Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokortin uusimatta jättäminen nimen vaihdoksen jälkeen?

Vierailija
25.06.2007 |

Olen ollut 7v naimisissa ja nimi muuttui. Olen kuitenkin tämän ajan ajanut vanhalla kortilla = nimellä. Tuleeko jotain sanktioita, jos nyt menen nyt hakemaan uutta korttia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain vaihtamaan, ihan normaalit kulut maksettava, ei mitään ylimääräisiä! :=D

Itse odotin reilut pari vuotta. Ja passia en vaihtanut vieläkään.. ;=) Menköön ensin vanhaksi niin uusin sitten uudella nimellä!

Vierailija
2/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten menen, jos ei ole pelkoa kesäloman vietosta muurien sisällä :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mäkin saisin vihdoin aikaiseksi. Mulla on kiinni siitä, etten saa mentyä valokuvaan :-/

Vierailija
4/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin mentiin jo vuonna -96. Pitäisköhän ottaa oikein kesäloman projektiksi tuo kortin uusiminen:)

Vierailija
5/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaiseksi vaihtaa uuden, kun jouduin ekaa krt elämässäni poliisin kynsiin (puhuessani kännykkään ajaessani),

poliisi kysyi kun kävi autossaan tarkistamassa tietoja, että kumpaas nimeä käytät,,, että kolme kk on se virallinen aika kun pitää vaihtaa nimi aisapapereihin, sen jälkeen ajokortti tmv ei ole enää voimassa,,,

sain määräyksen mennä kipinkapin laitokselle :)

Vierailija
6/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varannut sitten lentoliputkin vanhalla nimellä?

Vierailija
7/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varata liput passin nimellä. Työssäni törmään usein ihmisiin, joille on täysi yllätys, että lentolipussa ja passissa täytyy olla sama nimi :-) Passihan siis kelpaa väärällä nimelläkin niin kauan kuin on voimassa.

Vierailija
8/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelin vanhalla ajokortilla kanssa varmaan viitisen vuotta, kunnes ratsiassa sitten ystävällisesti kehotettiin mennä vaihtamaan kortti uudelle nimelle. Siitä vois antaa sakonkin, mutta en silloin saanut.

Vierailija
9/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni viikko kun vein paperit uuteen ajolorttiin. Mikä siinä on niin vaikeaa??

Vierailija
10/10 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2 vuotta ajellut eikä tuu mentyä. Pitäis mennä kyllä jo!