vko eli todella salaa hiipivät

nuo ylimääräiset ja toivotaan että vähän vauhdikkaammin

poistuvat IKIAJOIKSI... :D

Tsemppiä kaikille ja jaksamista vaikka sataa ja mieli

tekee kepposia :D

t. volga

Vierailija
14/29 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on nihkeästi juhannuksen jälkeen lähtenyt käyntiin tämä kevyt linja, miten teillä muilla? Onko " ruotuun" palaaminen sujunut kuinka?

Mua niin ärsyttää kun töissä on joka päivä pullaa tai kakkua tarjolla kun meillä on tapana että kun täyttää vuosia niin sankari tarjoaa jotakin ja tuntuu että kaikilla on jsut kesällä synttärit. Eihän niitä tietenkään ole pakko ottaa, mutta houkutus on suuren suuri:(

Mulla on virallinen punnitus perjantaina että pikkasen jännittää minkälaiset plussat tulee! Se ei nyt auta kun palata kevyeen ja jatkaa liikkumista (joka on ollut vähäistä sekin) että pääsee elokuussa tavoitteeseen. Mulla on synttärit elokuun lopussa ja olis niin ihana lahja painaa silloin alle 80kg!

Vierailija
15/29 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlee taitaakin olla lomalla, mutta minut saa poistaa listoilta. Ehkä palailen sitten ensi keväänä...

Tietokone oli viikkoja rikki ja sinä aikana painokin pääsi hieman laskemaan. Mutta nyt on vain painonnousua tiedossa, eli raskaana ollaan!

Mutta te ette ole ainakaan laskotelleet, vaan pudotukset vaan jatkuu! Salaa vieläkin aion pisteitä laskea hieman muunnellusti, ettei paino tällä kertaa pääse kipuamaan hirmulukemiin. Harmi, että lähtölukemat on nyt näin korkeat, mutta taustailen teitä, jospa saisin siitä pontta omalle painottomuudelleni. Enää en aio uskoa neuvolan neuvoihin, että täytyisi syödä extraa...

´`´`´`´`´` *aaltoja*´`´`´`´`´`´`hienoista pudotuksistanne! Jatkakaa samaan malliin ja pitäkää ryhmä kasassa!

*Kitta75*

Vierailija
16/29 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa 2,3 kg, paino tänään 63,1. Kamalaa, mutta sitä saa, mitä tilaa. En kyllä olisi uskonut, että voi noin nousta!!! Lomaan aikaa kolme viikkoa, suunta pitäisi saada siis pikimmiten kääntymään. Harmittaa, kun kävin jo tosi lähellä loppukesän tavoitetta.

Vierailija
17/29 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tasapuolisesti :D

Aurinko tule esiin niin päästään ulos laihtumaan. Tämä sisällä oleminen

on yhtä tuskaa - lapset keksii kaikkea NIIIIIIIIIIIIIIIIIN ihanaa...

KITTA75 - Onnea raskautumisesi johdosta. Älä murehdi painostasi

kyllä se siitä sitten kun on raskaus+imetys ohitse. Itse kävin kolmannen raskauden kanssa sellaisissa lukemissa missä en olisi

koskaan kuvitellu olevani... mutta nyt niitä ja vähän muitakin tässä

sulatellaan pois ja toivottavasti sisua ja intoa riittää palata mittoihin

missä olin ennen lapsia. Aikaa on vaikka koko loppuelämä :D

ROSVOHUMMERI - älä luovuta. Tuo kaikki ei varmastikkaan ole

pelkkää rasvaa vaan turvotusta yms. Sisukkaasti taas vaan laihduttajan

tielle ja ilmoittele sitten ensi viikolla vaikka -2,0kg :D

POINTZI06 - todella vaikeaa on kulkea kevyemmän linjan tietä täälläkin. Joka päivä taistelen mielihalujeni kanssa ja töitä saa tehdä

että kaidalla tiellä pysyttäisiin... eilen illalla TAAAAAAAAAAS herkuttelin

ja mmmmm. suklaata. Peri syntini taitaa olla tuo suklaa, niin hyvää =(

KAIKILLE PALJON SISUA urakkanne kanssa ja toivotaan että

jaksetaan yhtä köyttä maaliin asti. Projektimme on pitkä ja

toivotaan että mahdollisimman moni jaksaa sen käydä loppuun

asti.

Aurinkoa odotellen

Volga

18/29 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa! Tuntuu niin hullulta ettei tuo paino mene nyt muka mihinkään suuntaan, vaikka oon pääasiallisesti pysynyt siinnä yhdessä ateriassa per päivä. Joka päivä oon käynnyt myös kävelyllä ainakin sen yhden kerran päivässä, useimpina päivinä kaksikin kertaa päivässä!

Voisin sit laittaa päiväkirjani sisällön ens viikolla teidänkin nähtäväksenne, jotta voitte sit kommentoida mitä mieltä te syömisistäni olette!

Olisiko muuten kukaan muu innokas pitämään ruokapäiväkirjaa, ja sit " julkaisemaan" sen täällä meille kaikille? Itsestäni ainakin olisi mielenkiintoista nähdä millaisilla ruoka määrillä te muut saatte painonne putoamaan...

19/29 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatkin sitten vaan nauttia raskaana olemisesta ja ihanasta syystä masun kasvamiseen:)Minkä ikäisiä lapsia sinulla muuten oli entuudestaan?

Vierailija
20/29 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla paino ei laske: syöttekö liian vähän? Silloin kroppa pitää tiukasti kiinni joka ikisestä grammasta eikä laihdu takuulla yhtään. pahinta mitä voi tehdä on vähentää ruokaa entisestään...

Tänä aamuna vaaka näytti 69,2kg, jee! Nyt lähtee nimittäin aika hujakalla - olen nimittäin alkanut syödä enemmän, uskokaa tai älkää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän