Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jättäisitkö miehesi, jos hän antaisi 1-vuotiaan pudota portaista?

Vierailija
24.06.2007 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää vahtimatta ettei putoa portaista.

Mies pisti ykköseksi tietokoneen ja oli niin keskittynyt siihen ettei tajunnut vaaraa. Tästä noottia, lasten pitäisi olla ykkösenä. Eroa en ottaisi, en todellakaan.

Vierailija
22/43 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jätti lapsen yksin hoitopöydälle tämän pissattua hänen silmäänsä. Seuraus, että mies lähti parin päivän ryyppyreissulle.

Parin vuoden päästä nainen löysi paremman miehen ja muutti tämän kanssa yhteen.

En jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kamalaa kun ei voi luottaa toiseen - ja siihen että hän todella katsoisi lasten perään. Mitä väliä sillä on mitä ap sattui juuri sillä putoamishetkellä tekemään, oliko siivoamassa, puhelimessa juoruamassa tai vaikka vaahtokylvyssä rentoutumassa.

Pääasia on se, että he olivat keskenään sopineet mieheh kanssa että hän pitää lapsista huolta. Eikä pitänyt - jos olisi sen tehnyt niin lapsi ei olisi pudonnut portaista.

Itse olen monta vuotta kärsinyt siitä että en ole uskaltanut oikein koskaan jättää lapsia miehen valvontaan - aina saa olla sydän syrjällään kun tietää ettei mies heitä kunnolla valvo tai edes ymmärrä ennakoida mahdollisia vaaranpaikkoja.

Vierailija
24/43 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaa vastuun kaikesta - eihän miesten tarvitse - ne on niin älykkäitä ja hurmaavia että mitä niiltä turhaan vaatia yhtään minkäänlaista kiinnostusta tai vastuuntuntoa omasta lapsestaan - voi h--vetti. Mies siis voi sanoa, että ohhoh, sori - mutta äiti olisi jo saanut hyeenat peräänsä jos olisi moista päästänyt sattumaan - no, mutta eihän miehiltä voi vaatia mitään - äiti pyyhkii pepunkin, eiks vaan...

Nro 32:

Saat syyttää itseäsi! Jos olisit ollut fiksu, olisit ottanut lapsen alas.

No ei. Mutta tämä ketjua on siis taas tyhmyyden huippu, joten ei tohon voi mitään fiksuakaan vastata.

Jätä se omahyväisyytesi ja herää elämään.

Ilmoita asiaton viesti

Vierailija
25/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lapsi putoaisi vahingossa mihehn valvonnassa?

Vierailija
26/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkivät myös ylhäällä. Sanoin meneväni alas siivoamaan ja pyysin katsomaan lasten perään. Lupasi tehdä näin. Lapset olivat aika vauhdissa ja huutelin parikin kertaa miehelle, että " katso nyt, ettei mitään satu" . Kun sitten olin puhelimessa äitini kanssa, niin kuului hirveä rysäys, ja 1-vuotias kieri ainakin 8 askelmaa alaspäin. Karmea huuto ja mojova kuhmu onneksi vain seurauksena. Mutta paihmmassa tapauksessa olisi voinut luiskahtaa portaiden välistä vielä kerrosta alemmaskin!!

ap

Vierailija
27/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehesi ajaisi ylinopeutta ja kolaroisi autolla lapsen ollessa kyydissä? Tai kaatuisi polkupyörällä lapsen ollessa turvaistuimessa? Tai kaataisi rattaat liukuportaissa? Jättäisitkö?

Vierailija
28/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄ?

Vierailija
29/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huolimattomuutta kyllä.

Vierailija
30/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaisin kylläkin, mut ei se avioeron paikka kuitenkaan ole.

Vierailija
31/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huutaisin kyllä kuin hyeena ja tekisin selväksi, ettei se voi toistua. IKINÄ.

Vierailija
32/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset ap:n kaltaisen akat, jotka kuvittelevat, että lapsia voi suojella ihan KAIKELTA.

Vierailija
33/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mies pahuuttaan lapsia portaista tiputtelee. Itse en olisi edes suuttunut miehelle. Vahinkoja sattuu. Ei lapset niistä rikki mene, vaikka onhan se iso itku, kun satuttavat itsensä. Varmasti sattui.

Vierailija
34/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin jos vain aivastaisi lasta päin, sehän voisi saada vaikka flunssan!

Vierailija
35/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin lähinnä siitä, että mies ei lupauksestaan ja useista muistutuksista huolimatta sitten kuitenkaan katsonut lasten perään. Olen itsekn ollut useita kertoja tietokoneella siinä portaiden yläpäässä ja minulla on ollut utelias 1 -v mukana. Ikinä ei ole käynyt mitään, koska vahdin kuin haukka.

ap

Vierailija
36/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hermostuin lähinnä siitä, että mies ei lupauksestaan ja useista muistutuksista huolimatta sitten kuitenkaan katsonut lasten perään. Olen itsekn ollut useita kertoja tietokoneella siinä portaiden yläpäässä ja minulla on ollut utelias 1 -v mukana. Ikinä ei ole käynyt mitään, koska vahdin kuin haukka.

ap

Vierailija
37/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikinä ei ole käynyt mitään, koska vahdin kuin haukka.

ap

Vierailija
38/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä kuvittele itse olevasi korvaamaton ja täydellinen, jonain päivänä sama voi sattua sinullekin.

Vierailija
39/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAAN TÄYTTÄ VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄ!

Jos olet harkitsemassa tuon asian vuoksi avioeroa, niin oletan että suhteessanne on jo aiemmin tullut esiin asioita joiden vuoksi harkitset eroa. Päätös sinun on itse mietitty. Paljon vaikuttaa myös se kuinka mies suhtautui onnettomuuden satuttua? Oliko säikähtänyt pahasti, lopettiko pelaamisen, riesnikö apuun vai oliko välinpitämätön, lievästi hämmästynyt, eikö saanut persettä ylös pelin edestä?

Vierailija
40/43 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika rauhallisesti hän sen otti kaiken kaikkiaan.

ap