Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan syönyt raskausaikana antibiootteja? Vastauksesta kiitollinen

Vierailija
24.06.2007 |

Joudun aloittamaan antibioottikuurin ja nyt hirvittää, että onko siitä vahinkoa sikiölle. Luin jostain, että jotkut antibiootit saattavat aiheuttaa kiillevaurioita. Miten teidän lapset voivat, joiden äidit ovat joutuneet syömään raskausaikana antibiootteja ja millä viikoilla kuurin söitte? Mulla on menossa viikko 26.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuria jotain k:lla alkavaa antibioottia... kefexin tai joku sen tyyppinen se nimi. Lapsi on normaali 4v, ei ongelmia.

Vierailija
2/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on nyt melkein 4-vuotias, ja hampaat priimakunnossa. Ei tietoakaan kiillevaurioista tms.

Söin ekan kuurin hieman ennen raskauden puoliväliä, seuraavan siitä noin kuukauden kuluttua, ja viimeisen hieman ennen laskettua aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilla kerroilla sain antibiootteja joille olen itse allerginen. Lapset ovat kyllä olleet normaaleja =)

Vierailija
4/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelotulehdukseen. Ei lapsiin mitään vaikutusta. Lääkärit kyllä osaavat määrätä turvallisia antibiootteja.

Vierailija
5/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja ja hyvähampaisia lapsia ovat.. Molemmilla kerroilla oli poskiontelon- keuhkoputken- sekä korvatulehdus.. En nyt muista niitä viikkoja. mutta tuo korvatulehdus oli kun olin toista odottamassa ja 7 kk raskaana.

Jotenkin herkistyin niille odotuksen aikana...

Vierailija
6/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi täysin terve. Pelkäsin että vaikuttaa hänen vastustuskykyynsä. Eka nuha joskus 11 kk ikäisenä eli ei tosiaan vaikuttanut. Kehittyi motorisesti nopeasti ja alkoi puhumaan aikaisin. Nyt 2 v ja hyvin vähän on ollut sairaana. Ei yhtään korvatulehdusta, eikä mitään pahempaa tautia.

Vierailija
7/7 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatieinfektioiden estoon lääkettä, kun yli kolme infektiota sairastin. Lapsi terve, normaalisti kehittynyt tyttö. Ainakin kolme kuuria takana ja loppuaika antibioottia koko raskausaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi