Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihka oikeaa ystävää pk-seudulta :)

25.06.2007 |

30 vuotta plakkarissa, 2 lasta ja aviomies. Käyn arkisin töissä. Asustelen pääkaupunkiseudulla.

Voisikohan tätä kautta löytää ihan oikean ystävän ? Pari hyvää ystävää on muuttanut kauas pois ja olo on välillä kovin yksinäinen.

Olisi mukavaa saada seuraa elokuviin, lenkkeilyyn ja lasten kanssa touhuiluun. Kavereita on ihan riittämiin, mutta sydänystävä puuttuu.

Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen: taikapeili1977@luukku.com

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi ilmoittani ei toimikaan. Tässä uusi : taikapeili1977@gmail.com

Vierailija
2/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta meseä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä on mullakin vaikka kuinka mutta ns sydänystävistä on jotenkin irtautunut kun olen niin kiinni tytössäni-tai olin 1,5 vuotta.Nythän tyttöni tarhassa-tai siis taas syksyllä ja vieläpä uudessa paikassa-muutimme Koskelaan,Käpylän vieressä,2 viikkoa sitten,jotenka aiemmin muodostamani äitilapsisuhteet jäivät ent osoitteeseen.Tai ei kai ne nyt mihinkään jääny-kun asuu vaan eri puolel kaupunkia ne tapaamiset harventuivat,plaaplaa.Olit siis vailla ystävää-minä olen 37-v nainen ja jokatoinen vkl mulla vapaa ja arkipäivät,lähden mielelläni leffaan ja minne vaan ja muodostan mielelläni myös äitilapsisuhteen ulkoilun yms merkeissä.Pistä postia tulemaan,krista.lilja@gmail.com.Vanhojax lapsesi muutoin ovat ja missäpäin asutte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi