Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyväksyttävää vai olenko minä nipo

Vierailija
24.06.2007 |

Juhannuksena naapuri mökillä oli ryyppyporukan mukana vauva.

Tuo on minusta niin väärin. Ei lapsen paikka ole tuollaisessa juopottelu seurueessa. Eihän.

Ei lapsella sinänsä mitään hätää ollut. Pieni vauva joka nukkui vaunuissa ja äiti oli selvinpäin.

Siksi en soittanutkaan poliisia.

Mutta ei tuo minusta silti oikein ole.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOnta perhettä viettämässä juhannusta yhdessä. Kaikilla alle kouluikäisiä lapsia. Kaikki aikuiset ottavat mutta aina on useita, jotka ovat miltei selvinpäin mutta muutamia, jotka ovat aika humalassakin sen jälkeen, kun lapset laitettu nukkumaan.

Poliisikeikka?

Vierailija
22/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,olipa Juhannus tai ei, ei ole oikein. Eli lastenhoitaja kehiin. Jos on ylitsepääsemätön ongelma äidille, koska " lapsi on niin pieni ettei sitä voi jättää isovanhemien kanssa edes yhdeksi illaksi" niin silloin äiti/isä on itse nipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyttävää. Itse seurasin tilannetta, jossa 4v poika katosi kun isä ja isovanhemmat veti täydet lärvit ja vittuuntunut isän uusi nainen vahti tämän poikaa.

Ei ollut kaukana etten sossuun soittanut, sen verran hurjaa menoa oli, vielä veden ääressä, ja tuon ikäinen kyllä muistaa jo kaiken

Vierailija
24/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin porukalla viettämässä juhannusta, meitä oli kolme lapsiperhettä ja vierailemassa kävi lapsettomia kavereita. Me kaikki äidit oltiin selvinpäin, tai sitten kun lapset oli saatu nukkumaan niin mentiin saunaan ja juotiin parit oluet. Muu porukka oli aika humalassa, tosin siitä huolimatta meidän porukoissa humalaan ei kuulu väkivalta tai paikkojen tuhoaminen eli se ilmeni lähinnä hilpeänä sanailuna. Taitaa nää ryyppäämiset käsittää vähän eri asioita eri ihmisille.

Vierailija
25/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauva tai ei. Alkoholi muuten ok lastenkin läsnäollessa, mutta " perseet olalle" menosta en tykkää.

Itse päätin jokin aika sitten jättää menemättä häiden iltaosuuteen lasten kanssa (lapset kutsuttu), koska tiedän kys. suvun (ei sukua, mutta läheisiä ystäviä) olevan juuri tällaista kunnolla ryyppäävää mallia, enkä lapsiani moisiin kekkereihin halua. Moniin muihin häihin ovat kyllä osallistuneet, näissä vaan odotettavissa kovasti humalaisia ihmisiä, enkä sellaisina halua lasteni tuttuja näkevän.

Vierailija
26/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni vauva kärsi vielä millään tavoin siitä onko ympärillä ryyppyporukkaa vai ei, se ei tajua niistä asioista vielä tuon taivaallista.

Vierailija
27/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita, miesväki otti juhannuksena ja minä lasten äiti ja ystäväni olimme selvinpäin ja hoidimme lapsia.. Lapset tuli hyvin hoidettua ja miehet saivat krapulankin hankittua. ;) eli jos lapsella selvinpäin oleva hoitaja niin kaikki ok

Vierailija
28/33 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli selvä huoltaja.

Vierailija
29/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko juhannus ilman pieniä lapsia ja pullot mukana tai sit lapset mukana ja pullot kotona.

Vierailija
30/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ok.

Vierailija
31/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän oli selvinpäin.

Vierailija
32/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ikinä suostuisi lähtemään ryyppyjussia viettämään ja yksin selvinpäin vauvan kanssa.

Mutta siis miten kuvittelet että poliisit olisivat tulleet jos seurueessa yksi selvä??

Vierailija
33/33 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että olisi enemmänkin sellaisia kuin sinä.

Onneksi oli kuitenkin yksi aikuinen selvin päin, montakohan seuruetta joka viikonloppu on, joissa ei ole...