Auttaisiko megadildo ensisynnyttäjää?
Auttaisiko ensisynnyttäjää se, että treenaisi ennen synnytystä jollakin valtavalla dildolla?
Kommentit (11)
kaula on usean sentin pituinen ja vähitellen häviää loppuraskauden aikana luontaisesti ja kohdunsuu aukeaa halkaisijaltaan 10 cm synnytyksen avautumisvaiheessa jolloin saa ponnistaa.
Kaula palautuu taas normaaliksi lapsivuodeaikana.
dildon jättäminen paikoilleen on oikeesti vaarallista, vauvahan ei saa happea ja tukehtuu. Miten joku voi edes leikillään ehdottaa tuollaista?!
15
Jos se dildo olis siellä tiellä, niin imukupillahan sen sieltä nopsaan pois ottaisi. :D
pimpin kautta hengittää synnytyksessä. Sen takia sinne ei saakaan tunkea mitään. 15
Toki on hyvin lyhytkestoinen kipu supistuskipuihin verrattuna.
Saman asian kuin jättidildo ajaa esim miehen useampi sormi emättimessä kerralla, ja samalla kannattaa painella ja hieroa ja venytellä välilihan seutua. Auttaa sitten synnytyksessä rentouttamaan sitä aluetta.
Itsellä ainakin hyvin kokemuksia, käytimme venyttelyssä myös Ceridal Intime- öljyä. 2 yli nelikiloista lasta olen synnyttänyt ilman ainuttakaan repeämää.
Mutta välilihan öljyäminen auttaa. Se meinaan on ainakin minulla tehnyt kaikkein kipeintä.
Venyttely ja öljyäminen on lähinnä urbaania legendaa.
Vierailija:
Saman asian kuin jättidildo ajaa esim miehen useampi sormi emättimessä kerralla, ja samalla kannattaa painella ja hieroa ja venytellä välilihan seutua. Auttaa sitten synnytyksessä rentouttamaan sitä aluetta.Itsellä ainakin hyvin kokemuksia, käytimme venyttelyssä myös Ceridal Intime- öljyä. 2 yli nelikiloista lasta olen synnyttänyt ilman ainuttakaan repeämää.
sitä muuten neuvolassa niin markkinoitas jos siitä ei olis mitään hyötyä!! Hölmö!!
Äläkä vain mihinkään fistingiin rupea. Mutta öljyä voit kokeilla ja jos haluat että toosa pysyy hyvin kuosissa, niin oitis jumppakuulien käyttöön.
ainakaan jättää sitä dildoa siihen ja odottaa vauvan pään osumista kuten joku älypää väläytti. Vauvahan tukehtuu sillä menolla!